Στην ατέρμονη αναζήτηση για περισσότερη αυτονομία από ένα ηλεκτρικό όχημα, συχνά ξεχνάμε τι χρειάζεται για να το πετύχουμε. Φυσικά, δεν είναι τόσο δύσκολο να βρει κανείς έναν αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά, που μπορούν να κάνουν περισσότερα από 480 χλμ με μία μόνο φόρτιση, αλλά σίγουρα δεν χρησιμοποιούν την ίδια ενέργεια για να πάνε τόσο μακριά. Ένα GMC Hummer EV, χρησιμοποιεί κυριολεκτικά τριπλάσια ενέργεια για να διανύσει 160 χλμ, από ένα αυτοκίνητο όπως το Lucid Air Pure. Η Mercedes-Benz «σήκωσε το γάντι» με το νέο sedan CLA-Class.
Τα καμουφλάζ δεν έχουν βγει ακόμη από το αμάξωμα του αυτοκινήτου, αλλά η μάρκα έχει μοιραστεί μερικές βασικές πληροφορίες, σχετικά με την αποτελεσματικότητα του CLA. Εάν οι ισχυρισμοί της Mercedes-Benz ισχύουν, τότε το CLA θα μπορούσε να είναι το πιο αποδοτικό EV που πωλείται, πετυχαίνοντας 8,3 χλμ ανά kWh. Αυτό είναι καλύτερο από τα 8 χλμ ανά kWh του Lucid Air.
Αυτό είναι αξιοσημείωτο για ορισμένους λόγους. Για αρχή, το CLA δεν είναι τεχνικά σε μια πλατφόρμα μόνο για EV. Είναι το μοντέλο της νέας αρθρωτής αρχιτεκτονικής της Mercedes-Benz που ονομάζεται MMA, η οποία μπορεί να χειριστεί τόσο ηλεκτρικά όσο και υβριδικά κινητήρια σύνολα.
Εδώ, φαίνεται ότι η Mercedes-Benz έκανε το αδιανόητο και δημιούργησε μια πλατφόρμα που υπερέχει και στα δύο. Η αυτοκινητοβιομηχανία άνοιξε μια τεράστια «πανεπιστημιούπολη» έρευνας και ανάπτυξης, αφιερωμένη στην ανάπτυξη μπαταριών και κυττάρων στη Στουτγάρδη, που στοχεύει να μειώσει το κόστος της μπαταρίας, έως και 30% για τα μελλοντικά EV μοντέλα της.
Φυσικά, όλες οι εικόνες που λάβαμε είναι κατασκοπευτικές φωτογραφίες. Ωστόσο, φαίνεται ότι οι αναλογίες της CLA παραγωγής, θα παραμείνουν αρκετά πιστές στην ιδέα-κόνσεπτ που είδαμε πέρυσι.
Η ίδια η πλατφόρμα, οδηγεί τη γκάμα των εξελίξεων EV υψηλής τεχνολογίας. Χρησιμοποιεί ένα αρθρωτό πλαίσιο τύπου skateboard, που μπορεί να τροποποιηθεί για διαφορετικά μοντέλα. Διαθέτει ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt, με υποσχόμενο χρόνο γρήγορης φόρτισης DC, που προσθέτει αυτονομία 300 χλμ, σε μόλις 10 λεπτά.
Η ισχύς θα προέρχεται από έναν κινητήρα 268 ίππων στον πίσω άξονα, με άλλους 108 ίππους στο μπροστινό μέρος, για τα μοντέλα 4MATIC AWD. Η ίδια η Mercedes-Benz ανέπτυξε αυτούς τους κινητήρες και δεν είναι μονάδες από κάποιον άλλο κατασκευαστή κινητήρων EV. Κατά την πρεμιέρα του, το CLA θα είναι εξοπλισμένο με μια μπαταρία 85 kWh.
Τα υβριδικά μοντέλα, θα διαθέτουν τους νέους κινητήρες ICE FAME της Mercedes-Benz, που συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων με ενσωματωμένο τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτά τα νέα τεχνικά επιτεύγματα, στάλθηκαν από τη Mercedes-Benz μέσω ενός εκτενούς δελτίου τύπου 20 σελίδων, εξηγώντας όλες τις δοκιμές που έχει κάνει, για να κάνει τη νέα CLA-Class τόσο αποτελεσματική. Αυτό το αυτοκίνητο και αυτή η πλατφόρμα είναι μια πολύ, πολύ μεγάλη υπόθεση για την αυτοκινητοβιομηχανία. Μετά από πολλές αποτυχίες και αργές πωλήσεις για τα αμφιλεγόμενα EV της EQ-Class, αυτό δείχνει ότι το Silver Arrow, δεν απέχει πολύ από το να κυνηγήσει ένα ηλεκτρικό μέλλον υψηλής τεχνολογίας.
Η CLA-Class αναμένεται να κυκλοφορήσει το μοντέλο του 2026 και η Mercedes-Benz λέει ότι δύο ακόμη SUV που χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα, αναμένεται να ακολουθήσουν λίγο μετά την κυκλοφορία της CLA.
Πηγή:insideevs.com