Η Renault ανοίγει κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Κίνα

Σε συνέντευξή του στο κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua, ο Luca de Meo της Renault, επαίνεσε την κινεζική βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ακούστε το άρθρο

Παρόλο που η Renault δεν πουλά κανένα αυτοκίνητο στην Κίνα, ο γαλλικός όμιλος εξακολουθεί να θέλει να επωφεληθεί από την τεχνογνωσία των EV στην Άπω Ανατολή. Έτσι, η Renault άνοιξε τώρα το νέο Advanced China Development Center (ACDC) στη Σαγκάη, το οποίο αρχικά θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του Twingo E-Tech που έχει προγραμματιστεί για το 2026.

Η Renault ανοίγει κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Κίνα

Σε συνέντευξή του στην κινεζική εφημερίδα China Daily, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Luca De Meo, λέει ότι πριν από ένα χρόνο είχε σχεδιάσει να βγάλει ένα προσιτό ηλεκτρικό Twingo. Όταν είπε στους υπαλλήλους του ότι ήθελε να φτιάξει ένα αυτοκίνητο για λιγότερο από 20.000 ευρώ και να το εξελίξει σε λιγότερο από δύο χρόνια, η γαλλική ομάδα του εξεπλάγη και είπε ότι ήταν αδύνατο. «Και μετά ήρθα στην Κίνα και έκανα την ίδια ερώτηση και τα παιδιά μου είπαν «δεν υπάρχει πρόβλημα», είπε ο de Meo στη συνέντευξη. Η απόφαση για το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης, ελήφθη τότε γρήγορα.

Η Renault ανοίγει κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Κίνα

Σε συνέντευξή του στο κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua, ο Luca de Meo επαίνεσε την κινεζική βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την ταχεία έρευνα και ανάπτυξή της, την οικονομική αποδοτικότητα και την προηγμένη τεχνολογία της και τόνισε πόσο σημαντική είναι η συνεργασία με Κινέζους εταίρους, για τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Η Renault ανοίγει κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Κίνα

Με την ίδρυση του ACDC, η Renault στοχεύει να επωφεληθεί από την κινεζική τεχνογνωσία και να ενισχύσει την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα της εταιρείας. Το ACDC αποτελείται από εξειδικευμένες ομάδες, που μέχρι στιγμής έχουν επικεντρωθεί στους τομείς της τεχνολογίας, των προμηθειών και της λογιστικής κόστους. Τα κύρια καθήκοντά του, περιλαμβάνουν τον εντοπισμό, την ανάπτυξη δικτύων προμηθευτών και την ανάπτυξη οχημάτων και συστημάτων, τα οποία συμβάλλουν στην επιτάχυνση της διαδικασίας ανάπτυξης προϊόντων του Ομίλου Renault.

Η Renault ανοίγει κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Κίνα

Ο Λούκα ντε Μέο επαίνεσε την τεχνολογία και την αλυσίδα εφοδιασμού ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Κίνας, ειδικά τις εξελίξεις στην τεχνολογία μπαταριών, στο Xinhua. Τόνισε ότι η Renault έχει ενισχύσει τη συνεργασία της με τον κινεζικό γίγαντα μπαταριών CATL . Σχολιάζοντας τις κορυφαίες εταιρείες στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, ο Luca de Meo είπε: «Ορισμένες από αυτές διαθέτουν μια δημιουργικότητα, που είναι πραγματικά αξιοσημείωτη για τους λάτρεις του αυτοκινήτου» και πρόσθεσε, «Ενώ είναι πράγματι ανταγωνιστές, μπορούν επίσης να αποτελέσουν έμπνευση για εμάς ».

Η Renault ανοίγει κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Κίνα

Δουλεύοντας με Κινέζους μηχανικούς, η Renault είναι σε θέση να επιταχύνει εξαιρετικά τους κύκλους ανάπτυξης, πρόσθεσε ο de Meo: «Όταν ήρθα στην εταιρεία πριν από τέσσερα χρόνια, κάναμε αυτοκίνητα μεταξύ 48 και 60 μηνών. Τώρα μπορούμε να κάνουμε ένα αυτοκίνητο στο ένα τρίτο του χρόνου», είπε. «Πάρτε το Twingo για παράδειγμα, το αυτοκίνητο θα αναπτυχθεί σε λιγότερο από δύο χρόνια». Το αυτοκίνητο πρόκειται πλέον να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2026 σε τιμή κάτω των 20.000 ευρώ. Όσον αφορά το Twingo, η Renault ανακοίνωσε ήδη τον Μάιο του 2024 ότι θα αναπτυχθεί με τη βοήθεια ενός Κινέζου συνεργάτη.

Η Renault ανοίγει κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Κίνα

Ακολούθησαν ανεπιβεβαίωτες αναφορές, ότι αυτός ο συνεργάτης θα ήταν η Geely. Ωστόσο, η Renault μέχρι στιγμής έχει επιβεβαιώσει μόνο μια συνεργασία με την Geely, για κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικούς. Η Renault με τη σειρά της, έχει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Dacia Spring που παράγεται από τον κινέζο κατασκευαστή Dongfeng στην Wuhan. Ωστόσο, το μελλοντικό E-Twingo, δεν πρόκειται να κατασκευαστεί στην Κίνα, αλλά στη Σλοβενία. Είναι ενδιαφέρον ότι ένας κινεζικός ΚΑΕ, ανακοίνωσε επίσης το άνοιγμα ενός κέντρου Ε&Α στην Ευρώπη σήμερα, με την Li Auto να ανοίγει μια νέα εγκατάσταση στο Μόναχο της Γερμανίας.

abb_img