Η Ford σκέφτεται να ξαναρχίσει την παραγωγή στο αδρανές ινδικό εργοστάσιό της στο Chennai, μια πόλη στη νότια πολιτεία Ταμίλ Ναντού. Τοπικές αναφορές αναφέρουν, ότι η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, ενδέχεται να κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη χώρα.
Η Ford υπέγραψε μια επιστολή προθέσεων με το Ταμίλ Ναντού, λέγοντας ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το εργοστάσιό της στο Τσενάι, για εξαγωγική παραγωγή. Μια αναφορά από το Business Standard, δείχνει ότι πιθανότατα θα κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα εκεί και θα τα εξάγει στη Νοτιοανατολική Ασία. Αν και η Ford δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει αυτές τις πληροφορίες, πιθανότατα θα επανεκκινήσει τις πωλήσεις της στην Ινδία κάποια στιγμή, εάν συνεχίσει την τοπική παραγωγή.
Δεδομένης της ώθησης της ινδικής κυβέρνησης για ηλεκτρικά οχήματα, είναι πιθανό τα οχήματα που κατασκευάζονται στην Ινδία να είναι ηλεκτρικά. Άτομο που γνωρίζει τις εξελίξεις είπε ότι η εταιρεία μπορεί να ξεκινήσει τη συναρμολόγηση του Everest (για να το πουλήσει τοπικά) και στη συνέχεια να λανσάρει τη Mustang Mach-E, ως εισαγωγή πλήρως κατασκευασμένης μονάδας (CBU). Ενώ και τα δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιθανό να είναι πολύ ακριβά για το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς αυτοκινήτων στην Ινδία, θα επέτρεπε στην εταιρεία να χτίσει μια φήμη της μάρκας.
Η πηγή πρόσθεσε ότι η Ford εξετάζει την τοπική προσαρμογή των πλατφορμών EV στην Ινδία για εγχώριες πωλήσεις και εξαγωγές, αφήνοντας να εννοηθεί ότι αυτή είναι η κύρια πρόθεση, πίσω από το άνοιγμα του εργοστασίου στο Chennai. Το 2022, η εταιρεία ίδρυσε μια ομάδα Skunkworks στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, για να εργαστεί σε μια πλατφόρμα EV χαμηλού κόστους.
Επισήμως, η Ford κρατά τα χαρτιά της κλειστά, λέγοντας ότι θα ανακοινώσει αργότερα «τον τύπο κατασκευής και άλλες λεπτομέρειες». Η διατύπωση δείχνει ότι δεν θέλει να αποκαλύψει εάν σκοπεύει να κατασκευάσει μόνο εξαρτήματα ή ολόκληρα οχήματα στην Ινδία, εάν ανοίξει ξανά το εργοστάσιο στο Τσενάι. Ωστόσο, η λογική υποδηλώνει ότι, (όπως επίσης και οι φήμες στα τοπικά μέσα ενημέρωσης), καταβάλλει συντονισμένες προσπάθειες πρωτίστως για να πουλήσει και πάλι αυτοκίνητα υψηλού όγκου τοπικής κατασκευής στη χώρα.
Ο κατασκευαστής σταμάτησε να κατασκευάζει αυτοκίνητα στην Ινδία τον Ιούλιο του 2022, αποσύροντας ουσιαστικά την παρουσία του από την αγορά. Είχε ακόμη και ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων στο Sanand, ένα κόμβο αυτοκινήτων στη δυτική πολιτεία του Γκουτζαράτ. Η Ford πούλησε την εγκατάσταση στην Tata Passenger Electric Mobility Limited, τον Ιανουάριο του 2023. Η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία, άρχισε να κατασκευάζει το Tata Nexon.ev εκεί στις αρχές του έτους.
Πηγή: ford.com