Η GM και η Scania επενδύουν στις μπαταρίες Addionics

Η Addionics λέει ότι θα χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια, για να «ενισχύσει τις κατασκευαστικές ικανότητες της εταιρείας

Ακούστε το άρθρο

Η ισραηλινή εταιρεία τεχνολογίας μπαταριών Addionics, που ειδικεύεται σε τρισδιάστατα φύλλα χαλκού για μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχει εξασφαλίσει κεφάλαιο 39 εκατομμυρίων δολαρίων. Η General Motors και η Scania είναι μεταξύ των επενδυτών.

Ο γύρος χρηματοδότησης της Σειράς Β, διευθύνεται από κοινού από τη θυγατρική της General Motors για επιχειρηματικά κεφάλαια GM Ventures και τον Ισραηλινό επενδυτή Deep Insight, με τη συμμετοχή της Scania και νέων υφιστάμενων στρατηγικών επενδυτών.

Η Addionics λέει ότι θα χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια, για να «ενισχύσει τις κατασκευαστικές ικανότητες της εταιρείας και να προωθήσει τις παγκόσμιες επιχειρηματικές δεσμεύσεις». Αυτό περιλαμβάνει την «προώθηση της κατασκευής του προγραμματισμένου εργοστασίου giga με έδρα τις ΗΠΑ, για την παραγωγή συλλεκτών 3D ρεύματος Addionics».

Τα τελευταία είναι μοναδικά φύλλα χαλκού για ανόδους μπαταριών, αντικαθιστώντας τις παραδοσιακές δομές ηλεκτροδίων με στρώματα 2D με μια τρισδιάστατη δομή. Η ισραηλινή εταιρεία λέει, ότι αυτά τα φύλλα προσφέρουν ανώτερη ενεργειακή πυκνότητα, υψηλότερη απόδοση, ταχύτερους χρόνους φόρτισης και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, σε σύγκριση με τις συμβατικές μπαταρίες και ότι μπορούν να δημιουργήσουν όλα αυτά τα αποτελέσματα, με χαμηλότερο κόστος.

Η GM και η Scania επενδύουν στις μπαταρίες Addionics

«Η συνεργασία με πραγματικούς συνεργάτες που κατανοούν τον επείγοντα χαρακτήρα αυτού που η Addionics έχει θέσει να επιτύχει είναι προνόμιο», δήλωσε ο Moshiel Biton, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Addionics. «Καθώς αυξάνεται η παγκόσμια ζήτηση για μπαταρίες υψηλότερης απόδοσης, αυξάνεται και η ζήτηση για το προϊόν μας.

Με τη νέα χρηματοδότηση, θα είμαστε σε θέση να ξεκινήσουμε την εμπορική παραγωγή μέχρι το τέλος του έτους, παρέχοντας την τεχνολογία μας στους κατασκευαστές μπαταριών και βελτιώνοντας την απόδοση της μπαταρίας παγκοσμίως».

Η Addionics θέλει να ξεκινήσει να προμηθεύει μπαταρίες σε κατασκευαστές αυτοκινήτων για σκοπούς δοκιμών, μέχρι το τέλος του 2024 και βρίσκεται σε καλό δρόμο για να παραδώσει το προϊόν σε μεγάλη κλίμακα έως το 2027 ή το 2028. Το νέο gigafactory μόνο στις ΗΠΑ, αναμένεται να παράγει υλικό για ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανά έτος, από το 2027.

Ο Μπίτον είπε στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters, ότι η εταιρεία συνεργάζεται ή βρίσκεται σε συνομιλίες με όλους σχεδόν τους μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. «Οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες χάνουν χρήματα για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων», είπε ο Biton. «Οποιαδήποτε τεχνολογία τους επιτρέπει να μειώσουν το κόστος και να βελτιώσουν την απόδοση, αυτό είναι το ιερό δισκοπότηρο».

Σχολιάζοντας την επένδυση στην Addionics, ο Anirvan Coomer, Διευθύνων Σύμβουλος της GM Ventures, δήλωσε: «Η επένδυση της GM υποστηρίζει την ευρύτερη αποστολή μας να εντοπίσουμε, να επενδύσουμε και να αναπτύξουμε τη σωστή τεχνολογία που θα επιτρέψει το ηλεκτρικό μας μέλλον.

Η GM και η Scania επενδύουν στις μπαταρίες Addionics

Η τρέχουσα σχεδίαση συλλεκτών της Addionics, δείχνει πολλά υποσχόμενη για τη βελτίωση της απόδοσης της μπαταρίας με χαμηλότερο κόστος. Ανυπομονούμε να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη της εταιρείας και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να εξερευνούμε ευκαιρίες για συνεργασία στο μέλλον.”

«Η Scania είναι αφοσιωμένη στην προώθηση των εξελίξεων που συμβάλλουν σε ένα βιώσιμο και αποτελεσματικό μέλλον. Η επαναστατική προσέγγιση της Adionics στην τεχνολογία μπαταριών, ευθυγραμμίζεται με την αποστολή μας να βελτιώσουμε την απόδοση και τη βιωσιμότητα των λύσεων μηδενικών εκπομπών επόμενης γενιάς», δήλωσε η Jessica Persson, Επικεφαλής VC και M&A στη Scania.

«Είμαστε περήφανοι για την επένδυσή μας στην Addionics και προσβλέπουμε στον αντίκτυπο που θα έχει η τεχνολογία τους στο μέλλον των μπαταριών και των ηλεκτρικών οχημάτων».

Πηγή: addionics.com – reuters.com

abb_img