Η SAIC-GM και η CATL κυκλοφόρησαν μια μπαταρία LFP που μπορεί να «φορτίσει» αυτονομία 200 χλμ σε 5′

η SAIC-GM και η CATL, κυκλοφόρησαν μια νέα κυψέλη μπαταρίας (LFP) με πολλαπλασιαστή 6C επιτρέποντας επαναφόρτιση έως και 200 ​​χλμ σε 5 λεπτά

Ακούστε το άρθρο

Δύο σημερινοί τιτάνες στον κλάδο της ηλεκτρικής κινητικότητας, έχουν χρησιμοποιήσει μια υπάρχουσα κοινοπραξία, για να παραδώσουν μια νέα τεχνολογία μπαταριών, για να βοηθήσουν τους οδηγούς EV να προχωρήσουν τελικά πιο γρήγορα. Σήμερα, η SAIC-GM και η CATL, κυκλοφόρησαν μια νέα κυψέλη μπαταρίας λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού (LFP), με πολλαπλασιαστή 6C, επιτρέποντας ρυθμούς επαναφόρτισης έως και 200 ​​χλμ σε μόλις πέντε λεπτά, καθιστώντας την την πιο γρήγορη φόρτιση μπαταρίας στην Κίνα.

Η SAIC General Motors Corporation Limited (SAIC-GM), είναι μια κοινοπραξία που ιδρύθηκε στη Σαγκάη το 1997, ως εταιρική σχέση 50/50. Εκείνη την περίοδο, η SAIC βοήθησε την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία GM, να κατέχει ένα αξιοσέβαστο κομμάτι της κινεζικής αγοράς αυτοκινήτων και επέκτεινε τη συνεργασία, σε μια ξεχωριστή κοινοπραξία που πρόσθεσε την Guangxi Auto (προηγουμένως Wuling Group), για την ανάπτυξη και την κατασκευή εμπορικών και καταναλωτικών οχημάτων, για την κινεζική αγορά κάτω από τις μάρκες Wuling και Baojun.

https://carselectric.gr/i-catl-kai-i-byd-ergazontai-se-bataries-fortisis-6c/

Εν τω μεταξύ, η κινεζική CATL, παρέμεινε ο παγκόσμιος ηγέτης στην κατασκευή μπαταριών, για επτά συνεχόμενα χρόνια. Τον περασμένο Μάρτιο, αναφέραμε ότι η GM βρισκόταν σε συνομιλίες με την CATL, για την αδειοδότηση πιο προσιτών μπαταριών LFP και την από κοινού ανάπτυξη μιας νέας μονάδας παραγωγής, στη Βόρεια Αμερική.

Η κοινοπραξία SAIC της GM και η CATL, έχουν κάνει τη δική τους ανάπτυξη μπαταριών, λανσάροντας ένα νέο 6C LFP. Οι δύο εταίροι της κοινοπραξίας, μοιράστηκαν λεπτομέρειες για τη νέα κυψέλη μπαταρίας LFP γρήγορης φόρτισης σήμερα και πολλά κινεζικά μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του CnEVPost, κάλυψαν την εκδήλωση. Σύμφωνα με την JV, η νέα κυψέλη, η οποία διαθέτει φθηνότερη χημεία λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού, μπορεί να επιτρέψει την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση 6C.

Η SAIC-GM και η CATL κυκλοφόρησαν μια μπαταρία LFP που μπορεί να φορτίσει αυτονομία 200 χλμ σε 5'

Ως αποτέλεσμα, η SAIC-GM και η CATL, λένε ότι η νέα κυψέλη μπαταρίας μπορεί να συγκεντρώσει αυτονομία 200 χλμ, σε μόλις πέντε λεπτά γρήγορης φόρτισης DC. Το “C” στην ταξινόμηση φόρτισης του κλάδου, αναφέρεται στον δεδομένο πολλαπλασιαστή φόρτισης της μπαταρίας. Έτσι, η επίτευξη 6C σημαίνει ότι η νέα μπαταρία LFP της GM και της CATL, μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε ένα έκτο της ώρας ή σε 10 λεπτά, ανάλογα με την ισχύ εξόδου ενός δεδομένου DCFC.

Μέχρι τώρα, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ήταν σε θέση να παραδώσουν μόνο μια μπαταρία 5,5 C, την οποία η ZEEKR εφάρμοσε στο σεντάν του 2025 007, που χαιρετίστηκε από τους κατασκευαστές της, ως το «αυτοκίνητο παραγωγής με την ταχύτερη φόρτιση». Εκείνη την εποχή, η ZEEKR είπε ότι η νέα της τεχνολογία LFP, θα μπορούσε να επαναφορτίσει το 007, από 10-80% κατάσταση φόρτισης σε 10,5 λεπτά.

Με τη νέα κυψέλη 6C, η SAIC-GM και η CATL, φαίνονται να εκτοξεύουν αυτούς τους ρυθμούς φόρτισης. Σύμφωνα με τις εταιρείες, οι νέες κυψέλες LFP, θα λειτουργήσουν το 2025 στο πλαίσιο της αρχιτεκτονικής quasi-900V της GM Ultium, η οποία θα διαθέτει επίσης πρόσθετες αναβαθμίσεις σχεδιασμού, όπως νέο δομικό σχεδιασμό CTP και βελτιωμένη τεχνολογία ψύξης.

 

 

abb_img