Η Tesla έσβησε χιλιάδες καταγγελίες για αυτονομία

Στο παρελθόν, η Tesla είχε δημιουργήσει μία ειδική ομάδα, για να ακυρώσει χιλιάδες καταγγελίες που αφορούσαν την αυτονομία των μοντέλων της.

Ακούστε το άρθρο

Όπως έχουμε ξαναπεί, η αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων είναι το βασικότερο κριτήριο για τους ενδιαφερόμενους αγοραστές. Με βάση αυτό θα επιλέξουν το μοντέλο που επιθυμούν, καθώς κανείς δεν θέλει να μείνει από μπαταρία στη μέση του δρόμου. Η Tesla δηλώνει ότι τα αυτοκίνητά της προσφέρουν από τις καλύτερες αυτονομίες στην αγορά. Ωστόσο, κάποιες καταγγελίες στο παρελθόν έκαναν λόγο για το ακριβώς αντίθετο.

Πιο συγκεκριμένα, ένα δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters αναφέρει ότι παλαιότερα υπήρχαν χιλιάδες καταγγελίες για την πραγματική αυτονομία των μοντέλων της Tesla. Σύμφωνα με αυτές, η αυτονομία δεν ήταν αυτή που δήλωνε η εταιρεία, αλλά… μικρότερη. Όμως, η Tesla βρήκε τρόπο να «θάψει» όλες αυτές τις καταγγελίες.

Tesla: Τέλος η δωρεάν φόρτιση – Αυτές είναι οι χρεώσεις στην Ελλάδα

Απόκρυψη καταγγελιών από την Tesla

Τι έκανε; Σύμφωνα με τη έρευνα του Reuters, η Tesla στην προσπάθειά της να εξαφανίσει τις καταγγελίες δημιούργησε μία εσωτερική ομάδα στο γραφείο στο Λας Βέγκας. Αυτή είχε το όνομα Diversion Team και είχε στόχο να ακυρώσει όσο το δυνατόν περισσότερες καταγγελίες.

Ειδικότερα, οι ιδιοκτήτες προσπαθούσαν να κλείσουν ραντεβού στα σημεία service της εταιρείας. Εκεί, οι μηχανικοί θα έλεγχαν την μπαταρία, για την απόδοσή της. Η ομάδα έστελνε ψευδή μηνύματα στους ιδιοκτήτες, ότι η Tesla μέσω απομακρυσμένου ελέγχου έβρισκε τα αυτοκίνητα… μια χαρά, ζητώντας παράλληλα να ακυρώσουν τα ραντεβού.

Tesla VS γερμανικές εταιρείες σημειώσατε 1

Μεγάλο όφελος από την ακύρωση των ραντεβού

Επιπλέον, σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Tesla θα κέρδιζε χρήματα από κάθε ακυρωμένο ραντεβού.

Για την ακρίβεια, θα εξοικονομούσε περίπου 1.000 δολάρια. Μάλιστα, η ομάδα είχε στόχο να ακυρώνει 750 ραντεβού την εβδομάδα. Τελικά, τα κατάφερε πολύ καλύτερα, ακυρώνοντας περίπου 2.000 ραντεβού κάθε εβδομάδα με ότι αυτό συνεπάγεται.

Tesla: «Εμφύλιος πόλεμος» στα 400 μέτρα!

Επίσης, το δημοσίευμα τόνισε ότι η Tesla προσάρμοσε ένα λογισμικό. Αυτό πρόβαλλε μεγαλύτερη αυτονομία από την πραγματική, όταν η μπαταρία ήταν πάνω από το 50%. Η Tesla… παραποιούσε την αυτονομία τον πρώτο καιρό, όταν είχε διαθέσιμα μόνο τα μοντέλα Roadster και Model S.

Τέλος, το Reuters δεν μπόρεσε να εντοπίσει αν η εταιρεία συνεχίζει αυτή την πρακτική, ούτε αν χρησιμοποιεί το εν λόγω λογισμικό. Ωστόσο, αναφέρει ότι το γραφείο στο Λας Βέγκας δεν είναι υπεύθυνο για αυτές τις υποθέσεις, τις οποίες πλέον έχει αναλάβει το γραφείο στη Γιούτα. Προς το παρόν δεν είναι γνωστός ο λόγος της αλλαγής.

abb_img