Η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα επίσημες «κατασκοπευτικές φωτογραφίες» των ηλεκτρικών βαν μεσαίου μεγέθους, της επόμενης γενιάς. Κατασκευασμένα στην πλατφόρμα VAN.EA, αυτά τα μοντέλα θα διαθέτουν επιλογές τόσο για κίνηση μπροστά, όσο και για όλους τους τροχούς. Εάν όλα πάνε όπως έχει προγραμματιστεί, τα φορτηγά θα προσφέρουν συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 και επιπέδου 4 μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Η Mercedes κυκλοφόρησε επίσημες φωτογραφίες της επόμενης γενιάς βαν. Βασίζονται στη νέα Mercedes-Benz Van Electric Architecture (VAN.EA), η οποία χαρακτηρίζεται ως «αρθρωτή, ευέλικτη και επεκτάσιμη».
Οι τελευταίες εικόνες αποκαλύπτουν πρωτότυπα που είναι πιο κοντά στην παραγωγή και διαθέτουν νέο αμάξωμα. Αυτό κρύβεται σε μεγάλο βαθμό κάτω από το καμουφλάζ, αλλά μπορούμε να ρίξουμε μια ματιά στους νέους προβολείς, καθώς και στις χωνευτές λαβές των θυρών. Οι σχεδιαστές μετέφεραν επίσης τους καθρέφτες στις πόρτες, ενώ βελτίωσαν και την πίσω πόρτα.
Η Mercedes δεν είχε πολλά να πει για τα πρωτότυπα, αλλά επανέλαβε ότι «όλα τα νέα μεσαία και μεγάλα φορτηγά» θα χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική VAN.EA από το 2026. Η εταιρεία συνέχισε λέγοντας, ότι η πλατφόρμα θα επιτρέψει «σαφή διαφοροποίηση μεταξύ ιδιωτικών φορτηγών στην κατηγορία πολυτελείας και εμπορικών φορτηγών, στην κατηγορία premium».
Στην πραγματικότητα, ακούγεται ότι θα υπάρχει μεγαλύτερος διαχωρισμός, μεταξύ του Vito και της V-Class. Η Mercedes πρόσθεσε ότι « η γκάμα θα κυμαίνεται από οικογενειακά φορτηγά έως αποκλειστικά VIP shuttles, αλλά και έως πολυτελείς και ευρύχωρες λιμουζίνες για πελάτες με υψηλότερες απαιτήσεις».
Είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για προδιαγραφές, αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι τα βαν θα προσφέρουν κίνηση στους εμπρός όπως και σε όλους τους τροχούς. Θα έχουν επίσης τεχνολογία 800V, φορτιστή AC 22 kW και την πιο πρόσφατη έκδοση του λειτουργικού συστήματος της Mercedes-Benz.
Η εταιρεία είχε δηλώσει προηγουμένως, ότι τα πολυτελή ιδιωτικά φορτηγά, θα έχουν αυτονομία «πολύ πάνω» από τα 500 χλμ. Ένα σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2 θα είναι διαθέσιμο κατά την κυκλοφορία και υπάρχουν σχέδια για ένα σύστημα Επιπέδου 3 μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Τα premium εμπορικά φορτηγά, από την άλλη πλευρά, θα προσφέρουν εκτεταμένη προσαρμογή καθώς και ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 για να «αντιμετωπιστεί το επιχειρηματικό δυναμικό της μεταφοράς χωρίς οδηγό».
Πηγή: Carscoops.com