Η Porsche κρατά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης

Η Porsche εξακολουθεί να εξετάζει νέες εκδόσεις πλατφορμών κινητήρων εσωτερικής καύσης, ταυτόχρονα με τις ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις

Ακούστε το άρθρο

Η Porsche είχε ήδη υπαινιχθεί μια πιο αργή μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα. Τώρα ο CFO Lutz Meschke το κατέστησε σαφές: Η Porsche εξακολουθεί να εξετάζει νέες εκδόσεις πλατφορμών κινητήρων εσωτερικής καύσης, ή αλλιώς τα προγραμματισμένα ηλεκτρικά μοντέλα, πρόκειται να λάβουν έναν υβριδικό ή πιο «καθαρό» κινητήρα καύσης.

Μετά τη δημοσίευση των επιχειρηματικών στοιχείων για το τρίτο τρίμηνο, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής της Porsche, Lutz Meschke, εξέτασε μια νέα στρατηγική κίνησης στην εταιρεία που εδρεύει στο Zuffenhausen. Αυτό περιλαμβάνει μια πιο αργή μετάβαση σε ηλεκτρικούς κινητήρες και εάν είναι απαραίτητο, νέες γενιές κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Η Porsche κρατά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης

Η Porsche είχε ήδη εγκαταλείψει από το καλοκαίρι τον στόχο της επίτευξης 80% των πωλήσεων με ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030 και τον αντικατέστησε με τη διατύπωση, ότι το 80% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα μπορούσε να παραδοθεί το 2030. Εκείνη την εποχή ωστόσο, ήταν περισσότερο σημαντικό, η συνέχιση της κατασκευής της τρέχουσας γενιάς Cayenne με κινητήρες εσωτερικής καύσης όπως και υβριδικούς, παράλληλα με την επερχόμενη ηλεκτρική Cayenne.

Αυτό θα μπορούσε τώρα να αλλάξει. «Αυτή τη στιγμή εξετάζουμε την πιθανότητα τα αρχικά σχεδιασμένα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, να έχουν υβριδική κίνηση ή κινητήρα εσωτερικής καύσης στο μέλλον. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στα μέσα της λήψης αποφάσεων. Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι, ότι παραμένουμε με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης για πολύ περισσότερο», δήλωσε ο Meschke στην τηλεδιάσκεψη για τα τριμηνιαία στοιχεία.

Η Porsche κρατά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης

«Στην Κίνα, έχουμε να κάνουμε με μια διαρθρωτική αλλαγή στη ζήτηση. Επιπλέον, ο παγκόσμιος μετασχηματισμός προς τα ηλεκτρικά οχήματα, προχωρά πιο αργά από ό,τι είχε αρχικά υποτεθεί», λέει η Porsche. «Για αυτόν τον λόγο, εξετάζουμε τη σειρά μοντέλων, καθώς και τους προϋπολογισμούς και τη θέση κόστους μας. Όλα αυτά με στόχο να αυξήσουμε ακόμη περισσότερο την ευελιξία και την ανθεκτικότητά μας.»

Στην τηλεφωνική διάσκεψη, ο Meschke δεν θέλησε να σχολιάσει τα ακριβή χρονοδιαγράμματα ή τις μεμονωμένες σειρές των μοντέλων. Το επόμενο έτος, η Porsche σκοπεύει να παρουσιάσει την επόμενη γενιά των διθέσιων σπορ αυτοκινήτων της, τον διάδοχο των μοντέλων 718 Cayman και 718 Boxster και αυτή θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Όπως αναφέρθηκε, η επόμενη γενιά Cayenne, θα πρέπει επίσης να είναι μόνο ηλεκτρική, αλλά η υπάρχουσα σειρά κινητήρων εσωτερικής καύσης, δεν πρέπει να καταργηθεί άμεσα.

Η Porsche κρατά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης

Η επερχόμενη ναυαρχίδα SUV, που προηγουμένως ήταν γνωστή εσωτερικά ως K1, σχεδιάζεται επίσης να είναι αμιγώς ηλεκτρική. Καθώς το Macan υπάρχει ήδη και το Taycan είναι ούτως ή άλλως αμιγώς ηλεκτρικό, μόνο η 911 και η Panamera, θα πρέπει να «επιβιώσουν» με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2030, σύμφωνα με τα αρχικά σχέδια.

Η Porsche κρατά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης

Ενώ δεν είχαν προγραμματιστεί ολοκληρωμένες αναβαθμίσεις για την Cayenne, η κατάσταση θα μπορούσε να είναι διαφορετική για την 911 και την Panamera. Όπως ανέφερε ο Meschke, υπάρχουν αρχικές ιδέες για το πώς θα μπορούσε να είναι μια ολοκληρωμένη αναβάθμιση του μοντέλου, αλλά δεν έχει ληφθεί ακόμη καμία απόφαση.

Ωστόσο, η γερμανική έκδοση Automobilwoche εικάζει, ότι θα μπορούσε να είναι ένα λίφτινγκ με βάση την τρέχουσα πλατφόρμα, επειδή μια αλλαγή στην πλατφόρμα SSP του Ομίλου VW «θα ήταν μάλλον πολύ ακριβή». Το επερχόμενο K1 θα βασίζεται σε αυτήν την αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα, όπως και το VW Golf.

Πηγή: porsche.com

 

abb_img