Η Maserati GranTurismo θα μοιραστεί την πλατφόρμα της με το μελλοντικό Quattroporte EV

Η Maserati μπορεί να διαφοροποιήσει την ανάπτυξη Quattroporte EV στην πλατφόρμα GranTurismo, για βελτιωμένη απόδοση και βελτιωμένη εμβέλεια

Ακούστε το άρθρο

Μόλις πριν από μερικούς μήνες, ανακαλύψαμε ότι το Quattroporte Folgore καθυστέρησε μέχρι το 2028 και χάρη στα πρόσφατα σχόλια του Αρχιμηχανικού της Quattroporte και της GranTurismo, Davide Danesin, φαίνεται ότι οι εργασίες δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει επίσημα,  επειδή η Maserati δεν έχει ακόμα αποφασίζει με ποια πλατφόρμα θα ακολουθήσει.

Σύμφωνα με το Autocar , η Maserati μπορεί να αποφάσισε να αλλάξει το ηλεκτρικό τετράθυρο σεντάν στην προσαρμοσμένη πλατφόρμα του GranTurismo.

Μέχρι τώρα, η πεποίθηση ήταν, ότι θα καθόταν στην πλατφόρμα STLA Large με τους τύπους όπως το επερχόμενο Dodge Charger, αλλά η εταιρεία φαίνεται να αμφιταλαντεύεται για δεύτερη φορά, με τον Danesin να λέει ότι η εταιρεία «δεν έχει αποφασίσει ακόμη».

«Το Quattroporte είναι ένα σημαντικό πρόβλημα για τη Maserati. Πρέπει να είναι εξαιρετικό από κάθε άποψη: στυλ, αρχιτεκτονική, απόδοση. Υπάρχουν επίσης πολλές βελτιώσεις που έρχονται στην ηλεκτρική ανάπτυξη στο μέλλον.

Ο νέος στόχος για την εμβέλεια πρέπει επίσης να είναι πολύ ισχυρότερος. Αυτές τις μέρες, τα 373 μίλια είναι αρκετά καλά. Ίσως για ένα νέο Quattroporte, θα θέλαμε περισσότερα”, δήλωσε ο Davide Danesin, επικεφαλής μηχανικός Maserati Quattroporte & GranTurismo.

Γιατί ο δισταγμός;

“Δεν λέω ότι δεν είναι STLA Large. Νομίζω ότι η βελτιστοποίηση που αναζητούμε είναι η βελτιστοποίηση αυτού που είναι ήδη διαθέσιμο”, δήλωσε ο Danesin.

Με την πρόσφατη στασιμότητα της αγοράς EV, είναι λογικό να είμαστε προσεκτικοί σχετικά με την υπερβολική ανάπτυξη μιας νέας ηλεκτρικής προσφοράς. Ο Danesin είπε ότι τα θεμέλια του GranTurismo Folgore θα μπορούσαν “δυνητικά” να λειτουργήσουν.

Η διάταξη μπαταρίας σε σχήμα Τ του ηλεκτρικού GT επιτρέπει την ίδια θέση οδήγησης σε χαμηλά επίπεδα που είναι γνωστά τα ιταλικά σπορ αυτοκίνητα και διασφαλίζει ότι το μεγαλύτερο μέρος της μάζας του οχήματος, βρίσκεται χαμηλά και στη μέση, επιτρέποντας μεγάλη ευελιξία.

Το ηλεκτρικό GranTurismo περιγράφηκε ως εμπνευσμένο από την πλατφόρμα Giorgio που βρίσκεται κάτω από τη σημερινή Alfa Romeo Giulia και Stelvio με καύση και το SUV Grecale της Maserati, αλλά όπου αυτή η πλατφόρμα ήταν χάλυβας, αυτή είναι 60% αλουμίνιο.

Γι’ αυτό είναι εσωτερικά γνωστό ως “Giorgio Sport”, σύμφωνα με τον μηχανικό. Είναι ωραίο να γνωρίζουμε ότι ο επικεφαλής μηχανικός του Quattroporte σημειώνει ότι τα σύγχρονα EV είναι πολύ βαριά και προσπαθεί να κάνει κάτι γι’ αυτό, εξ ου και αυτές οι καθυστερήσεις.

Αυτές οι καθυστερήσεις μπορεί να κρατήσουν την πόρτα ανοιχτή για ICE

Η Maserati θα είναι πλήρως ηλεκτρισμένη μέχρι το 2028 , αλλά ο διευθύνων σύμβουλός της, Davide Grasso, ξεκαθάρισε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα καύσης δεν θα πωλούνται πλέον μέχρι εκείνη την ημερομηνία: «Θα επιμείνουμε σε αυτό που ανακοινώσαμε, δηλαδή ότι η γκάμα μας θα είναι πλήρως ηλεκτρισμένη.

Καθώς ο κόσμος κινείται προς την ηλεκτροδότηση, κινείται με διαφορετικό ρυθμό, λόγω των καταναλωτών και των ρυθμίσεων». Ο Διευθύνων Σύμβουλος πρόσθεσε ότι η Maserati είναι μια μάρκα πολυτελείας.

Προσθέτοντας ότι «δεν θέλει απαραίτητα να δεσμευτεί σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία αυτή τη στιγμή» και ότι «ο χρονικός ορίζοντας είναι το 2028», αλλά το πότε ακριβώς θα συμβεί σε όλο τον κόσμο «μπορεί να διαφέρει .”

Το 2028 είναι ο στόχος, αλλά το πώς θα παιχτεί αυτός ο στόχος δεν έχει ακόμη φανεί. Η εταιρεία που επιλέγει να καθυστερήσει το Quattroporte είναι πιθανότατα αποτέλεσμα της δυσαρέσκειας με την τρέχουσα κατάσταση της ηλεκτροκίνησης και τις ευκαιρίες που τους προσφέρει.

Κάθε χρόνο, η τεχνολογία προωθείται προς τα εμπρός και εν τω μεταξύ, ο υβριδισμός μπορεί να είναι ο καλύτερος δρόμος προς τα εμπρός.

Πηγή: CARBUZZ

abb_img