Η Stellantis ξεκινά την παραγωγή EV στο Μεξικό

Η Stellantis ξεκίνησε να κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της στην Τολούκα του Μεξικού, για τις αγορές της Βόρειας Αμερικής

Ακούστε το άρθρο

Η Stellantis ξεκίνησε να κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της στην Τολούκα του Μεξικού. Εκεί, κατασκευάζει το πλήρως ηλεκτρικό Jeep Wagoneer S για τις αγορές της Βόρειας Αμερικής και τις παγκόσμιες εξαγωγές.

Καθώς η πλατφόρμα STLA Large έχει σχεδιαστεί για κινητήρες εσωτερικής καύσης, υβριδικά και ηλεκτροκινητήρες, το εργοστάσιο στην Πολιτεία του Μεξικού δεν έχει μετατραπεί πλήρως σε παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Ωστόσο: «Αυτό το εργοστάσιο φιλοξενούσε εμβληματικά οχήματα όπως τα LeBaron, PT Cruiser, Neon και Jeep Compass, μεταξύ πολλών άλλων, αλλά σήμερα, μεταμορφωθήκαμε για να φιλοξενήσουμε τη νέα πλατφόρμα STLA Large, ξεκινώντας τη στροφή στην εποχή του ηλεκτρική κινητικότητα», δήλωσε ο Carlos Quezada, πρόεδρος της Stellantis Mexico.

Ο κατασκευαστής επένδυσε 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια στον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου, το οποίο είναι πλέον έτοιμο για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων που βασίζονται στην πλατφόρμα STLA Large της Stellantis. Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής εκεί είναι το Jeep Wagoneer S . Διαθέτει τεχνολογία 400 volt και μπαταρία με ενεργειακό περιεχόμενο 100 kWh. Η αυτονομία του λέγεται ότι είναι 483 χλμ.

Το EV θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στις ΗΠΑ και τον Καναδά φέτος, ακολουθούμενο από τη Βραζιλία, την Ιταλία και το Μεξικό. Σε κάθε περίπτωση, το αυτοκίνητο θα προέρχεται από το εργοστάσιο της Τολούκα. 

 Ο González, Γραμματέας Οικονομικής Ανάπτυξης της κυβέρνησης της Πολιτείας του Μεξικού, έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Με μεγάλη υπερηφάνεια μοιράζομαι μαζί σας, ότι σήμερα εγκαινιάστηκε επίσημα η παραγωγή του ηλεκτρικού μοντέλου της Stellantis «Jeep Wagoneer S», στο εργοστάσιο της Τολούκα, παρουσία της Υπουργού Οικονομίας της μεξικανικής κυβέρνησης, Raquel Buenrostro», Laura.

Η Στελλάντης αποκάλυψε την πλατφόρμα STLA Large στις αρχές της χρονιάς. Σχεδιασμένο για μεγάλα ηλεκτρικά οχήματα, επρόκειτο να αποτελέσει τη βάση για μελλοντικά οχήματα στα τμήματα D και E για τις παγκόσμιες αγορές. Λίγο αργότερα η Στελλάντης ανακοίνωσε ότι η πλατφόρμα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για υβριδικούς κινητήρες και κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μπορεί να φιλοξενήσει αρχιτεκτονική 800 βολτ καθώς και συστήματα 400 βολτ.

Πηγή: x.com 

abb_img