Τις πύλες της άνοιξε η πρώτη έκθεση για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes-Benz στην Ιαπωνία. Συγκεκριμένα, η εν λόγω έκθεση φιλοξενεί τα premium ηλεκτρικά μοντέλα της οικογένειας EQ.
Μάλιστα, η αντιπροσωπεία αυτή αποτελεί την πρώτη αφιερωμένη στην αμιγώς ηλεκτρική γκάμα EQ σε παγκόσμιο επίπεδο. Ουσιαστικά, η εν λόγω κίνηση αντανακλά την στροφή της γερμανικής φίρμας προς την ηλεκτροκίνηση.
Mercedes-Benz eSprinter: 475 χιλιόμετρα με μία φόρτιση!
Τα ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes-Benz πάνε Ιαπωνία
Η νέα αντιπροσωπεία της Mercedes-Benz άνοιξε την πρόσφατα και φέρει το σήμα «Mercedes-EQ», σε ένα μαύρο διώροφο κτίριο στην πόλη Γιοκοχάμα. Η εγκατάσταση της νέας αντιπροσωπείας στη συγκεκριμένη πόλη, έχει στρατηγική σημασία, καθώς η Γιοκοχάμα διαθέτει διεθνές λιμάνι.
Επιπλέον, στην ίδια πόλη έχουν τα κεντρικά τους γραφεία μεγάλες εγχώριες εταιρείες, όπως η Nissan και η Isuzu. H νέα αντιπροσωπεία για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, συνάδει με τη στροφή της Mercedes-Benz προς τα οχήματα μηδενικών ρύπων.
Μάλιστα, η Mercedes-Benz στοχεύει σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μετά το 2025. Επιπλέον, η εταιρεία θα επενδύσει περισσότερα από 40 δισ. ευρώ για την έρευνα και την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης μεταξύ 2022 και 2030.
#allforsafety: Προτεραιότητα η ασφάλεια για την Mercedes-Benz
Εντυπωσιακές οι πωλήσεις στην Ιαπωνία
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας (JAIA), η Mercedes-Benz είναι η πρώτη μη ιαπωνική μάρκα σε πωλήσεις στη χώρα. Συγκεκριμένα, η ιαπωνική αγορά απορρόφησε 51.722 ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Mercedes-Benz το 2021 και της έδωσε την πρώτη θέση των πωλήσεων.
Mercedes-Benz ΕQ: Μεγαλύτερη ιπποδύναμη κατόπιν… συνδρομής!
Παράλληλα, σύμφωνα με τον JAIA τον περασμένο Νοέμβριο κυκλοφόρησαν στην Ιαπωνία 2.357 ηλεκτρικά αυτοκίνητα από ξένους κατασκευαστές. Μάλιστα, οι εν λόγω πωλήσεις ξεπέρασαν για πρώτη φορά το ένα δέκατο των συνολικών πωλήσεων εισαγόμενων αυτοκινήτων. Επομένως, 1 στα 10 νέα μη ιαπωνικά αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν ήταν ηλεκτρικά.
Τέλος, το αυτόνομο σύστημα στάθμευσης χωρίς οδηγό της Mercedes-Benz, πήρε έγκριση για εμπορική χρήση στη Γερμανία. Συγκεκριμένα, το σύστημα αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην οδήγηση και τους ελιγμούς κατά το παρκάρισμα.