Η Lexus έχει προσφέρει υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, στο κορυφαίο σεντάν LS και στο κορυφαίο κουπέ LC εδώ και αρκετό καιρό και τώρα προσθέτει άλλο ένα, στο αντίστοιχο SUV αυτής της σειράς μοντέλων.
Το Lexus LX 700h του 2025, είναι η πρώτη υβριδική έκδοση του κορυφαίου SUV της πολυτελούς μάρκας της Toyota και θα κοστίζει $115.350 ή αλλιώς €112.030, όταν φτάσει στην Ευρώπη στις αρχές του 2025.
Η υβριδική έκδοση του LX, διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα σε διάταξη V-6 των 3,4 λίτρων, μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα και το ίδιο αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων που χρησιμοποιείται στα μη υβριδικά μοντέλα LX. Το υβριδικό LX, διατηρεί επίσης το σύστημα τετρακίνησης της στάνταρ έκδοσης.
Αυτή είναι μια παρόμοια διάταξη με το Toyota Tundra και το Toyota Sequoia, τα οποία μοιράζονται την πλατφόρμα GA-F του LX. Αλλά το SUV της Lexus διαθέτει 20 ίππους περισσότερους, φτάνοντας σε ισχύ τους 457. Η ροπή είναι ίδια και στα τρία οχήματα, με 790 Nm.
Η Lexus θα συνεχίσει να προσφέρει επίσης το μη υβριδικό LX 600, με έναν twin-turbo V-6 κινητήρα των 3,4 λίτρων, που παράγει 409 ίππους και 650 Nm ροπής, για το 2025.
Η αυτοκινητοβιομηχανία, δεν προβλέπει μεγάλη διαφορά στην οικονομία καυσίμου μεταξύ των δύο εκδόσεων, που υπολογίζεται στα 20 mpg ( μίλια ανά γαλόνι, 1 γαλόνι ισοδυναμεί με 3,8 λίτρα και 1 μίλι ισοδυναμεί με 1,6 χλμ) συνδυαστικά για το LX 700h και 19 mpg για το LX 600. Η Lexus αναφέρει επίσης μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 3. 628 κιλών και για τις δύο εκδόσεις.
Αξιοσημείωτο είναι, ότι η Lexus επέλεξε να διατηρήσει μια συμβατική μίζα και εναλλάκτη, αντί να βασίζεται στον ηλεκτροκινητήρα και την μπαταρία του υβριδικού συστήματος για την παροχή ενέργειας, όπως στα άλλα υβριδικά της μοντέλα. Η Lexus είπε ότι αυτό έγινε, για να παρέχει ένα εφεδρικό σύστημα, σε περίπτωση βλάβης του υβριδικού συστήματος.
Άλλες αλλαγές για το υβριδικό μοντέλο, περιλαμβάνουν ενισχύσεις πλαισίου που η Lexus ισχυρίζεται ότι βελτιώνουν τη συνολική ακαμψία και την αίσθηση του τιμονιού. Οι βάσεις του κινητήρα και το στήριγμα του ψυγείου, ενισχύθηκαν και μια νέα εγκατάσταση του εφεδρικού ελαστικού, αφήνουν χώρο για το πακέτο μπαταριών, που είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος. Η μπαταρία των 12 volt, μετακινήθηκε επίσης στο πίσω μέρος του οχήματος, από την προηγούμενη θέση της στο χώρο του κινητήρα.
Τα υβριδικά μοντέλα επίσης υπάρχουν και στην ειδική έκδοση Overtrail για το 2025. Αυτή προσθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά, τροχούς 18 ιντσών με ελαστικά παντός εδάφους των 33 ιντσών, μπροστινή «ποδιά» προστασίας από κάτω και ορισμένα εξωτερικά στιλιστικά χαρακτηριστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, όπως γυαλιστερό μαύρο εξωτερικό τόνο και διαθέσιμο χρώμα βαφής Moon Desert. Στο εσωτερικό κυριαρχεί η νέα διακόσμηση που ονομάζεται Μονόλιθος.
Το υβριδικό LX, φέρνει την Lexus πιο κοντά στην προσφορά μιας υβριδικής έκδοσης για κάθε μοντέλο στη γκάμα της για τις ΗΠΑ, κάτι που θα ήταν χρήσιμο, εάν η Toyota δεσμευτεί να τερματίσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στις ΗΠΑ, κάτι που πρόσφατα ο επικεφαλής Gill Pratt, είπε ότι συζητείται αυτή τη στιγμή.