Η Hyundai αποκάλυψε το πρώτο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο κατασκευασμένο στην Ινδία, το Creta Electric. Η εταιρεία κατασκεύασε το μοντέλο, ως μια εναλλακτική λύση χαμηλού κόστους, για το παγκοσμίως διαθέσιμο Kona Electric.
Η Hyundai σχεδιάζει να λανσάρει το Creta Electric, με επιλογές μπαταριών 42 kWh και 51 kWh. Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει συγκεκριμένες λεπτομέρειες, αλλά οι προηγούμενες ανακοινώσεις της με το Exide Energy, δείχνουν ότι χρησιμοποιεί κυψέλες LFP σε αυτά τα πακέτα μπαταριών. Η μονάδα των 42 kWh προσφέρει αυτονομία 390 χλμ και η μονάδα 51,4 kWh 473 χλμ. Αυτοί οι αριθμοί υστερούν σημαντικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ακόμη και στην Ινδία.
Το Creta Electric είναι μέτριο, ακόμα και στο θέμα της φόρτισης, απαιτώντας τουλάχιστον 58 λεπτά για μια περίοδο φόρτισης 10-80% μέσω φορτιστή DC. Χρησιμοποιώντας έναν φορτιστή AC 11 kW, η μπαταρία των 42 kWh, φορτίζεται από το 10 στο 100% SoC σε τέσσερις ώρες. Η Hyundai ενσωματώνει τη θύρα φόρτισης, στην περιοχή της μπροστινής μάσκας, καθιστώντας εύκολη τη στάθμευση από μπροστά, σε σταθμούς φόρτισης.
Η έκδοση μεγάλης αυτονομίας του Creta Electric, επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα. Η Hyundai κρατά άγνωστες περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά τοπικές αναφορές υποδηλώνουν, ότι θα προσφέρει αυτό το EV μόνο με μπροστινό κινητήρα. Η Hyundai προσφέρει τη λειτουργικότητα i-Pedal ή την οδήγηση με ένα πεντάλ στο Creta Electric, ένα χαρακτηριστικό που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι πελάτες στη χαοτική κίνηση των πόλεων, όπως το Bengaluru, το Δελχί και η Βομβάη.