Έπειτα από αρκετές δεκαετίες, το όνομα της Triumph κάνει ξανά την εμφάνισή του, με το πρωτότυπο TR25. Ωστόσο, την υπογραφή του σε αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα βάζει ο οίκος σχεδίασης Makkina. Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για ένα πρωτότυπο μοντέλο, το οποίο αν και δεν ανακοινώνει την επιστροφή της μάρκας, φέρνει ξανά μυαλό έντονες αναμνήσεις.
Ακριβώς 100 χρόνια έχουν περάσει από τότε που η βρετανική φίρμα παρουσίασε για πρώτη φορά αυτοκίνητο παραγωγής με το όνομά της. Επιπλέον, 70 χρόνια πέρασαν από το ρεκόρ ταχύτητας του θρυλικού Triumph TR2. Πιο συγκεκριμένα, το τελευταίο επιτάχυνε τον Μάιο του 1953 έως τα 200,98 χλμ./ώρα, στον αυτοκινητόδρομο Jabbeke του Βελγίου, στην κατηγορία κάτω των 2 λίτρων.
GAC CCS1: To… διαστημικό ηλεκτρικό roadster
Το Triumph TR2 ως πηγή έμπνευσης για τη σχεδίαση του TR25
Για τον λόγο αυτό, ο οίκος Makkina χρησιμοποίησε ως έμπνευση το TR2, δημιουργώντας τον ηλεκτρικό απόγονό του, το TR25. Ειδικότερα, μιλάμε για ένα πρωτότυπο μοντέλο με λιτή σχεδίαση, το οποίο ενσωματώνει πολλά χαρακτηριστικά του παρελθόντος. Μάλιστα, δηλώνει αποκλειστικά μονοθέσιο, αφού σκοπός του είναι να επικεντρώνεται στο οδηγό του.
Έτσι θα είναι τα αυτοκίνητα του μέλλοντος!
Εντύπωση προκαλούν οι κυκλικοί προβολείς στο εμπρός μέρος, οι οποίοι αποτυπώνουν το νούμερο «25». Αυτό το χαρακτηριστικό, εκτός από την ονομασία του εν λόγω μοντέλου, υπενθυμίζει και τα 25ά γενέθλια του οίκου σχεδίασης. Το πακέτο ολοκληρώνει το προστατευτικό κάλυμμα για το κεφάλι του οδηγού, καθώς και τα ιδιαίτερα πίσω φωτιστικά σώματα. Μάλιστα, αυτά είναι κάθετα στο αμάξωμα, το οποίο τα χωρίζει σε 2 τμήματα. Στο πίσω μέρος κάνει την εμφάνισή του και το όνομα της βρετανικής μάρκας.
AIM EV Sport 01: Το διαστημικό… σπαθί των Σαμουράι
Στο εσωτερικό του TR25, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μόνο τα απαραίτητα, με την εικόνα να ενώνει ιδανικά τις 2 εποχές. Εκεί, συναντάμε ένα ενιαίο bucket κάθισμα, καθώς και τιμόνι με ρετρό σχεδίαση. Ωστόσο, ο οδηγός λαμβάνει πληροφορίες για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης μέσω ενός εντυπωσιακού κυλινδρικού ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Κάτω από το καλλίγραμμο αμάξωμα του Triumph TR25 υπάρχει η ηλεκτρική «καρδιά» του BMW i3s. Έτσι, εκεί συναντάμε ένα ηλεκτρικό σύστημα μονού ηλεκτροκινητήρα, το οποίο αναλαμβάνει να δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς. Επιπλέον, το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 184 ίππους, προσφέροντας καλές επιδόσεις. Τέλος, ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα δίνει μία μπαταρία, η οποία έχει χωρητικότητα 42,2 kWh.