Η Kia παρουσίασε ήδη την έκδοση facelift του EV6 πέρυσι. Τώρα, το EV6 GT, το πιο ισχυρό μοντέλο της σειράς της μάρκας, αναβαθμίζεται επίσης. Στη Γερμανία, το κορυφαίο μοντέλο της Kia είναι ακόμη και 3.000 ευρώ φθηνότερο, παρά τη μεγαλύτερη μπαταρία. Το EV6 GT έχει τώρα το σύστημα μετάδοσης κίνησης από το Hyundai Ioniq 5 N (το «παλιό» EV6 GT, είχε ακόμα τη γνωστή μπαταρία των 77,4 kWh από τα απλά μοντέλα EV6, ενώ το Ioniq 5 N, ήταν η το πρώτο όχημα που βασίζεται στο E-GMP που διαθέτει την νέα μπαταρία των 84 kWh). Με το λίφτινγκ πέρυσι, το EV6 έλαβε ήδη τη νέα ενισχυμένη σε χωρητικότητα μπαταρία.
Αντί για την μέγιστη ισχύ των 585 PS και 740 Nm ροπής, τώρα η ιπποδύναμη ανέβηκε στους 650 PS και στα 770 Nm ροπής. Το EV6 GT μπορεί τώρα να επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα. Τα «Virtual Gear Shifts» που είναι γνωστά στο Ioniq 5 N, δηλαδή προσομοιωμένες αλλαγές ταχυτήτων για μια υποτιθέμενη πιο σπορ οδηγική εμπειρία, είναι τώρα διαθέσιμα και από την Kia.
Η μεγαλύτερη μπαταρία, αυξάνει επίσης την αυτονομία WLTP του σπορ crossover από 424 σε 450 χιλιόμετρα. Καθώς η μέγιστη ισχύς φόρτισης έχει επίσης αυξηθεί από 240 σε 258 kW, ο γνωστός χρόνος φόρτισης των 18 λεπτών για την τυπική διαδικασία φόρτισης από 10 σε 80% παραμένει ο ίδιος.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές του λίφτινγκ, βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στον επανασχεδιασμό του EV6. Υπάρχουν εξ ολοκλήρου επανασχεδιασμένοι προβολείς LED στο μπροστινό μέρος, ενώ ο σχεδιασμός πίσω, όπως και αυτός των τροχών έχουν επίσης βελτιωθεί, όπως και η διαθέσιμη χρωματική παλέτα. Σε αντίθεση με τις βασικές εκδόσεις EV6, το EV6 GT, έχει νέα σχεδίαση προφυλακτήρα, ενώ ο διαχύτης στο πίσω μέρος έχει αναβαθμιστεί, όπως και οι ζάντες των 21 ιντσών. Ωστόσο, οι αποκλειστικές κίτρινες πινελιές νέον GT στις δαγκάνες των φρένων και στο εσωτερικό παραμένουν.
Στο εσωτερικό, υπάρχουν βελτιώσεις, όπως ένα νέο τιμόνι, η αναθεωρημένη κεντρική κονσόλα και η νέα γενιά οθόνη infotainment ‘ccNC’, η οποία σύμφωνα με την Kia, «χαρακτηρίζεται από μια διαισθητική, βολική εμφάνιση πληροφοριών και μπορεί να ελεγχθεί με παρόμοιο τρόπο όπως ένα smartphone». Αντί για το κλειδί του οχήματος, μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει ένα smartphone, ή ένα smartwatch, μέσω του «Digital Key 2.0». Υπάρχει επίσης ένας αισθητήρας δακτυλικών αποτυπωμάτων, για την εύκολη επιλογή προφίλ οδήγησης και τις μεμονωμένες προσωπικές ρυθμίσεις.
Παρά την αύξηση των επιδόσεων, της αυτονομίας και του εξοπλισμού, το EV6 GT είναι τώρα 3.000 € φθηνότερο στη Γερμανία από πριν και επίσης 5.000 € λιγότερο από το προαναφερθέν «αδερφό» το Ioniq 5 N. Με τιμή 69.990 ευρώ χωρίς άλλα έξτρα, το κορεάτικο καυτό χάτσμπακ, ήρθε για να αναστατώσει ευχάριστα και πάλι την αγορά!
Εκδόσεις – Προδιαγραφές – Τιμές
EV6 125 kW | EV6 169 kW | EV6 239 kW | EV6 GT | |
---|---|---|---|---|
Κίνηση | RWD | RWD | AWD | AWD |
Ισχύς | 125 kW | 168 kW | 239 kW | 478 kW |
Ροπή | 350 Nm | 350 Nm | 605 Nm | 770 Nm |
Επιτάχυνση | 8,7 δευτ | 7,7 δευτ | 5,3 δευτ | 3,5 δευτ |
Τελική ταχύτητα | 185 χλμ/ώρα | 188 χλμ/ώρα | 188 χλμ/ώρα | 260 χλμ/ώρα |
Εύρος αυτονομίας WLTP | 428 χλμ | 582 χλμ | 546 χλμ | 450 χλμ |
Μπαταρία | 63 kWh | 84 kWh | 84 kWh | 84 kWh |
Δυνατότητα φόρτισης DC | 195 kW | 258 kW | 258 kW | 258 kW |
Ταχύτητα φόρτισης DC 10-80% | 18 λεπτά | 18 λεπτά | 18 λεπτά | 18 λεπτά |
Τιμή | 44.990 ευρώ | 49.990 ευρώ | 53.990 ευρώ | 69.990 ευρώ |