Η Tesla εγκαινίασε πρόσφατα 6 νέους σταθμούς φόρτισης στην Ευρώπη. Με την προσθήκη των νέων σταθμών στο δίκτυο της προσφέρει περισσότερους από 10.000 ταχυφορτιστές στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Η αμερικάνικη εταιρεία μετρά 900 σταθμούς φόρτισης σε περισσότερες από 30 χώρες στην Ευρώπη.
Optimus: Αυτό είναι το ρομπότ του Έλον Μασκ!
Οι ταχυφορτιστές της Tesla στην Ευρώπη
Ενδεικτική του ταχύτατου ρυθμού ανάπτυξης του δικτύου ταχυφορτιστών της Tesla στην Ευρώπη, είναι η κατασκευή του 20% των ταχυφορτιστών εντός του 2022. Πλέον, 30 ευρωπαϊκές χώρες διαθέτουν 900 σταθμούς φόρτισης, άρα περισσότερους από 10.000 ταχυφορτιστές.
Επιπλέον, σύμφωνα με τα στοιχεία της φίρμας, το 1/3 των οδηγών χρησιμοποίησε έναν ταχυφορτιστή σε διαφορετική χώρα από αυτή της ταξινόμησης του το φετινό καλοκαίρι. Ακόμα, περίπου το 80% των ιδιοκτητών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας, χρησιμοποίησε τουλάχιστον μία φορά κάποιον ταχυφορτιστή.
Η Tesla κατασκευάζει τη δική της γειτονιά
Παράλληλα, η Tesla προχώρησε στην εγκατάσταση 1.000 ταχυφορτιστών στην Ευρώπη κατά το τρίμηνο μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2022. Συγκεκριμένα, η Tesla τοποθέτησε τους 1.000 ταχυφορτιστές σε 80 σταθμούς στην Ευρώπη.
Έτσι, αναβάθμισε τους υπάρχοντες σταθμούς και κατασκεύασε νέους από το μηδέν. Τους περισσότερους ταχυφορτιστές τους συναντάμε στη Γαλλία (260), ενώ ακολουθούν η Γερμανία (188) και η Νορβηγία (118).
Tesla: Αποζημίωση πελατών σε περίπτωση αναβολής του service!
Τι συμβαίνει στην Ελλάδα;
Οι νέοι ταχυφορτιστές της Tesla στην Ελλάδα, τοποθετήθηκαν στους σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών της Αταλάντης. Και πιο συγκεκριμένα στο 144,25ο χιλιόμετρο της ΠΑΘΕ.
Υπάρχουν συνολικά 8 superchargers της αμερικάνικης φίρμας (4 ανά κατεύθυνση). Οι φορτιστές έχουν ισχύ έως 250 kW και προσφέρουν 120 χιλιόμετρα αυτονομίας με μόλις 5 λεπτά φόρτισης. Μάλιστα, η αυτονομία αγγίζει τα 275 χιλιόμετρα με φόρτιση 15 λεπτών.
Μετά την Αταλάντη σειρά έχει η Λάρισα για την υποδοχή ενός νέου σταθμού ταχυφορτιστών. Μάλιστα, μετά τη Λάρισα θα δούμε σταθμό με ταχυφορτιστές στη Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία επιθυμεί την τοποθέτηση φορτιστών ανά 180-200 χιλιόμετρα στους κεντρικούς οδικούς άξονες της Ελλάδας.