Η Skoda θα εισέλθει στην αγορά EV της Ινδίας με το αναβαθμισμένο Enyaq

Η Skoda σχεδιάζει να λανσάρει δυναμικά, το πρώτο τοπικά κατασκευασμένο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο στην Ινδία το 2027

Ακούστε το άρθρο

Η Skoda σχεδιάζει να διεισδύσει στον χώρο των EV στην Ινδία με το Enyaq, το 2025. Ωστόσο, η εταιρεία θα λανσάρει το Enyaq απευθείας με την επερχόμενη facelifted έκδοση και όχι με την υπάρχουσα που προσφέρει αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη.

Η Skoda σχεδίαζε να κυκλοφορήσει το Enyaq στην Ινδία φέτος. Ωστόσο, τον περασμένο Μάιο, αποφάσισε να το αναβάλει μέχρι το λίφτινγκ του 2025, δήλωσε ο Petr Janeba, τοπικός διευθυντής επωνυμίας της εταιρείας, σε συνέντευξή του στο The Week. Επιπλέον, ο Janeba αποκάλυψε ότι η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία, σχεδιάζει να αποκαλύψει το ανανεωμένο Enyaq τον Μάρτιο.

Ο Janeba πρότεινε ότι το αναβαθμισμένο Enyaq, θα έχει τόσο υψηλό επίπεδο βελτιώσεων, που οι πελάτες θα έβρισκαν το υπάρχον μοντέλο πολύ παλιό σε σύγκρισημε αυτό. «Το λίφτινγκ είναι τόσο μεγάλο, που πιθανότατα θα «σκότωνε» το υπάρχον αυτοκίνητο», είπε. Επιβεβαίωσε ότι το Enyaq του 2025, θα διαθέτει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα «Modern Solid», την οποία η Skoda εισήγαγε στο Epiq concept και υλοποίησε για πρώτη φορά στο Elroq.

Η Skoda εξετάζει το ενδεχόμενο να λανσάρει ολόκληρο το τρέχον χαρτοφυλάκιό των EV της στην Ινδία. «Σκεφτόμαστε αν θα φέρουμε το Elroq ή το Enyaq ή το Enyaq Coupe ή και τα τρία αυτοκίνητα», είπε ο Janeba. Ωστόσο, η εταιρεία δεν σκοπεύει να κατασκευάσει τοπικά  κανένα από αυτά τα τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στην καλύτερη περίπτωση, μπορεί να εισάγει knock-down κιτ από την Ευρώπη και να τα συναρμολογήσει στην Ινδία.

Η Skoda θα εισέλθει στην αγορά EV της Ινδίας με το αναβαθμισμένο Enyaq

Η Skoda σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο τοπικά κατασκευασμένο ηλεκτρικό της όχημα στην Ινδία το 2027. Η εταιρεία θα το κατασκευάσει στο εργοστάσιο του Τσάκαν κοντά στην Πούνε, περίπου 30 χλμ. βόρεια της Πούνε στη δυτική πολιτεία Μαχαράστρα. Δεν έχει αποκαλύψει το τμήμα, την πλατφόρμα, ή άλλες λεπτομέρειες αυτού του μοντέλου.

Η Skoda και η αδελφή της μάρκα Volkswagen, το πιθανότερο να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα «CMP21», για τα EV που σχεδιάζουν να κατασκευάσουν στην Ινδία. Η CMP21 είναι μία από τις πολλές πιθανές εκδόσεις της κύριας πλατφόρμας της Κίνας (CMP) και μια προσαρμογή, της υπάρχουσας πλατφόρμας MEB31. Επισήμως, ο γερμανικός όμιλος, δεν έχει επιβεβαιώσει σχέδιο χρήσης της CMP, σε άλλη αγορά εκτός της Κίνας.

abb_img