Η Peugeot λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Ε-408

Η PEUGEOT συμπληρώνει τη σειρά ηλεκτρικών της οχημάτων, με μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του νέου PEUGEOT 408

Ακούστε το άρθρο

Η PEUGEOT συμπληρώνει τη σειρά ηλεκτρικών της οχημάτων, με μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του PEUGEOT 408, μετά το πρόσφατο λανσάρισμα της υβριδικής έκδοσης το 2024. Το νέο PEUGEOT E-408 συνδυάζει την απροσδόκητη γοητεία μιας fastback σιλουέτας με μηδενικές εκπομπές ρύπων, την ισχύ ενός κινητήρα 157 kW/210 hp και την απόλαυση της ηλεκτρικής οδηγικής εμπειρίας της Peugeot, με αυτονομία έως 453 km.

Όσον αφορά την επαναφόρτιση, η διαδικασία γίνεται απλή με τον ενσωματωμένο προγραμματιστή διαδρομών (trip planner). Η PEUGEOT προσφέρει επίσης απόλυτη ηρεμία στους πελάτες της, παρέχοντας εγγύηση 8 ετών/160.000 km για την μπαταρία.

ALLURE: Με τη fastback σιλουέτα και τον 100% ηλεκτρικό κινητήρα του, το PEUGEOT E-408 είναι μια μοναδική πρόταση στην αγορά.

EMOTION: Η απόλαυση της 100% ηλεκτρικής οδήγησης ενισχύεται με το PEUGEOT i-Cockpit® και το δυναμικό πλαίσιο.

EXCELLENCE: Το PEUGEOT E-408 ολοκληρώνει τη σειρά ηλεκτρικών οχημάτων της PEUGEOT, τη μεγαλύτερη που διαθέτει οποιοσδήποτε mainstream κατασκευαστής στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων με 12 ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα και LCVs.
Με την αποκάλυψη του PEUGEOT 408 το 2022, η PEUGEOT έφερε τη γοητεία ενός πρωτόγνωρου fastback σχεδίου στην κορυφή της κατηγορίας D.

Η Peugeot λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Ε-408

Το 408 ξεχωρίζει με τη δυναμική σιλουέτα, τις εκλεπτυσμένες γραμμές που προσφέρουν μια ανυψωμένη θέση οδήγησης, την κομψότητα και την premium πολυτέλεια μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Τα δύο συστήματα κίνησης, PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 και PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8, σηματοδότησαν το πρώτο βήμα στον εξηλεκτρισμό του 408.

Νωρίτερα φέτος, το HYBRID 136 e-DCS6 εντάχθηκε στη σειρά 408. Το νέο PEUGEOT E-408 ανεβάζει την ηλεκτρική στρατηγική στο επόμενο επίπεδο με ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης μηδενικών εκπομπών, ισχύος 157 kW/210 hp σε συνδυασμό με μια μπαταρία NMC 58,2 kWh (ωφέλιμη).

Η κυκλοφορία του PEUGEOT E-408, στις αρχές του 2025, σηματοδοτεί το πιο πρόσφατο βήμα στην επιδίωξη της PEUGEOT να γίνει ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη. Το νέο PEUGEOT E-408 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Mulhouse και θα επωφελείται από το πρόγραμμα ALLURE CARE, με εγγύηση έως και 8 χρόνια / 160.000 χλμ.

ALLURE: ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ FASTBACK

Ο καινοτόμος και απροσδόκητος σχεδιασμός fastback ταιριάζει απόλυτα με τη μοντέρνα φιλοσοφία του νέου PEUGEOT E-408. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που επιτρέπει την πλήρη ηλεκτροκίνηση χωρίς να συμβιβάζεται το στυλ, η δυναμική ή η εσωτερική άνεση.
Με συνολικό μήκος 4,69 μ. και πλάτος 1,85 μ. (με τους καθρέπτες διπλωμένους), το PEUGEOT E-408 χρησιμοποιεί την πολυενεργειακή πλατφόρμα E-EMP2 (Efficient Modular Platform), γνωστή για το μεγάλο μήκος του μεταξονίου 2,79 μ.

Αυτές οι γενναιόδωρες διαστάσεις επιτρέπουν την εγκατάσταση της μπαταρίας στο κάτω μέρος του οχήματος, κάτω από το πάτωμα και ανάμεσα στους τροχούς, διατηρώντας έτσι τον χώρο της καμπίνας και χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους για δυναμική οδική συμπεριφορά, όπου η απόλαυση οδηγεί την πρόοδο.

Αυτή η αρχιτεκτονική συνδυάζει τη δυναμική κομψότητα ενός fastback, τη συμπεριφορά στο δρόμο αντάξια των καλύτερων σεντάν και μια ελαφρώς υπερυψωμένη θέση οδήγησης που ενισχύει την καθημερινή απόλαυση, ασφάλεια και άνεση.

Επιβλητική, αιλουροειδής παρουσία

Με φαρδιά μετατρόχια – 1,59μ μπροστά και 1,60μ πίσω – το PEUGEOT E-408 πατά σταθερά στο δρόμο. Παρά το γεγονός ότι είναι υπερυψωμένο από το έδαφος (χαρακτηριστικό Crossover), προσφέρει ένα κομψό και σπορ προφίλ χάρη στο περιορισμένο ύψος των 1,49μ, το οποίο βελτιώνει την αεροδυναμική.

Ο αιλουροειδής χαρακτήρας του PEUGEOT E-408 τονίζεται από τη μοναδική και αιχμηρή επεξεργασία των επιφανειών του αμαξώματος, ιδιαίτερα αισθητή προς τα πίσω – με τα «αυτιά της γάτας», το καπό του χώρου αποσκευών και το σχήμα των φτερών – δημιουργώντας αιχμηρές όψεις σχεδιασμένες να παίζουν με το φως.

Τα προστατευτικά του αμαξώματος και των θόλων των τροχών εκτείνονται σε έναν στιβαρό μαύρο πίσω προφυλακτήρα, ο οποίος, κόβοντας το χρώμα του αμαξώματος διαγώνια, τονίζει τον δυναμισμό του πίσω μέρους. Οι μεγάλοι τροχοί γραφίτη 19 ιντσών με καινοτόμο σχεδιασμό έχουν ελαστικά 225-50R19 με πολύ χαμηλή αντίσταση κύλισης (κατηγορία A+).

Η Peugeot λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Ε-408

Σύγχρονη ταυτότητα

Η χρωματική επεξεργασία της μάσκας του PEUGEOT E-408 στο χρώμα του αμαξώματος την «αποϋλοποιεί» αναμειγνύοντάς την στο συνολικό σχήμα του προφυλακτήρα – ένα σημάδι της αλλαγής στη νέα εποχή εξηλεκτρισμού της γκάμας Peugeot.

Η ταυτότητα της μάρκας είναι πιο ορατή από ποτέ μέσα από την εκλεπτυσμένη δουλειά στον φωτισμό. Στο μπροστινό μέρος, η τεχνολογία LED επιτρέπει πολύ λεπτούς – και πολύ αποτελεσματικούς – προβολείς που διαμορφώνουν την εμφάνιση του PEUGEOT E-408: μια απόλυτα PEUGEOT εμφάνιση.

Η φωτεινή υπογραφή εκτείνεται προς τα κάτω με δύο λωρίδες LED σε σχήμα κυνόδοντων που βυθίζονται στον προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος, η ταυτότητα της PEUGEOT παίρνει τη μορφή των εμβληματικών τριών νυχιών LED, για ακόμα περισσότερο δυναμισμό.

Πέντε χρώματα είναι διαθέσιμα για το νέο PEUGEOT E-408: Λευκό Okenite, Μπλε Obsession, Γκρι Selenium, Κόκκινο Elixir και Μαύρο Perla Nera.

EMOTION: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ, Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ

Ισχυρή απόδοση, άμεση ροπή… Η 100% ηλεκτρική οδήγηση του PEUGEOT E-408 προσφέρει καθαρή οδηγική απόλαυση. Αυτό ενισχύεται ακόμη περισσότερο από το PEUGEOT i-Cockpit® και την οδική συμπεριφορά που είναι χαρακτηριστική για τα PEUGEOT.

Η Peugeot λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Ε-408

Μια μοναδική οδηγική εμπειρία

Το ξεχωριστό PEUGEOT i-Cockpit® προσφέρει εξαιρετική εργονομία. Το μικρό τιμόνι ενισχύει την οδηγική απόλαυση επιτρέποντας μοναδική ευελιξία και ακρίβεια στις κινήσεις. Το ψηφιακό ταμπλό, τοποθετημένο στο επίπεδο των ματιών ακριβώς πάνω από το τιμόνι, περιλαμβάνει έναν πλήρως παραμετροποιήσιμο και ρυθμιζόμενο ψηφιακό πίνακα 10 ιντσών σε 3D.

Περισσότερο από ποτέ, η οδηγική απόλαυση είναι ενσωματωμένη στα γονίδια του νέου PEUGEOT E-408, με υποδειγματική οδική συμπεριφορά, άνεση υψηλής κατηγορίας και τέλεια ευελιξία στην πόλη, χάρη στη μικρή ακτίνα στροφής των 11,18 μ. Για τη βελτίωση της άνεσης από πλευράς κραδασμών, η ακαμψία του αμαξώματος είναι βελτιστοποιημένη μέσω συγκόλλησης δομικών στοιχείων.

Η απόδοση συμβάλλει στην οδηγική απόλαυση

Το νέο PEUGEOT E-408 διαθέτει σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με μόνιμους μαγνήτες που παράγει 157 kW (210 hp) και γενναιόδωρη ροπή 345 Nm. Αυτός ο κινητήρας παράγεται στη Γαλλία, στο Trémery, από την κοινοπραξία STELLANTIS-NIDEC. Ο μειωτήρας με τον οποίο συνδέεται κατασκευάζεται από τη STELLANTIS στη Valenciennes (Γαλλία).

Το PEUGEOT i-Cockpit® με πολυάριθμες συνδεδεμένες υπηρεσίες*
Η οθόνη 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης στο κέντρο του ταμπλό επιτρέπει τον έλεγχο του συστήματος PEUGEOT i-Connect® Advanced, που προσφέρεται ως στάνταρ στο PEUGEOT E-408 και περιλαμβάνει το σύστημα συνδεδεμένης πλοήγησης TomTom.

Για βέλτιστη αναγνωσιμότητα, η προβολή του χάρτη καλύπτει ολόκληρη την οθόνη 10 ιντσών. Οι ενημερώσεις του συστήματος πραγματοποιούνται «over the air», δηλαδή απευθείας μέσω δεδομένων από το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο.

Η Peugeot λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Ε-408

Το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνει τη λειτουργία «προγραμματισμού διαδρομής» (trip planner), που προγραμματίζει ιδανικά τις διαδρομές για να μεγιστοποιήσει την αυτονομία του οχήματος και να διευκολύνει τη φόρτιση.

Για τον υπολογισμό της ιδανικής διαδρομής, το σύστημα λαμβάνει υπόψη πολλές πληροφορίες, όπως την απόσταση που πρέπει να διανυθεί, την αρχική στάθμη φόρτισης της μπαταρίας, την επιθυμητή στάθμη φόρτισης στον προορισμό, την ταχύτητα, την κατανάλωση ενέργειας, την κυκλοφορία, το είδος του δρόμου, την κλίση του εδάφους και, φυσικά, τους διαθέσιμους σταθμούς φόρτισης κοντά στον προορισμό.

Η λειτουργία mirroring που συνδέει το smartphone με το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου είναι ασύρματη (Apple CarPlay/Android Auto) και είναι δυνατή η ταυτόχρονη σύνδεση δύο τηλεφώνων μέσω Bluetooth. Τέσσερις θύρες USB-C ολοκληρώνουν τη συνδεδεμένη ρύθμιση του PEUGEOT E-408.

Η Peugeot λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Ε-408

Τα πλήρως παραμετροποιήσιμα i-toggles που βρίσκονται κάτω από την κεντρική οθόνη, προσφέρουν ένα μοναδικό αισθητικό και τεχνολογικό επίπεδο στην κατηγορία. Κάθε ένα από τα 5 προσαρμόσιμα i-toggles προσφέρουν μια συντόμευση για ρυθμίσεις κλιματισμού, τηλεφώνου, ραδιοφώνου, την εκκίνηση μιας εφαρμογής… όλα ρυθμισμένα σύμφωνα με τις επιλογές του χρήστη. Οι ρυθμίσεις μπορούν να προσαρμοστούν για κάθε οδηγό με έως και 8 διαφορετικά προφίλ. Τα i-toggles λειτουργούν μέσω της αφής όπως τα widgets στα Smartphones.

Ένας καθημερινός σύμμαχος για περισσότερη ασφάλεια και άνεση, η εντολή φωνητικής αναγνώρισης “OK PEUGEOT” επιτρέπει την πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του συστήματος ψυχαγωγίας και το ChatGPT. Όπως όλα τα μοντέλα τελευταίας γενιάς της PEUGEOT, το νέο PEUGEOT E-408 ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη ChatGPT, που ανταποκρίνεται σε φωνητικές εντολές για διάφορες ανάγκες, όπως τουριστικές πληροφορίες ή τη δημιουργία κουίζ για την απασχόληση των παιδιών κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.

Η εφαρμογή MyPEUGEOT® για smartphone είναι ιδιαίτερα πρακτική και επιτρέπει:
• Εκκίνηση ή προγραμματισμό του κλιματισμού. Πέρα από την άνεση, αυτή η δυνατότητα, όταν το όχημα είναι συνδεδεμένο για φόρτιση, επιτρέπει τη βελτιστοποίηση της αυτονομίας (ταχύτερη επίτευξη της επιθυμητής θερμοκρασίας, προετοιμάζοντας την μπαταρία να λειτουργήσει σε βέλτιστη θερμοκρασία).
• Προγραμματισμό, εκκίνηση ή αναβολή της φόρτισης της μπαταρίας.
• Ενεργοποίηση της λειτουργίας φωτισμού υποδοχής, π.χ. για τον εντοπισμό του αυτοκινήτου σε ένα πολυσύχναστο χώρο στάθμευσης.

Η Peugeot λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Ε-408

Μια ζεστή ατμόσφαιρα στην καμπίνα

Το νέο PEUGEOT E-408 έχει σχεδιαστεί ως ένα High-end fastback της κατηγορίας D. Προσφέρει πολλές δυνατότητες που αποσκοπούν στην μέγιστη απόλαυση των επιβατών και την ευχαρίστηση του ταξιδιού. Στο εσωτερικό του νέου PEUGEOT E-408, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός LED (με 8 επιλογές χρωμάτων) πίσω από την κεντρική οθόνη εκπέμπει ένα απαλό φως και συμβάλλει στην κομψή ατμόσφαιρα της καμπίνας. Το ίδιο φως επεκτείνεται στις επενδύσεις των θυρών, οι οποίες καλύπτονται είτε από ύφασμα, Alcantara® είτε από πραγματικά ανάγλυφα κομμάτια αλουμινίου ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.

Η θερμική και ακουστική άνεση στο νέο PEUGEOT E-408 βελτιστοποιήθηκαν από τις τεχνολογίες που εφαρμόστηκαν στο σχεδιασμό και την κατασκευή των παραθύρων του:

Εμπρός και πίσω, τα παράθυρα έχουν πάχος (3,85 mm) πάνω από το μέσο όρο.
Τα εμπρός πλαϊνά παράθυρα είναι πολυστρωματικά (3,96 mm στο GT) για καλύτερη ηχομόνωση και αυξημένη ασφάλεια.

Για να εξασφαλίζεται μια υγιής εσωτερική ατμόσφαιρα, το PEUGEOT E-408 GT μπορεί να εξοπλιστεί με το προαιρετικό σύστημα AQS (Air Quality System) που παρακολουθεί συνεχώς την ποιότητα του αέρα που εισέρχεται στην καμπίνα και μπορεί να ενεργοποιεί αυτόματα την ανακύκλωση του αέρα. Αυτή η ηρεμία συμπληρώνεται από το Clean Cabin, ένα σύστημα επεξεργασίας αέρα με φιλτράρισμα ρυπων και σωματιδίων, με την ποιότητα του αέρα να εμφανίζεται στην κεντρική οθόνη αφής.

Το ηχοσύστημα Hi-Fi Premium FOCAL® του νέου PEUGEOT E-408 είναι αποτέλεσμα περισσότερων από 3 ετών συν-σχεδιασμού με τον ειδικό ήχου υψηλής ποιότητας. Με την επεξεργασία ψηφιακού ήχου ARKAMYS, το ηχοσύστημα Hi-Fi Premium FOCAL® περιλαμβάνει 10 ηχεία με αποκλειστικές, κατοχυρωμένες με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, τεχνολογίες:
4 tweeters TNF με ανεστραμμένους θόλους αλουμινίου,
4 woofers/ηχεία μεσαίας κατηγορίας με μεμβράνες Polyglass και ανάρτηση TMD (Tuned Mass Damper) 165mm,
1 κεντρικό κανάλι Polyglass,
1 οβαλ υπογούφερ Power Flower™ τριπλού πηνίου.
Συνδυάζονται με έναν νέο ενισχυτή 12 καναλιών 690 W (ενισχυμένη τεχνολογία κατηγορίας D).

Η Peugeot λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Ε-408

Ιδιαίτερα εργονομικά και αναπαυτικά, τα εμπρός καθίσματα έχουν λάβει πιστοποίηση AGR (Aktion für Gesunder Rücken) που απονέμεται από μια ανεξάρτητη γερμανική ένωση γιατρών και θεραπευτών για την υγεία της πλάτης. Αυτή η ετικέτα ανταμείβει τόσο την εργονομία όσο και το εύρος ρυθμίσεων των μπροστινών καθισμάτων. Τα καθίσματα είναι θερμαινόμενα και μπορούν επίσης να έχουν ηλεκτρικές ρυθμίσεις 10 κατευθύνσεων με δύο ρυθμίσεις μνήμης για τον οδηγό, 6 κατευθύνσεις για τον συνοδηγό, καθώς και πνευματικό μασάζ με 8 διαφορετικά προγράμματα εμπρός.

Ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, η κεντρική κονσόλα ξεκινά με ένα χώρο αφιερωμένο στην ασύρματη φόρτιση του τηλεφώνου. Έτσι, η υπόλοιπη κονσόλα είναι εξ ολοκλήρου αφιερωμένη στην αποθήκευση και την πρακτικότητα, με υποβραχιόνιο, 2 θύρες USB C (φόρτιση/δεδομένα), 2 ποτηροθήκες μεγάλης διαμέτρου και έως 33 λίτρα διαφόρων αποθηκευτικών χώρων.

Ο πίσω χώρος είναι ιδιαίτερα γενναιόδωρος, χάρη στο μακρύ μεταξόνιο των 2,79 m, καθιστώντας το νέο PEUGEOT E-408 το πιο ευρύχωρο PEUGEOT για τους πίσω επιβάτες: επωφελούνται από 183 mm χώρου για τα πόδια. Ο χώρος που προορίζεται για τα πόδια των πίσω επιβατών κάτω από τα καθίσματα της πρώτης σειράς, έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί την ελευθερία κινήσεων.

Ο όγκος αποσκευών του νέου PEUGEOT E-408 είναι ιδιαίτερα γενναιόδωρος, προσφέροντας χωρητικότητα φόρτωσης 471 dm3 (VDA). Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο διαθέσιμος χώρος αυξάνεται περαιτέρω στα 1.545 dm3. Μόλις η πλάτη του καθίσματος αναδιπλωθεί, είναι δυνατή η φόρτωση αντικειμένων μήκους έως 1,89 m. Για καθημερινή πρακτικότητα, ο χώρος αποσκευών είναι εξοπλισμένος με πρίζα 12V που βρίσκεται στη δεξιά επένδυση του χώρου αποσκευών, φωτισμό LED, ελαστικό δίχτυ με έξτρα αποθηκευτικό χώρο στο πλάι.

Η Peugeot λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Ε-408

EXCELLENCE: ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Η αποδοτικότητα ήταν στο επίκεντρο των ομάδων της PEUGEOT καθ’ όλη τη διάρκεια σχεδιασμού και εξέλιξης του PEUGEOT E-408.

Σχεδιασμένο για μια ομαλή ενεργειακή μετάβαση

Η αεροδυναμική του νέου PEUGEOT E-408 (SCx: 0,66) έλαβε ιδιαίτερης προσοχής. Οι προφυλακτήρες, η εμπρός εισαγωγή αέρα, το κάτω μέρος του οχήματος και οι χαμηλές πίσω προστατευτικές επιφάνειες στους μπροστινούς τροχούς. Το νέο PEUGEOT E-408 διαθέτει μια ειδική σχεδίαση στο κάτω μέρος του αμαξώματος σχηματίζοντας ένα αεροδυναμικό επίπεδο δάπεδο, με αποτέλεσμα την χαμηλή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας 15,2 kWh / 100 km και έως 453 km συνδυασμένη αυτονομία WLTP σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.**

Το PEUGEOT E-408 είναι εξοπλισμένο με μπαταρία υψηλής τάσης 58,2 kWh (ωφέλιμη). Με την τεχνολογία NMC 811 – 80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο, 10% κοβάλτιο – επωφελείται από την αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα με 18 ενσωματωμένες μονάδες. Το νέο PEUGEOT E-408 προσφέρει αυτονομία 453 km στον μικτό κύκλο WLTP, καλύπτοντας τις ανάγκες των περισσότερων πελατών της κατηγορίας D, των οποίων η τυπική ημερήσια χιλιομετρική απόσταση είναι κάτω από 45 km (Industry Data, FY23 – HY24).

Η αναγεννητική πέδηση επιτρέπει μια πιο ομαλή οδηγική εμπειρία. Χρησιμοποιώντας τους μοχλούς (paddles) πίσω από το μικρό τιμόνι, ο οδηγός μπορεί εύκολα να ενεργοποιήσει την αναγεννητική πέδηση σε 3 επίπεδα. Ο αριστερός μοχλός αυξάνει την ανάκτηση ενέργειας και ο δεξιός τη μειώνει.

Τα τρία επίπεδα αναγεννητικής πέδησης είναι: Χαμηλό (-0,6 m/s²) για αισθήσεις κοντά σε θερμικό όχημα, Μέτριο (-1,3 m/s²) για αυξημένη επιβράδυνση κατά την απελευθέρωση του πεντάλ γκαζιού και Αυξημένο (-2,0 m/s²) για μέγιστη επιβράδυνση κατά την απελευθέρωση του πεντάλ γκαζιού και συνεπώς μέγιστη ανάκτηση ενέργειας. Τα δύο τελευταία επίπεδα ενεργοποιούν αυτόματα τα πίσω φώτα στοπ.

Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης, ανάλογα με τις προτεραιότητές του. Το Normal είναι η προεπιλεγμένη λειτουργία, ρυθμίζοντας την ισχύ στα 140 kW (190 hp) και τη ροπή στα 300 Nm, προσφέροντας μια ιδανική ισορροπία μεταξύ δυναμισμού και αυτονομίας.

Η λειτουργία Sport (157 kW/210 hp και 345 Nm) είναι διαθέσιμη για μέγιστη απόδοση και ενεργοποιείται αυτόματα και προσωρινά κατά τη διάρκεια των “kick downs”. Η λειτουργία ECO (125 kW/170 hp, 270 Nm) ευνοεί την αυτονομία διατηρώντας παράλληλα την οδηγική απόλαυση.

Η Peugeot λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Ε-408

Το νέο PEUGEOT E-408 είναι εξοπλισμένο στάνταρ με αντλία θερμότητας, καθώς και θερμαινόμενο τιμόνι και καθίσματα, βελτιστοποιώντας τη θερμική άνεση των επιβατών διατηρώντας παράλληλα την ενέργεια της μπαταρίας.

Μια απλή και γρήγορη επαναφόρτιση.

Για φόρτιση AC, το νέο PEUGEOT E-408 εφοδιάζεται στάνταρ με τριφασικό φορτιστή 11 kW. Για φόρτιση DC, το PEUGEOT E-408 δέχεται ισχύ έως 120 kW, επιτρέποντας φόρτιση από 20% έως 80% της μπαταρίας σε 30 λεπτά (υπό συνθήκες κανονικής θερμοκρασίας μπαταρίας) και ανάκτηση 100 km αυτονομίας σε 10 λεπτά φόρτισης.

Για τη βελτιστοποίηση της φόρτισης, ο οδηγός μπορεί να προγραμματίσει τα κατώτερα και ανώτερα όρια από την κεντρική οθόνη του PEUGEOT E-408. Για παράδειγμα, από 20% ελάχιστη έως 80% μέγιστη.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ
Plug-in υβριδικός κινητήρας είναι επίσης διαθέσιμος στο PEUGEOT 408:
PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: Κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός κινητήρα 180 bhp (132 kW) turbo και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένου με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων e-EAT8 / σε διαδικασία έγκρισης τύπου.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 12,4 kWh, ενώ ο ενσωματωμένος φορτιστής είναι 7,4 kW. Όλες οι δύο εκδόσεις διατίθενται με ΛΤΠΦ κάτω από 40.000€, προσφέροντας μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης για τους εταιρικούς πελάτες.

Ένας υβριδικός κινητήρας είναι επίσης διαθέσιμος στο PEUGEOT 408:

HYBRID 136 e-DCS6: κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός ενός κινητήρα turbo 136 hp και ηλεκτροκινητήρα 29hp με μπαταρία 48V σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων e-DCS6.

Η Peugeot λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Ε-408

Αυτό το νέο σύστημα κίνησης PEUGEOT HYBRID, το οποίο αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα νέας γενιάς 136 ίππων σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο 6 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και μια μπαταρία που επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση, προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και μείωση έως και 15% στην κατανάλωση καυσίμου (5,2 l/100 km σε μικτό κύκλο WLTP**). Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 408 Hybrid 136 e-DCS6 μπορεί να λειτουργήσει έως και το 50% του χρόνου σε 100% ηλεκτρική λειτουργία μηδενικών εκπομπών.

Μέγιστη ασφάλεια για βέλτιστη ηρεμία

Στο νέο PEUGEOT E-408, ένα πλήρες σύνολο συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης τελευταίας γενιάς, που λειτουργούν με πληροφορίες που συλλέγονται από 5 κάμερες και 3 ραντάρ, διασφαλίζει και διευκολύνει τα ταξίδια. Ορισμένα από αυτά τα συστήματα προέρχονται άμεσα από ανώτερες κατηγορίες:

Προσαρμοζόμενος έλεγχος ταχύτητας με λειτουργία Stop and Go και ρύθμιση της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.
Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με προειδοποίηση κινδύνου σύγκρουσης: ανιχνεύει πεζούς και ποδηλάτες ημέρα και νύχτα από 7 χλμ/ώρα έως 140 χλμ/ώρα ανάλογα με την έκδοση.

Ενεργή προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας με διόρθωση της πορείας.
Ειδοποίηση προσοχής του οδηγού, ανιχνεύοντας προβλήματα συγκέντρωσης κατά τη διάρκεια μεγάλων διαδρομών και σε ταχύτητες άνω των 65 χλμ/ώρα, χρησιμοποιώντας μικροκινήσεις του τιμονιού.

Εκτεταμένη αναγνώριση και εμφάνιση των πινακίδων κυκλοφορίας στην ψηφιακή οθόνη, όπως στοπ, απαγόρευση εισόδου, απαγόρευση προσπέρασης, τέλος απαγόρευσης προσπέρασης, πέρα από τις συνηθισμένες πινακίδες σχετικές με τα όρια ταχύτητας.
Μακρινή παρακολούθηση τυφλού σημείου (75 μέτρα).
Προειδοποίηση κίνησης πίσω: κατά την οπισθοπορεία, προειδοποιεί για επικείμενο κίνδυνο κοντά στο όχημα.

Ένα ξεκάθαρο και απλό σύνολο επιλογών

Η Peugeot λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Ε-408

Το νέο PEUGEOT E-408 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Allure και GT.

Το PEUGEOT E-408 Allure μεταξύ άλλων θα διατίθεται στάνταρ με: προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου 19”, PEUGEOT i-Cockpit® με προσαρμόσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10”, συνδεδεμένη πλοήγηση με προγραμματιστή ταξιδιού, φωνητική εντολή OK Peugeot, ασύρματο Apple CarPlay /Android Auto, θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού και τιμόνι, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, πίσω κάμερα και αισθητήρες στάθμευσης, αντλία θερμότητας.

Το PEUGEOT E-408 GT επιπλέον της έκδοσης Allure θα διαθέτει : προβολείς Matrix LED, μπροστινούς αισθητήρες στάθμευσης, διακοσμητικές επενδύσεις εσωτερικού αλουμινίου με προσαρμόσιμο ατμοσφαιρικό φωτισμό 8 χρωμάτων, μαρσπιέ θυρών αλουμινίου, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών hands-free, πακέτο Drive Assist Plus (ημιαυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2) κ.λπ.

Το εμπορικό λανσάρισμα στην ελληνική αγορά αναμένεται τον Ιανουάριο του 2025.

Πηγή: Δελτίο τύπου

abb_img