Σύμφωνα με μια νέα συμφωνία που υπογράφηκε μεταξύ της Ford και της LG, οι εταιρείες θα μεταφέρουν την παραγωγή μπαταριών EV για το Ford Mustang Mach-E από την Πολωνία στις εγκαταστάσεις της στο Μίσιγκαν το 2025. Αυτό (φυσικά) έχει να κάνει με τις φορολογικές εκπτώσεις.
«Για να αξιοποιήσουμε τις συνθήκες ανταγωνισμού της αγοράς», η νέα συμφωνία μεταφέρει την παραγωγή μπαταριών Ford Mach-E στις ΗΠΑ, όπου αυτές οι μπαταρίες μπορούν να επωφεληθούν από τα διάφορα κίνητρα της Αμερικής. Στην Ευρώπη, η LG σχεδιάζει να επωφεληθεί από εκείνα τα κίνητρα, προμηθεύοντας συνολικά 109 GWh μπαταριών στη Ford, για τα ηλεκτρικά εμπορικά φορτηγά της από το 2026.
«Αυτές οι συμφωνίες πιστοποιούν την εμπειρία και την εξειδίκευσή μας στην τροφοδοσία επαγγελματικών οχημάτων, με καινοτόμες τεχνολογίες μπαταριών, που έχουν σχεδιαστεί για να χειρίζονται ακραία περιβάλλοντα χρηστών», δήλωσε ο David Kim, Διευθύνων Σύμβουλος της LG Energy Solution . «Εκμεταλλευόμενοι την τοπική μας παραγωγική ικανότητα, θα εξασφαλίσουμε ηγετική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά και θα προσφέρουμε απαράμιλλες αξίες στους πελάτες μας, μέσω προηγμένων τεχνολογιών μπαταριών, που αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις διαφορετικές ανάγκες».
Η Ford δεν είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που συνάπτει επίσης στρατηγικές συμφωνίες για τη δημιουργία αλυσίδων τροφοδοσίας μπαταριών, προκειμένου να πληρούν τις προϋποθέσεις για την πίστωση φόρου (έως και) $7.500 New Clean Vehicle Tax Credit για EV και PHEV. Η LG Energy, ανακοίνωσε επίσης ότι επένδυσε 3 δισεκατομμύρια δολάρια στην εγκατάσταση των μπαταριών της στο Μίσιγκαν, ως μέρος μιας ξεχωριστής συμφωνίας, για την προμήθεια λιθίου στην Toyota, που θα χρησιμοποιηθεί σε μπαταρίες, για μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα αμερικανικής κατασκευής .
Εκτός από τη συμφωνία με την LG, η Ford έχει μια συμφωνία με την SK On, για την κατασκευή μπαταριών στο Κεντάκι, για το αναβαθμισμένο εμπορικό φορτηγό E-Transit και το ηλεκτρικό pickup F-150 Lightning, από τα μέσα του 2025.