Η Σεούλ βάζει «κόφτη» στη φόρτιση EVs σε δημόσιους φορτιστές στο 80%

Στόχος να μειώσει το χρόνο παραμονής στους φορτιστές για να εξυπηρετούνται περισσότεροι οδηγοί

Ακούστε το άρθρο

Η Κυβέρνηση της Σεούλ θα επιτρέψει στα EVs να φορτίζουν μόνο έως και το 80% της κατάστασης φόρτισης (SoC) σε δημόσιους ταχυφορτιστές, για να περιορίσει το χρόνο που παραμένουν συνδεδεμένοι και ουσιαστικά να μπλοκάρουν έναν σταθμό φόρτισης.

Το μέτρο θα εφαρμοστεί μέχρι το τέλος του έτους και σύμφωνα με δημοσίευμα των τοπικών ΜΜΕ, θα εφαρμοστεί σε συνολικά 400 υπερταχείς φορτιστές 100 κιλοβάτ που ανήκουν στην κυβέρνηση».

Η τοπική αυτοδιοίκηση δεν είναι η πρώτη που σκέφτεται την ιδέα. Μόλις πριν από λίγες εβδομάδες, η θυγατρική της VW, Electrify America, ξεκίνησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε δέκα τοποθεσίες στις ΗΠΑ τον Ιούλιο. Εκεί, τα EVs μπορούν να φορτίζουν τις μπαταρίες τους μόνο έως και 85 τοις εκατό SoC.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ο στόχος είναι να μειωθεί η συμφόρηση και να απελευθερωθούν ταχύτερα οι φορτιστές και για άλλα ηλεκτρικά οχήματα. Στο τελευταίο 20% περίπου, η ταχύτητα φόρτισης μειώνεται, για να αποφευχθεί η υπερφόρτιση της μπαταρίας για λόγους ανθεκτικότητας και ασφάλειας.

Αυτό έρχεται αμέσως μετά την υπογραφή μνημονίου συμφωνίας (MOU) με την LG Electronics, βάσει του οποίου η τελευταία, θα εγκαταστήσει περισσότερους από 50 δημόσιους ταχυφορτιστές EVs στην πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας έως το 2026. Θα παρέχει επίσης «αργούς» φορτιστές, αν και δεν αναφέρεται πόσοι από αυτούς θα εγκατασταθούν.

abb_img