Η Neom παραγγέλνει ηλεκτρικά υδροπτέρυγα από την Candela

Η εταιρεία Candela, θα προμηθεύσει οκτώ από τα ηλεκτρικά θαλάσσια ταξί P-12 για το δίκτυο ύδρευσης στη Neom.

Ακούστε το άρθρο

Η εταιρεία Candela έχει λάβει παραγγελία από τη Σαουδική Αραβία. Το 2025 και το 2026, ο Σουηδός κατασκευαστής ηλεκτρικών σκαφών, θα προμηθεύσει οκτώ από τα ηλεκτρικά θαλάσσια ταξί P-12 για το δίκτυο ύδρευσης στη Neom.

Σύμφωνα με τη σουηδική εταιρεία, αυτή είναι η μεγαλύτερη παραγγελία στην ιστορία της Candela. Το P-12 είναι ένα υδροπτέρυγο με ηλεκτρική πρόωση σχεδιασμένο ως επιβατηγό οχηματαγωγό. Η Candela προσφέρει το μοντέλο C-8 ως υδροπτέρυγο για (πλούσιους) ιδιώτες πελάτες.

Ωστόσο, η παραγγελία από τη Σαουδική Αραβία στοχεύει στο προγραμματισμένο δίκτυο θαλάσσιων μεταφορών στη Neom στη βορειοδυτική Σαουδική Αραβία: τα οκτώ πορθμεία P-12, θα χρησιμοποιηθούν για υπηρεσίες μεταφοράς στην Ερυθρά Θάλασσα. Ωστόσο, τα ακριβή δρομολόγια, δεν αναφέρονται στο δελτίο τύπου.

Όταν η Neom παρήγγειλε 15 eVTOL από τη Volocopter τον Δεκέμβριο του 2021 , η εταιρεία ανέφερε συγκεκριμένα συνδέσεις από την Neom στη βιομηχανική πόλη Oxagon ή εντός της πόλης μήκους 170 χιλιομέτρων «The Line». Ωστόσο, υπάρχουν τώρα αμφιβολίες εάν το «The Line» μπορεί να υλοποιηθεί σε αυτό το μήκος.

Η προγραμματισμένη χρήση των πορθμείων Candela, θα είναι πιθανότατα διαφορετική. Το P-12 παράγεται σε σειρά από τον περασμένο Νοέμβριο και θα κάνει το ντεμπούτο του στο δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών της Στοκχόλμης αυτό το φθινόπωρο. Ανάλογα με την παραλλαγή, το P-12 μπορεί να μεταφέρει έως και 30 επιβάτες.

Μια πιο πολυτελής επαγγελματική έκδοση με έως και 20 θέσεις ή ένα μικρότερο μοντέλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως θαλάσσιο ταξί «κατ’ απαίτηση» και όχι ως μέρος του συστήματος δημόσιων μεταφορών σε σταθερές διαδρομές.

Η ιδέα του υδροπτέρυγου θα πρέπει να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας (λόγω της μειωμένης αντίστασης στο νερό), αυξάνοντας έτσι την αυτονομία και να παρέχει υψηλό επίπεδο άνεσης. Ως υδροπτέρυγο, το P-12 πετάει σχεδόν πάνω από το νερό. το ψηφιακό σύστημα ελέγχου ισορροπεί το πλοίο 100 φορές το δευτερόλεπτο.

«Σε αντίθεση με τα παλαιού τύπου συστήματα με μεγάλα, αργά και ενεργειακά αναποτελεσματικά συμβατικά πλοία, το Candela P-12 είναι μια μικρότερη και ταχύτερη μονάδα, που επιτρέπει πολύ πιο συχνές αναχωρήσεις και ταχύτερα ταξίδια για τους επιβάτες», λέει ο Gustav Hasselskog, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Candela. «Όλες οι καθημερινές ανάγκες και οι υπηρεσίες θα είναι σε μικρή απόσταση με το πλοίο».

Πηγή: mynewsdesk.com

 

abb_img