Η Geely αποκάλυψε επίσημα το plug-in υβριδικό σύστημα EM-i (NordThor 2.0), με καλύτερες προδιαγραφές από το σύστημα μετάδοσης κίνησης DM 5.0 της BYD. Αποτελείται από έναν κινητήρα ICE, με τον υψηλότερο βαθμό θερμικής απόδοσης στον κόσμο. Το σύστημα NordThor 2.0, προσφέρει μικτή αυτονομία 2.390 χλμ και κατανάλωση καυσίμου 2,67 L/100 χλμ.
Τα plug-in υβριδικά οχήματα, κερδίζουν δυναμική στην Κίνα, με την BYD να είναι η κορυφαία εταιρεία. Ωστόσο, άλλες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, πλησιάζουν σιγά σιγά την εταιρεία με έδρα το Shenzhen. Για παράδειγμα, η Roewe, που ανήκει στη SAIC, σημείωσε πρόσφατα ένα παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες, για τη μεγαλύτερη απόσταση που διένυσε ένα PHEV, με το sedan D7 DMH. Το Chery Fulwin T10, έκανε παγκόσμιο ρεκόρ, ως το plug-in υβριδικό SUV, με τη μεγαλύτερη μικτή αυτονομία. Στις 30 Οκτωβρίου, η Geely αποκάλυψε την τελευταία έκδοση της πλατφόρμας NordThor PHEV, που θα της επιτρέψει να ανταγωνιστεί το σύστημα μετάδοσης κίνησης DM 5.0 της BYD. Το πρώτο αυτοκίνητο με αυτό το σύστημα, είναι το Geely Starship 7. Θα βγει στην αγορά στις 4 Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης NordThor της Geely, έχει δύο διαφορετικές τροποποιήσεις. Η πρώτη είναι ένα σύστημα EM-P που εστιάζει στην απόδοση. Αυτή τη στιγμή υιοθετείται από τα αυτοκίνητα της Lynk & Co. Η άλλη παραλαγή του συστήματος NordThor, είναι το EM-i. Αυτή αναφέρεται επίσης ως κινητήρια μονάδα NordThor 2.0. Το plug-in υβριδικό σύστημα EM-i της Geely, περιλαμβάνει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λίτρων με την υψηλότερη θερμική απόδοση στον κόσμο 46,5%. Προηγουμένως, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης 1,5 λίτρων της BYD, είχε το υψηλότερο ποσοστό θερμικής απόδοσης. Ο κινητήρας της Geely, μπορεί επίσης να χρησιμοποιεί μεθανόλη και να λειτουργεί στους -35°C.
Το σύστημα EM-i της Geely, περιλαμβάνει ηλεκτρικούς κινητήρες P1 και P3, σύστημα ελέγχου, μονάδα SiC, VCU (μονάδα ελέγχου οχήματος), TCU (μονάδα ελέγχου μετάδοσης), PDU (μονάδα διανομής ισχύος), μετάδοση και ενεργό σύστημα G-TCS. Ο ηλεκτροκινητήρας P3 του συστήματος NordThor 2.0, έχει μέγιστη ισχύ 217 PS. Ο κινητήρας διαθέτει απόδοση 98,02%. Η συνολική απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, είναι 92,5%, 0,5% υψηλότερη από αυτή του BYD DM 5.0.
Το σύστημα EM-i, περιλαμβάνει επίσης την πατενταρισμένη τεχνολογία δημιουργίας «προγραμμάτων ασφαλείας», για τον κινητήρα ICE και τους ηλεκτρικούς P1 & P3. Εάν κάποιο εξάρτημα του συστήματος δυσλειτουργήσει, το αυτοκίνητο θα εξακολουθεί να μπορεί να κινείται κανονικά. Οι υπεύθυνοι της Geely, υπογράμμισαν ότι έχουν δοκιμάσει το crossover Galaxy Starship 7 για 2 ώρες με υψηλή ταχύτητα 155 χλμ./ώρα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το αυτοκίνητο δεν έδειξε σημάδια υποβάθμισης των επιδόσεων. Το σύστημα EM-i, διαθέτει επίσης σύστημα θερμικής διαχείρισης, με κατανάλωση ενέργειας μειωμένη κατά 30%.
Μιλώντας για τις προδιαγραφές, το σύστημα Geely EM-i, έχει μικτή αυτονομία 2.390 χλμ. Η κατανάλωση καυσίμου του θερμικού κινητήρα, είναι 2,67 λίτρα ανά 100 χλμ. Το Geely Galaxy Starship 7, θα γίνει το πρώτο αυτοκίνητο, που θα υιοθετήσει το σύστημα EM-i. Θα μπει στην κινεζική αγορά στις 4 Νοεμβρίου.
Πρώτες επίσημες εικόνες του νέου Geely Galaxy Starship 7
Περισσότερα για το Geely Galaxy Starship 7
Πρόκειται για ένα crossover μεσαίου μεγέθους, με διαστάσεις 4740/1905/1685 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος) και μεταξόνιο 2755 χλστ. Χρησιμοποιεί την πρόσφατη πλατφόρμα GEA (Παγκόσμια ευφυής ηλεκτρική αρχιτεκτονική) της Geely.
Το Geely Galaxy Starship 7, υιοθετεί το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης EM-i (NordThor 2.0). Αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λίτρων με 111 PS και δύο ηλεκτροκινητήρες.
Το Geely Galaxy Starship 7, διαθέτει δύο επιλογές χωρητικότητας μπαταρίας: 19,09 kWh για ηλεκτρική αυτονομία 101 χλμ και 29,94 kWh για ηλεκτρική αυτονομία 150 χλμ. Με αποφορτισμένη μπαταρία, το Geely Galaxy Starship 7 έχει κατανάλωση καυσίμου 4,9 λίτρα ανά 100 χλμ.