Η νέα Alfa Romeo Giulia δεν θα είναι σεντάν

Προηγούμενες αναφορές υποδεικνύουν ότι η νέα Giulia θα είναι ένα πεντάθυρο liftback, παρόμοιο με το Citroën C5 X και το Peugeot 4008.

Ακούστε το άρθρο

Η Alfa Romeo Giulia γιορτάζει φέτος τα 10 χρόνια από την κυκλοφορία της, καθιστώντας την ένα από τα παλαιότερα σεντάν που διατίθενται στην αγορά. Ωστόσο, το κομψό και σπορ ιταλικό σεντάν πλησιάζει στο τέλος της πορείας του, καθώς η εταιρεία σχεδιάζει την αντικατάστασή του. Από το 2026, η δεύτερη γενιά της Giulia δεν θα ακολουθεί την παραδοσιακή σχεδιαστική φιλοσοφία των σεντάν, αλλά θα έχει μια νέα μορφή, προσαρμοσμένη στις τάσεις της αγοράς.

Η νέα Alfa Romeo Giulia δεν θα είναι πλέον σεντάν

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Santo Ficili, αποκάλυψε σε συνέντευξή του ότι η επόμενη Giulia θα έχει «νέα σχεδίαση και νέο τύπο αμαξώματος». Ανέφερε, επίσης, ότι θα έχει στοιχεία SUV, καθώς θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με την Alfa Romeo Stelvio. Ωστόσο, είναι απίθανο να γίνει ένα πλήρες SUV, καθώς η Stelvio ήδη καλύπτει αυτόν τον ρόλο στην γκάμα της Alfa Romeo.

Προηγούμενες αναφορές υποδεικνύουν ότι η νέα Giulia θα είναι ένα πεντάθυρο liftback, παρόμοιο με το Citroën C5 X και το Peugeot 4008. Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα θα έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από ένα τυπικό σεντάν, αλλά όχι τόσο μεγάλη όσο ένα SUV. Επιπλέον, θα διαθέτει μια κομψή και αεροδυναμική γραμμή οροφής, που θα της δίνει πιο σπορ εμφάνιση.

Η νέα Alfa Romeo Giulia δεν θα είναι πλέον σεντάν

Όσον αφορά τη σχεδίαση, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean Philippe Imparato, είχε δηλώσει ότι το νέο μοντέλο θα είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Το αυτοκίνητο θα είναι μεγαλύτερο από το τρέχον μοντέλο, καθώς θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Large του ομίλου Stellantis. Αυτό θα του προσφέρει μεγαλύτερες διαστάσεις και περισσότερο χώρο στο εσωτερικό, ιδιαίτερα για τους πίσω επιβάτες.

Διαβάστε επίσης: Πρεμιέρα για την Alfa Romeo Junior Ibrida Q4

Μια σημαντική αλλαγή αφορά το σύστημα κίνησης. Η νέα Giulia θα είναι ένα ηλεκτρικό όχημα, καθώς θα χρησιμοποιεί μια πλατφόρμα σχεδιασμένη για ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Ficili, η εταιρεία δεν αποκλείει την παραγωγή εκδόσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, κάτι που θα μπορούσε να συμβεί και για τη νέα Stelvio. Αυτό σημαίνει ότι ίσως υπάρξουν επιλογές τόσο με ηλεκτροκινητήρες, όσο και με κινητήρες βενζίνης.

Η νέα Alfa Romeo Giulia δεν θα είναι πλέον σεντάν

Ο θρυλικός V6 κινητήρας της έκδοσης Quadrifoglio, που προερχόταν από τη Ferrari, δεν θα συνεχίσει στην επόμενη γενιά. Ωστόσο, υπάρχει πιθανότητα η Alfa Romeo να χρησιμοποιήσει έναν ισχυρό εξακύλινδρο κινητήρα, όπως τον 3.0 λίτρων twin-turbo “Hurricane” της Stellantis, ο οποίος μπορεί να αποδίδει έως και 550 ίππους.

Τέλος, ενώ η Alfa Romeo είχε αρχικά ανακοινώσει ότι θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική μάρκα στη Βόρεια Αμερική έως το 2027, φαίνεται ότι αναθεωρεί αυτή την απόφαση. Αυτό σημαίνει ότι ίσως διατηρήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε κάποιες αγορές, ανάλογα με τη ζήτηση και τις κανονιστικές απαιτήσεις.

Η νέα Giulia αναμένεται να φέρει μια τολμηρή αλλαγή στη γκάμα της Alfa Romeo, συνδυάζοντας την κομψότητα με τις νέες τεχνολογίες και τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς.

 

abb_img