Η Lamborghini καθυστερεί το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο κατά ένα χρόνο, ελπίζοντας ότι οι συνθήκες της αγοράς θα είναι πιο ευνοϊκές εκείνη τη στιγμή, αναφέρει το Reuters. «Δεν πιστεύουμε ότι το 2029 είναι αργά για να έχουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Stephan Winkelmann στο Reuters και σε άλλα μέσα ενημέρωσης τη Δευτέρα, στα κεντρικά γραφεία της Lamborghini στο Sant’Agata Bolognese της Ιταλίας. «Δεν πιστεύουμε ότι η αγορά θα είναι έτοιμη το 2025 ή το 2026». Ο Winkelmann είπε ότι η Lamborghini περιμένει επίσης διευκρινίσεις σχετικά με την κανονικότητα στην Ευρώπη. Το 2026, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει προγραμματίσει να προβεί σε αναθεώρηση του σχεδίου της, για σταδιακή κατάργηση των πωλήσεων νέων οχημάτων εσωτερικής καύσης έως το 2035, το οποίο ο Winkelmann πιστεύει ότι θα μπορούσε να δώσει στη Lamborghini, μια απαλλαγή από το να γίνει πλήρως ηλεκτρική.
«Υπάρχουν συζητήσεις γύρω από τα συνθετικά καύσιμα και αυτή είναι μια ευκαιρία για το είδος των αυτοκινήτων μας», είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamborghini. Το 2023, η Lamborghini, επιβεβαίωσε ότι το πρώτο της EV θα ήταν ένα grand tourer 2+2 με αυτονομία 483 χλμ και ένα άνετο πίσω κάθισμα. Στη συνέχεια έκανε προπαρουσίαση αυτού του μοντέλου με το concept Lanzador, ανακοινώνοντας την ημερομηνία έναρξης του στόχου για το 2028. Η Lamborghini έχει υποστηρίξει καθ’ όλη τη διάρκεια, ότι τα σούπερ αυτοκίνητά της με την υπογραφή της, θα είναι τα τελευταία που θα γίνουν ηλεκτρικά . Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί plug-in υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης σε αυτά τα μοντέλα προς το παρόν, ενώ διατηρεί αποκλειστικά ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, για άλλους τύπους οχημάτων. Αυτή την άποψη συμμερίζεται και η ανταγωνιστική McLaren. Το 2023, ο Διευθύνων Σύμβουλος της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, είπε ότι δεν περίμενε ότι ένα ηλεκτρικό supercar θα ήταν βιώσιμο μέχρι το 2030.
Εν τω μεταξύ, ο παραδοσιακός αντίπαλος της Lamborghini, η Ferrari, προχωρά με σχέδια για το δικό της EV αξίας 500.000 δολαρίων. Ενόψει μιας μεταγενέστερης αποκάλυψης του 2025, η ηλεκτρική Ferrari, θα συναρμολογηθεί σε ένα νέο εργοστάσιο, ακριβώς βόρεια της υπάρχουσας πανεπιστημιούπολης της αυτοκινητοβιομηχανίας, στο Μαρανέλο της Ιταλίας.