Η Mercedes-Benz προσφέρει στους αντιπροσώπους 3.000 $ για κάθε EV που θα πωλούν

Οι έμποροι που πετυχαίνουν τους στόχους, μπορούν να ξεκλειδώσουν 1.000 $ ανά Mercedes-Benz EV που πωλείται, αυξάνοντας το σύνολο στα 3.000 $

Ακούστε το άρθρο

Οι αγοραστές που αναζητούν ένα νέο Mercedes-Benz EV, ενδέχεται σύντομα να βρεθούν σε ισχυρότερη διαπραγματευτική θέση, χάρη σε ένα νέο πρόγραμμα κινήτρων για τις αντιπροσωπείες, που κυκλοφόρησε από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Με την ονομασία «Q4 2024 EQ Sales Challenge», η πρωτοβουλία διαρκεί έως τις 2 Ιανουαρίου 2025 και ανταμείβει τους αντιπροσώπους 2.000 $, για κάθε ηλεκτρικό μοντέλο έτους 2024 που πωλείται, υπό την προϋπόθεση ότι πληρούν τις μηνιαίες ποσοστώσεις πωλήσεων.

Οι έμποροι επίσης που πετυχαίνουν τριμηνιαίους στόχους, μπορούν να «ξεκλειδώσουν» επιπλέον 1.000 $ ανά μονάδα Mercedes-Benz EV που πωλείται, αυξάνοντας το σύνολο στα 3.000 $ και δημιουργώντας μια δυνητικά προσοδοφόρα ευκαιρία, για όσους εμπόρους «ξεστοκάρουν» το απόθεμα τους γρήγορα.

Φυσικά, όσοι ενδιαφέρονται να πάρουν τα κλειδιά για ένα νέο EV, ιδιαίτερα εκείνοι στην κατηγορία των πολυτελών μοντέλων, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πολλά μοντέλα, παρουσιάζουν εντυπωσιακά επίπεδα απόσβεσης (μείωση της αξίας τιμής). Αυτό το φαινόμενο δεν περιορίζεται στα προϊόντα της Mercedes και επηρεάζει πολλά, αν όχι τα περισσότερα EV, αλλά η υποτίμηση που βιώνουν ορισμένα μοντέλα της ανώτερης κατηγορίας, είναι ιδιαίτερα σοκαριστική.

Νωρίτερα φέτος, μια μελέτη διαπίστωσε, ότι κατά μέσο όρο, το Mercedes EQS χάνει το 47,8% της αξίας του μόλις 12 μήνες μετά την αγορά του. Πολλά άλλα high-end EV, χάνουν την αξία τους με ανησυχητικό ρυθμό, συμπεριλαμβανομένων των Jaguar I-Pace και Audi e-tron. Τέλος, η ηλεκτρική έκδοση της επόμενης S-Class θα υποστηρίζεται από την αρχιτεκτονική MB.EA Large, ενώ η έκδοση ICE, θα χρησιμοποιεί την υπάρχουσα πλατφόρμα Modular Rear Architecture.

Πηγή: carscoops.com

abb_img