Το δεύτερο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Lynk & Co θα παρουσιαστεί τον Οκτώβριο στην Ευρώπη. Μετά από αυτό, η Z20 θα κάνει το ντεμπούτο της στην Κίνα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Guangzhou τον Νοέμβριο. Πιστεύεται ότι το αυτοκίνητο θα πωλείται στην Ευρώπη ως Z02 και όχι ως Z20, όπως θα είναι γνωστό στην Κίνα.
Μια αποκάλυψη στην Ευρώπη τον Οκτώβριο είναι σίγουρα σύμφωνη με προηγούμενες πληροφορίες που έδωσε ο Alain Visser, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Lynk & Co International, ο οποίος είπε το 2023 ότι η εταιρεία θα φέρει ένα EV στην Ευρώπη το 2024 . Επί του παρόντος, η Lynk & Co προσφέρει μόνο το 01 PHEV στην Ευρώπη και η αλλαγή του ονόματος του αυτοκινήτου σε Z02, μπορεί να είναι μια προσπάθεια να γίνει η γκάμα πιο συνεκτική.
Γνωστό εσωτερικά με την κωδική ονομασία E335, το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο στην πλατφόρμα SEA2 της Geely, η οποία είναι μια έκδοση της αρχιτεκτονικής βιώσιμης εμπειρίας, που στοχεύει σε μικρότερα αυτοκίνητα. Το Z20 μπορεί να θεωρηθεί ως μια έκδοση Lynk & Co του Zeekr X, όχι μόνο μοιράζεται την ίδια τεχνολογία πλατφόρμας, αλλά ομοίως είναι ένα μικρό SUV.
Λίγα πράγματα είναι γνωστά για το επερχόμενο Z20 και φαίνεται ότι το αυτοκίνητο μπορεί να έχει αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό στην Ευρώπη, με πολλά κατασκοπευτικά πλάνα μέχρι στιγμής να έχουν προέλθει από εκεί. Και τα δύο αυτοκίνητα που εντοπίστηκαν σε δοκιμές στην Ευρώπη, έφεραν πινακίδες κυκλοφορίας του Ηνωμένου Βασιλείου.
Οι πληροφορίες της DVLA, έδειξαν ότι και οι δύο είχαν καταχωρηθεί στις 17 Ιουλίου και ότι ο κατασκευαστής του οχήματος σημειωνόταν ως Zhejiang Geely. Κάτω από το καμουφλάζ, το ένα αυτοκίνητο είναι λευκό και το άλλο μπλε, σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες.
Σχεδιαστικά, τα χαρακτηριστικά θα πρέπει να είναι αρκετά παρόμοια μεταξύ του Z10 που κυκλοφόρησε πρόσφατα, του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου της Lynk & Co και του επερχόμενου Z20/Z02. Δυστυχώς, η μόνη λήψη μέχρι στιγμής στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου είναι μία από την Ευρώπη, όπου είναι βαριά καμουφλαρισμένη.
Στην περίπτωση του Zeekr X έχει διαστάσεις 4450, 1836, 1572 χλστ (l/w/h) και μεταξόνιο 2750 χλστ. Θα πρέπει να περιμένουμε το αυτοκίνητο της Lynk & Co να είναι παρόμοιου μεγέθους, αν και πιθανώς ελαφρά μεγαλύτερο.
Μια προηγουμένως δημοσιευμένη κατασκοπευτική φωτογραφία εσωτερικού, αποκαλύπτει ότι το αυτοκίνητο έχει τιμόνι με επίπεδο πυθμένα, διπλά ασύρματα μαξιλάρια φόρτισης κινητών τηλεφώνων και τετράγωνες διπλές θήκες ποτών. Επίσης ορατή είναι μια πλωτή οθόνη infotainment. Η επιλογή μετάδοσης κίνησης, γίνεται μέσω ενός στελέχους που τοποθετείται στην κολόνα του τιμονιού.
Συχνά υπάρχει μικρή απόκλιση στις βασικές λεπτομέρειες μεταξύ των εμπορικών σημάτων στον «στάβλο» της Geely και επομένως, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι οι πληροφορίες για το σύστημα μετάδοσης κίνησης για το νέο Lynk & Co Z20/Z02 θα συμφωνούν κυρίως με αυτές του Zeekr X.
Στην περίπτωση αυτή, η Lynk & Co θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 272 PS τοποθετημένο στο πίσω μέρος, ο οποίος θα συμπληρώνεται στις τετρακίνητες εκδόσεις από έναν κινητήρα ισχύος 156 PS τοποθετημένο μπροστά. Οι χρόνοι επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα για το Zeekr X είναι 5,8 και 3,7 δευτερόλεπτα, αντίστοιχα, για την έκδοση ενός και διπλού κινητήρα. Η Lynk & Co μπορεί επίσης να κληρονομήσει την ίδια μπαταρία 66 kWh, η οποία για το Zeekr προσφέρει αυτονομία έως και 560 χλμ για την έκδοση με έναν κινητήρα και 512 χλμ για την τετρακίνητη.
Πηγές: Autohome , Fast Technology