Η νέα Alfa Romeo Giulia έρχεται το 2026

Ένα χρόνο μετά τη νέα Stelvio, η Alfa Romeo θα κάνει τα αποκαλυπτήρια της Giulia, η οποία ετοιμάζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα του ομίλου.

Ακούστε το άρθρο

Ένα χρόνο μετά τη νέα Stelvio, η Alfa Romeo θα κάνει και τα αποκαλυπτήρια της Giulia, η οποία ετοιμάζεται πάνω στην ηλεκτρική πλατφόρμα του ομίλου.

Ο CEO της Alfa Romeo, Jean Philippe Imparato σε εκδήλωση στην Ιταλία, αποκάλυψε μερικές λεπτομέρειες για το μοντέλο. Όπως για παράδειγμα ότι θα έχει ως βάση την πλατφόρμα STLA Large του ομίλου Stellantis. Είπε ακόμα ότι ο σχεδιασμός της Giulia έχει ήδη ολοκληρωθεί. Αφού εργάζονται πάνω στο στυλ του αυτοκινήτου τα τελευταία δύο χρόνια και υπόσχεται ότι το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. «Αυτό που σχεδιάσαμε είναι μια βόμβα, δεν θα μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε τον σχεδιασμό αυτού του αυτοκινήτου χωρίς να είμαστε ενθουσιασμένοι με το αποτέλεσμα. Και τώρα είμαστε!»

Η νέα Alfa Romeo Giulia έρχεται το 2026

Όσα γνωρίζουμε για τη Giulia

Η νέα Giulia θα κατασκευάζεται δίπλα στη Stelvio, στο εργοστάσιο στην πόλη Cassino της Νότιας Ιταλίας. Η Alfa Romeo είπε ότι η Stelvio θα κυκλοφορήσει πρώτη, κάποια στιγμή το 2025. Και περίπου έναν χρόνο αργότερα θα ακολουθήσει η Giulia. Μάλιστα, σε ερώτηση δημοσιογράφων για το πώς θα διαχωρίσει η Stellantis το νέο Giulia από άλλα μοντέλα με την ίδια πλατφόρμα, ο Imparato απάντησε ότι η πλατφόρμα STLA Large προσφέρει μεγάλη ευελιξία όσον αφορά το συνολικό μήκος, την απόσταση μεταξύ των αξόνων, το πλάτος, το ύψος κ.λπ.

Δεν γνωρίζουμε αν η επόμενη Giulia θα τηρήσει το παραδοσιακό τριθυρο σχήμα σεντάν ή θα υιοθετήσει ένα σχήμα fastback όπως είχε ακουστεί από αξιωματούχους της μάρκας. Στην πρώτη περίπτωση ίσως το αμάξωμα να μοιάζει με άλλων προϊόντων της Stellantis. Όπως το Peugeot 4008 και το Citroën C5 X.

Παρόλο που υπήρξαν πληροφορίες ότι η Giulia και η Stelvio θα γίνονταν αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τελικά δεν θα συμβεί. Η πλατφόρμα STLA Large έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί τόσο κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Έτσι τα δύο μοντέλα της Alfa Romeo θα έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικούς και υβριδικά συστήματα κίνησης.

Η νέα Alfa Romeo Giulia έρχεται το 2026

Το μέλλον της Alfa Romeo

Μέχρι το 2027, η Alfa Romeo θα έχει ηλεκτρικές εκδόσεις για όλα τα μοντέλα της. Το μικρό crossover Milano θα αρχίσει τον κύκλο του στις 10 Απριλίου, τα Giulia και Stelvio θα έχουν εκδόσεις μηδενικών ρίπων μέσα στα επόμενα δύο χρόνια και ένα μεγαλύτερο SUV θα μπορούσε να ακολουθήσει στο δεύτερο μισό της δεκαετίας. Μάλιστα ο Imparato είπε ότι θα μπορούσε να είναι ένα μεγάλο σεντάν με αεροδυναμικές βελτιώσεις, αλλά η τελική απόφαση δεν θα ληφθεί πριν από το τέλος του 2024. Και η κυκλοφορία του δεν θα γίνει πριν το 2028.

Ανώτερα στελέχη της μάρκας αναφέρθηκαν και στην αναβίωση του ονόματος Duetto. Σε ένα ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ενδεχομένως ένα coupe ή και ένα cabrio. «Η Alfa Romeo είναι η μόνη μάρκα που είναι ικανή να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο με κόστος από 30.000 € μέχρι 2 εκατομμύρια €. Δεν μπορούμε απλά να φτιάξουμε ένα Duetto. Αλλά αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας C, θα ήταν πολύ ωραίο να δούμε μια έκδοση Coupe ή Spyder».

Δείτε ακόμα: Alfa Romeo: Stelvio και Giulia μέχρι το 2026

Η νέα Alfa Romeo Giulia έρχεται το 2026

H Stellantis υποστηρίζει τις μάρκες της

Αν κοιτάξουμε τις πωλήσεις, η Alfa Romeo είναι στον σωστό δρόμο, καθώς είχε αύξηση κατά 30% το 2023. Και με το Milano να φτάνει στους αντιπροσώπους αργότερα εφέτος, το 2024 μάλλον θα είναι ένα εξαιρετικό έτος. Ενώ έρχονται και οι νέες  Stelvio (2025) και Giulia (2026). Έτσι το δεύτερο μισό της δεκαετίας μπορεί να δούμε την Alfa Romeo να γίνεται πραγματικά ανταγωνιστής της γερμανικής τριάδας κατασκευαστών.

Όταν η FCA και η PSA συγχωνεύτηκαν, η Stellantis υποσχέθηκε να διατηρήσει και τις 14 μάρκες κάτω από την εταιρική ομπρέλα για 10 χρόνια. Η Alfa Romeo έλαβε μεγάλα ποσά για να ανανεώσει τη γκάμα της. Το ίδιο συμβαίνει και με άλλες προβληματικές ιταλικές μάρκες όπως η Maserati, η Fiat, η Lancia και η Abarth. Ακόμα και η γαλλική πολυτελής μάρκα DS Automobiles παραμείνει για την ώρα ζωντανή.

Πηγή: motor1.com

abb_img