Η Nissan έφτιαξε ένα ηλεκτρικό GT-R R32!

Το τροποποιημένο ηλεκτρικό R32, θα εμφανιστεί στο κοινό στο Tokyo Auto Salon, μεταξύ 10 και 12 Ιανουαρίου.

Ακούστε το άρθρο

Η Nissan εργάζεται σε μια ηλεκτρική μετατροπή για το εμβληματικό GT-R R32, από τον Μάρτιο του 2023. Το αμφιλεγόμενο έργο, είναι επιτέλους έτοιμο για την πρώτη του «δράση». Κατασκευασμένο από μια ομάδα εθελοντών μηχανικών, το σπορ αυτοκίνητο κατευθύνεται προς το 2025 Tokyo Auto Salon, όπου δεν θα έχει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με την κωδική ονομασία RB26DETT κάτω από το καπό. Ο διπλός 6 κύλινδρος σε σειρά τούρμπο κινητήρας των 2,6 λίτρων, έχει αντικατασταθεί, από ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Προς το παρόν, η Nissan μοιράζεται μόνο αυτή την εικόνα. Ωστόσο, το R32 GT-R EV, εμφανίστηκε στα τέλη του περασμένου μήνα στην Ιαπωνία, κατά τη διάρκεια του R’s Meeting στο Fuji Speedway. Το έργο στοχεύει «να συλλάβει και να αναδημιουργήσει τη γοητεία του R32, ενσωματώνοντας τη σύγχρονη ηλεκτρική τεχνολογία». Οπτικά, είναι σχεδόν πανομοιότυπο με το αρχικό μοντέλο, αλλά παρατηρούμε ότι τα φώτα ομίχλης, έχουν αφαιρεθεί ενώ οι δαγκάνες των φρένων, είναι πλέον πορτοκαλί.

Δεδομένου ότι η Nissan κρατάει μυστικό τις τεχνικές προδιαγραφές, μπορούμε μόνο να κάνουμε εικασίες προς το παρόν. Υποθέτοντας ότι είναι ακόμα τετρακίνητο, το GT-R, διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα. Ένα Ariya Nismo, προσφέρεται με 430 hp και 600 Nm ροπής, πολύ πάνω από τους 276 hp και 367 Nm, που παρέχονται από τον αρχικό κινητήρα εσωτερικής καύσης του R32.

Στην πραγματικότητα, ο εξακύλινδρος θερμικός κινητήρας, παρήγαγε πολύ περισσότερη ισχύ. Η Nissan υποβάθμισε σκόπιμα τον κινητήρα, για να συμμορφωθεί με την τότε «συμφωνία κυρίων», μεταξύ των ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Κατά συνέπεια, περιόρισε τεχνητά την ισχύ στους 276 ίππους. Συγκεκριμένα μετρημένο σε δυναμόμετρο, ένα στοκ R32, συνήθως αποδίδει πάνω από 300 ίππους. Πλήρως τροποποιημένο, ο RB26DETT, μπορεί να αποδώσει ακόμα και 2.000 ίππους.

Ενώ το R32 GT-R EV πιθανότατα θα παραμείνει μοναδικό, η Nissan έχει ήδη αναφέρει έντονα, ότι η επόμενη γενιά «Godzilla» θα είναι ηλεκτρική. Το πρωτότυπο Hyper Force concept, είχε γραμμένο παντού DNA GT-R κα θα διαθέτει μπαταρίες στερεάς κατάστασης και μια κολοσσιαία ιποδύναμη με 1.341 ίππους. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, έχει σταματήσει να ξοδεύει χρήματα σε νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης, οπότε το R36 πιθανότατα θα είναι ένα EV.

Δεδομένου ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης της Nissan, δεν έρχονται πριν από το 2028, το supercar της επόμενης γενιάς, είναι απίθανο να φτάσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Εν τω μεταξύ, το ηλεκτρικό R32, θα εμφανίζεται δημόσια στο Tokyo Auto Salon, μεταξύ 10 και 12 Ιανουαρίου. Το απερχόμενο R35, θα είναι επίσης εκεί, με «γεύση» GT-R Nismo Special Edition για την ιαπωνική αγορά.

abb_img