Την 1η Σεπτεμβρίου, η κινεζική Kaiyi, αποκάλυψε τρία μοντέλα για την αγορά του εξωτερικού, συγκεκριμένα, το X7 iHD (όνομα της κινεζικής αγοράς: Kunlun iHD International Edition), το e-Qute 02 (όνομα κινεζικής αγοράς: Shiyue International Edition) και το X3 Pro EV (Xuanjie Pro EV International Edition), στο συνέδριο 2024 World Power Battery Conference που πραγματοποιήθηκε στο Sichuan της Κίνας. Τα τρία μοντέλα θα πωληθούν σε αγορές όπως η Κεντρική Ασία, η Ανατολική Ευρώπη, η Ασία-Ειρηνικός, η Μέση Ανατολή, η Αφρική και η Κεντρική και Νότια Αμερική στο μέλλον.
Η στρατηγική 2+4+3+4 της Kaiyi, επικεντρώνεται σε 2 βασικές αγορές, επεκτείνεται σε 4 μεγάλες περιοχές, διεισδύει σε 3 περιοχές και αναπτύσσεται σε 4 μεγάλες περιφερειακές αγορές.
2 βασικές αγορές: δημιουργία ερείσματος στην Κεντρική Ασία και την Ανατολική Ευρώπη.
4: επέκταση στην Ασία-Ειρηνικό, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Κεντρική και Νότια Αμερική με τα υπάρχοντα βενζινοκίνητα οχήματα.
3: διείσδυση στις αγορές στη Νοτιοανατολική Ασία, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία και την Ευρώπη με νέα ενεργειακά οχήματα.
4: περαιτέρω επέκταση της ποιότητας και της ποσότητας των καναλιών πωλήσεων στις περιοχές της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής στο Μεξικό, τη Βραζιλία και την Αργεντινή,ενώ στην ασιατική αγορά, στην Ταϊλάνδη και το Πακιστάν.
Το X7 iHD της Kaiyi
Το Kaiyi Kunlun X7 iHD είναι ένα plug-in υβριδικό μεσαίου μεγέθους SUV με μήκος, πλάτος και ύψος 4738/1968/1708 χλστ αντίστοιχα και μεταξόνιο 2820 χλστ. Τα εξωτερικά και εσωτερικά σχέδια του αυτοκινήτου είναι ίδια με αυτά του Kaiyi Kunlun iHD. Τόσο η διάταξη 5 θέσεων όσο και η διάταξη 7 θέσεων, είναι διαθέσιμες.
Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με πίνακα οργάνων full LCD 12,3 ιντσών, κεντρική οθόνη ελέγχου 14,6 ιντσών, τιμόνι σε σχήμα D και διακοσμημένο με ατμοσφαιρικό φωτισμό.
Η ισχύς προέρχεται από το plug-in υβριδικό σύστημα της Kaiyi που αποτελείται από κινητήρα 1,5Τ και διπλούς ηλεκτρικούς κινητήρες, συνδυασμένους με DHT, με συνολική ροπή 523 Nm και ισχύ 338 ίππους και 0 – 100 χλμ./ώρα σε χρόνος 7,7 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου της CATL 22,48 kWh παρέχει καθαρή ηλεκτρική αυτονομία CLTC 150 χλμ και συνολική αυτονομία CLTC 1200 χλμ. Η τρέχουσα εγχώρια έκδοση που πωλείται, τροφοδοτείται από το plug-in υβριδικό σύστημα της BYD FinDreams.
e-Qute 02
Διαφορετικά από την εγχώρια έκδοση που πωλείται, το e-Qute 2 έχει «ακυρώσει» τις πίσω πόρτες. Το εσωτερικό υιοθετεί προς το παρόν διάταξη με δεξί τιμόνι. Η βασική επένδυση Kaiyi Shiyue τροφοδοτείται από έναν μπροστινό ηλεκτροκινητήρα, με μέγιστη ισχύ 47 ίππων και μέγιστη ροπή 87 Nm, σε συνδυασμό με τη μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου της Gotion High-Tech, που παρέχει αυτονομία CLTC 201 χλμ και δεν υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση.
Η κορυφαία έκδοση, είναι εξοπλισμένη με έναν ηλεκτροκινητήρα 54 ίππων και 110 Nm ροπής, σε συνδυασμό με τις μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου της CATL, προσφέροντας αυτονομία CLTC 301 χλμ, ενώ υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση.
X3 Pro EV
Το Kaiyi X3 Pro EV είναι ένα καθαρά ηλεκτρικό συμπαγές SUV. Το Kaiyi Xuanjie Pro EV τροφοδοτείται από έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη με μέγιστη ισχύ 161 ίππων και μέγιστη ροπή 280 Nm, σε συνδυασμό με μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου της CATL 53,6 kWh. Η αυτονομία είναι 401 χλμ και ο χρόνος γρήγορης φόρτισης DC από 30% έως 80% είναι 30 λεπτά.