Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Leapmotor Zhu Jiangming, ήταν πρόσφατα απασχολημένος με την περιγραφή της μελλοντικής στρατηγικής της εταιρείας, απαντώντας στις ερωτήσεις του κοινού. Όχι μόνο έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τα νέα αυτοκίνητα για την Ευρώπη, αλλά επίσης διευκρίνησε, το πώς η Leapmotor μπορεί να παράγει αρκετά φθηνά αυτοκίνητα.
Ως μέρος της στρατηγικής παγκοσμιοποίησης της Leapmotor, η εταιρεία θα λανσάρει τη σειρά αυτοκινήτων A. Αυτά θα τοποθετηθούν ως μοντέλα A-class, A0-class και ακόμη μικρότερα μοντέλα, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 60-70% των πωλήσεων στην Ευρώπη. Επιπλέον, η Leapmotor International, θα λανσάρει τουλάχιστον ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο.
Η Leapmotor αποκάλυψε ένα νέο παγκόσμιο μοντέλο, το B10, στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, τον περασμένο μήνα. Επί του παρόντος, η εταιρεία που υποστηρίζεται από την Stellantis, διαθέτει δύο μοντέλα προς πώληση στην Ευρώπη: το C10 SUV και το μικρό hatchback T03. Τα μοντέλα είναι διαθέσιμα σε 13 ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, το Βέλγιο, η Ελλάδα, η Ιταλία, το Λουξεμβούργο, η Μάλτα, η Ολλανδία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Ισπανία, η Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Επί του παρόντος, η Leapmotor διαθέτει 200 καταστήματα στην Ευρώπη, που καλύπτουν πωλήσεις και υπηρεσίες μετά την πώληση. Στόχος είναι να αυξηθούν σε 500 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη, έως το τέλος του 2025.
Η Maserati, θυγατρική του Ομίλου Stellantis και η ομάδα Ε&Α της Leapmotor, βελτιώνουν από κοινού τα προϊόντα της Leapmotor. Διεξήγαγαν διαδοχικά πολλαπλούς γύρους δοκιμών, στη πίστα Balocco στην Ιταλία και στον χώρο δοκιμών Yancheng του China Automotive Center στην Κίνα.
Σύμφωνα με τον Zhu Jiangming, ο κύριος λόγος που τα μοντέλα της Leapmotor μπορούν να είναι τόσο προσιτά, είναι ότι διεξάγουν τη δική τους έρευνα, ανάπτυξη και τεχνολογική καινοτομία. Αυτό αφορά την ανεξάρτητη Ε&Α και την κατασκευή ανταλλακτικών. Ως εκ τούτου, η εταιρεία μεταβιβάζει λιγότερα χρήματα στους εξωτερικούς προμηθευτές και μπορεί να μειώσει το κόστος. Σε τελική ανάλυση, αυτό σημαίνει καλύτερες τιμές για τους καταναλωτές. Θα πρέπει να σημειωθεί, ότι πρόκειται για μια πολύ παρόμοια στρατηγική με την BYD, η οποία είναι ίσως η πιο καθετοποιημένη εταιρεία στον κλάδο.
«Είτε πρόκειται για ένα μοντέλο υψηλών προδιαγραφών, είτε για μοντέλο χαμηλού επιπέδου, το μικτό κέρδος είναι το ίδιο, με στόχο να επιτρέψει στους πελάτες, να αγοράσουν ένα καλύτερα εξοπλισμένο και καλύτερης ποιότητας προϊόν σε λογική τιμή», δήλωσε ο Zhu.
Η Leapmotor, στοχεύει να γίνει ένας σημαντικός παγκόσμιος παίκτης στην αγορά των EV. Πέρυσι, η Stellantis, αγόρασε το 20% της εταιρείας που εδρεύει στο Zhejiang. Έκτοτε, η Stellantis, έχει δημιουργήσει την Leapmotor International, στην οποία έχει μερίδιο ελέγχου 51%. Νωρίτερα φέτος, η Leapmotor άρχισε να παράγει αυτοκίνητα σε εργοστάσιο της Stellantis στην Πολωνία.