Η Hyundai και η Genesis επικεντρώνονται στα πλήρως υβριδικά

Η ανακοίνωση της υβριδικής επίθεσης δεν επηρεάζει ολόκληρο τον Όμιλο Hyundai, μόνο τις μάρκες Hyundai και Genesis.

Ακούστε το άρθρο

Η Hyundai επενδύει ολοένα και περισσότερο σε πλήρως υβριδικά μοντέλα. Μαζί με την premium μάρκα Genesis, η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να διπλασιάσει τη γκάμα της από επτά σε 14 υβριδικά. Η εταιρεία επιβεβαιώνει επίσης την πρόσφατη διαρροή ανάπτυξης μιας ηλεκτρικής κίνησης, για την επέκταση της αυτονομίας.

Η ανακοίνωση της υβριδικής επίθεσης δεν επηρεάζει ολόκληρο τον Όμιλο Hyundai, μόνο τις μάρκες Hyundai και Genesis. Η στρατηγική της Kia παραμένει ανεπηρέαστη. Όπως αναφέρθηκε την άνοιξη, η Kia διατηρεί τους ηλεκτρικούς στόχους της για το 2030. Με άλλα λόγια, μέχρι το 2030, η Kia θέλει να πετύχει ετήσιες πωλήσεις 1,6 εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων με 15 μοντέλα BEV.

Η Hyundai και η Genesis θα ηγούνται πλέον του Ομίλου με νέα υβριδικά, ενώ παράλληλα θα επιδιωχθεί και η κυκλοφορία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ωστόσο, ο στόχος είναι να επιτευχθεί μια σταθερή θέση σε ένα αβέβαιο περιβάλλον αγοράς. Ο συγκεκριμένος στόχος είναι η πώληση 1,33 εκατομμυρίων μονάδων HEV ετησίως το 2028, τα οποία θα κατασκευάζονται μαζί με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Hyundai Motor Group Metaplant America (HMGMA) στην πολιτεία Τζόρτζια των ΗΠΑ.

Η κίνηση δεν αποτελεί έκπληξη: έχει δημοσιοποιηθεί από τον Ιούλιο, ότι η premium μάρκα Genesis εγκαταλείπει τα προηγούμενα σχέδιά της να λανσάρει μόνο πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα από το 2025. Ο μεγάλος αδελφός της Hyundai, ακολουθεί τώρα αυτήν την αλλαγή στρατηγικής. Η στρατηγική θα βασίζεται σε ένα περαιτέρω ανεπτυγμένο υβριδικό σύστημα επόμενης γενιάς «που βελτιώνει την απόδοση και την απόδοση καυσίμου». Το νέο σύστημα θα εγκατασταθεί στα πρώτα οχήματα παραγωγής από το 2025. Η Hyundai δεν μπαίνει σε άλλες τεχνικές λεπτομέρειες προς το παρόν.

Αυτό που είναι σαφές, ωστόσο, είναι ότι η βασική μάρκα Hyundai στοχεύει σε μια γκάμα 21 μοντέλων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030 παράλληλα με την αυξανόμενη πλήρη γκάμα υβριδικών, από οικονομικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι πολυτελή και υψηλών επιδόσεων οχήματα, σύμφωνα με συνοδευτικό δελτίο τύπου. Στόχος είναι επίσης να πωλούνται 2 εκατομμύρια από αυτά τα BEV ανά έτος παγκοσμίως από το 2030.

Εν τω μεταξύ, η νέα εστίαση στα μερικώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, αντικατοπτρίζεται επίσης στην επίσημα επιβεβαιωμένη παρουσίαση των νέων μοντέλων EREV με τη μάρκα Hyundai. Πρόκειται για αυτοκίνητα με ενισχυτές αυτονομίας, όπου ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης φορτίζει την μπαταρία, ενώ η κίνηση είναι αμιγώς ηλεκτρική. Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, τα οχήματα θα έχουν «αυτονομία μεγαλύτερη από 900 χλμ με μία μόνο φόρτιση».

Για να χρηματοδοτήσει τη διόρθωση πορείας που παρουσιάζεται τώρα με το σλόγκαν «Hyundai Way», η νοτιοκορεάτικη εταιρεία λέει, ότι θα επενδύσει 120,5 τρισεκατομμύρια KRW έως το 2030, που ισοδυναμεί με περίπου 81 δισεκατομμύρια ευρώ.

«Σύμφωνα με το Hyundai Way, θα ανταποκριθούμε στην αγορά με ευελιξία», δήλωσε ο Jaehoon Chang, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor Company. «Αυτό θα εξασφαλίσει βιώσιμη ηγεσία σε ένα αβέβαιο περιβάλλον αγοράς και θα τοποθετήσει στρατηγικά την εταιρεία, για να δημιουργήσει ένα μέλλον με επίκεντρο την κινητικότητα και την ενέργεια».

Πηγή: hyundai.com

abb_img