Η Porsche δοκιμάζει την ηλεκτρική Cayenne σε ακραίες συνθήκες

Η Porsche προετοιμάζεται εντατικά και μεθοδικά, για την κυκλοφορία στην αγορά, της νέας πλήρως ηλεκτρικής Cayenne.

Ακούστε το άρθρο

Η Porsche προετοιμάζεται εντατικά για την κυκλοφορία στην αγορά, της νέας πλήρως ηλεκτρικής Cayenne. Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έχει δοκιμαστεί σε διάφορες χώρες για την περαιτέρω βελτιστοποίηση της τεχνολογίας και της καθημερινής χρηστικότητάς του. Μια ξεχωριστή στιγμή έλαβε χώρα στην Αγγλία, όπου η Cayenne Electric δοκιμάστηκε σε ένα ασυνήθιστο σενάριο. Στο πλαίσιο μιας κινηματογραφικής παραγωγής, η Porsche χρησιμοποίησε την ιστορική ανάβαση Shelsley Walsh, για μια ειδική επίδειξη.

Στο τιμόνι βρισκόταν η Gabriela Jílková, δοκιμαστής οδηγός και μέλος της ομάδας Porsche Formula E. Έφερε το πρωτότυπο στη γραμμή τερματισμού σε 31,28 δευτερόλεπτα, περισσότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα γρηγορότερα, από την προηγούμενη κάτοχο του ρεκόρ SUV. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτο είναι ότι το αυτοκίνητο διέσχισε το σημείο εκκίνησης σε μόλις 1,94 δευτερόλεπτα – χρόνος που συνήθως επιτυγχάνεται μόνο από ειδικά αγωνιστικά αυτοκίνητα με slick ελαστικά. Η Cayenne, από την άλλη πλευρά, λειτουργούσε με τυπικά καλοκαιρινά ελαστικά.

Η Porsche δοκιμάζει την ηλεκτρική Cayenne σε ακραίες συνθήκες

Η Jílková επαίνεσε την οδηγική σταθερότητα στην απαιτητική πίστα. Η έλλειψη περιθωρίου σφάλματος, οι κλειστές στροφές και η έλλειψη περιοχών εκτροπής, καθιστούν την πίστα μια πραγματική πρόκληση. Η ενεργή ανάρτηση του Cayenne Electric, γνωστή ως Porsche Active Ride, εξασφάλιζε ομαλή οδήγηση και ακριβή ανατροφοδότηση. Η τεχνολογία αντισταθμίζει τις κλίσεις και διατηρεί το αυτοκίνητο σταθερό, ακόμη και υπό ισχυρή επιτάχυνση.

Ο Michael Schätzle, υπεύθυνος για τη σειρά Cayenne, τόνισε ότι το δοκιμασμένο μοντέλο, ήταν ήδη εξοπλισμένο με σύστημα μετάδοσης κίνησης και εξοπλισμό παραγωγής. Ενώ οι επιμέρους λεπτομέρειες βρίσκονται ακόμη υπό βελτίωση, η βασική ιδέα είναι σαφής: ένα ισχυρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με ευέλικτες δυνατότητες.

Εκτός από τις επιδόσεις, η Porsche έδωσε επίσης έμφαση στην πρακτικότητα. Σε μια σκηνή κατά τη διάρκεια της παραγωγής της ταινίας, η Cayenne Electric μετέφερε ένα κλασικό αυτοκίνητο βάρους άνω των δύο τόνων. Μαζί με το τρέιλερ, το συνολικό βάρος έφτανε τους τρεις τόνους. Παρά ταύτα, η ηλεκτρική Cayenne, έσυρε το αυτοκίνητο αβίαστα σε επαρχιακούς δρόμους.

Η Porsche δοκιμάζει την ηλεκτρική Cayenne σε ακραίες συνθήκες

Για να καταστεί δυνατή η επίτευξη τέτοιας απόδοσης μακροπρόθεσμα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει προετοιμαστεί τεχνικά ανάλογα. Το αμάξωμα, η ηλεκτρική κίνηση και η θερμική διαχείριση του συστήματος υψηλής τάσης, έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να αντέχουν σε υψηλά φορτία. Στόχος είναι να επιτευχθεί μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης έως και 3,5 τόνους – ανάλογα με τη διαμόρφωση. Αυτό θα πρέπει να κάνει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο εξίσου ευέλικτο με την προηγούμενη Cayenne με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Porsche δοκιμάζει την ηλεκτρική Cayenne σε ακραίες συνθήκες

Η Porsche εμμένει στη στρατηγική της: Παράλληλα με τη νέα ηλεκτρική Cayenne, θα αναπτυχθούν περαιτέρω και οι βενζινοκίνητες και υβριδικές εκδόσεις. Αυτές θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμες στους πελάτες. Ωστόσο, η εταιρεία, ξεκαθαρίζει ότι το επίπεδο απόδοσης που αποδεικνύεται με αυτή τη μορφή, είναι εφικτό μόνο με πλήρως ηλεκτρική κίνηση. Αυτό δημιουργεί ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει την απόδοση, την άνεση και την πρακτικότητα, με έναν νέο τρόπο – χωρίς να θυσιάζει την καθημερινή χρηστικότητα.

Πηγή: elektroauto-news.net