Στις 14 Δεκεμβρίου, ο Zhou Yu, GM του τμήματος της μάρκας MG της SAIC, ισχυρίστηκε σε μια ανάρτηση στο Weibo, ότι η πρώτη νέα MG που θα κυκλοφορήσει το 2025, θα έχει μια μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης ως στάνταρ και ότι δεν θα είναι ακριβή. Υποστήριξε επίσης, ότι η μάρκα MG, θα λανσάρει το plug-in υβριδικό σύστημα ισχύος DMH το 2025. Η εταιρεία, σύμφωνα με τον Zhou, για το 2025 θα λανσάρει δύο ολοκαίνουργια μοντέλα και δύο μοντέλα facelift.
Προηγουμένως, ο Yu Jingmin, εκτελεστικός αναπληρωτής γενικός διευθυντής της SAIC Passenger Vehicle, αποκάλυψε σε μια συνέντευξη στα μέσα ενημέρωσης, ότι η αυτο-αναπτυχθείσα μπαταρία πλήρους στερεάς κατάστασης της SAIC, θα εγκατασταθεί πρώτα σε ένα αυτοκίνητο της MG.
Υπάρχουν δύο πιθανότητες. Πρώτον, αυτό που είπε ο Yu Jingmin θα μπορούσε να είναι σωστό, αλλά η ημερομηνία δεν θα είναι το 2025, αλλά ίσως το 2026 ή το 2027. Πιθανόν, η SAIC, να έχει κάνει πίσω και αυτό που προηγουμένως είχε υποσχεθεί ότι θα είναι μια μπαταρία στερεάς κατάστασης, θα είναι τώρα απλώς μια μπαταρία ημι- στερεάς κατάστασης.
Είναι πιθανό ότι η μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης, να σχετίζεται στενά με αυτή που χρησιμοποιείται στο IM L6. Με βάση γνωστές πληροφορίες για τα επερχόμενα αυτοκίνητα της MG, ο πιο πιθανός παραλήπτης της μπαταρίας, θα είναι το Cyber GTS.
Η μπαταρία του L6 είναι χωρητικότητας 123,7 kWh και έχει ενεργειακή πυκνότητα μεγαλύτερη από 300 Wh/kg, δίνοντας αυτονομία πάνω από 1.002 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας τον κύκλο CLT. Υποστηρίζει εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση σχεδόν 900 V και έχει εξαιρετικά γρήγορη ισχύ φόρτισης 400 kW, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να προσθέσει περισσότερα από 400 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 12 λεπτά.
Ποιο θα είναι το δεύτερο ολοκαίνουργιο μοντέλο είναι άγνωστο. Επί του παρόντος, υπάρχουν αρκετά νεότερα μοντέλα MG διαθέσιμα στο εξωτερικό, τα οποία δεν έχουν ακόμη παρουσιαστεί στην κινεζική αγορά. Αυτά περιλαμβάνουν το supermini MG3 δεύτερης γενιάς, το συμπαγές SUV MG ZS δεύτερης γενιάς και το SUV MG HS δεύτερης γενιάς.
Είναι ενδιαφέρον ότι, αν και η εταιρεία δεν προσφέρει το σύστημα μετάδοσης κίνησης DMH στην Κίνα, έχει ήδη παρουσιαστεί αλλού με το MG HS. Αυτό καθιστά πιθανό ότι το δεύτερο νέο μοντέλο που θα παρουσιάσει η MG στην κινεζική αγορά το 2025, θα μπορούσε να είναι η MG HS δεύτερης γενιάς.
Για τη βρετανική αγορά, αυτό το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης GS61H 1.5T. Η συνδυασμένη ισχύς για το σύστημα είναι 299 PS και η συνδυασμένη ροπή είναι 350 Nm.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 24,7 kWh και το plug-in υβριδικό MG HS, μπορεί να προσφέρει αυτονομία EV έως και 120 χλμ, χρησιμοποιώντας μέτρηση WLTP. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης DMH της MG, είναι ουσιαστικά το ίδιο, με αυτό που προσφέρεται από την SAIC Roewe, στο sedan D7 και το SUV D5X.