Η Volkswagen δεν θα προχωρήσει σε κιβώτια 2 ταχυτήτων στα EV της

Ο Kai Grünitz, επικεφαλής της παγκόσμιας έρευνας και ανάπτυξης της Volkswagen είπε, ότι δεν βλέπει την ανάγκη για κιβώτια 2 ταχυτήτων στα EV

Ακούστε το άρθρο

Φαίνεται ότι η Volkswagen δεν θα ακολουθήσει την Porsche ή τη Mercedes-Benz στην «αρένα» των κιβωτίων πολλαπλών ταχυτήτων για EV. Την Πέμπτη στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες 2024, ο Kai Grünitz, επικεφαλής της παγκόσμιας έρευνας και ανάπτυξης της Volkswagen, είπε στο Green Car Reports, ότι η αυτοκινητοβιομηχανία, δεν βλέπει την ανάγκη για κιβώτια 2 ταχυτήτων στα EV.

Ο Grünitz ανέφερε, ότι «σήμερα δεν υπάρχει σχέδιο για την παραγωγή τους», αλλά το στέλεχος σημείωσε, ότι αυτό συμβαίνει «επειδή δεν υπάρχει ζήτηση από την πλευρά των πελατών», για μεταδόσεις πολλαπλών ταχυτήτων σε EV. Ο Grünitz είπε στη συνέχεια, ότι « δεν υπάρχει λόγος να επενδύσεις σε αυτό», εάν δεν υπάρχει ζήτηση από τους πελάτες.

«Για να είμαι ειλικρινής, όταν κοιτάς για παράδειγμα το ID.7, είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά αυτοκίνητα», πρόσθεσε ο Stefan Voswinkel, επικεφαλής επικοινωνίας προϊόντων για τη VW. «Είμαστε οι καλύτεροι στην κατηγορία σε αυτό το τμήμα», είπε ο Grünitz, αναφερόμενος στο VW ID.7 και όπως και άλλα EV που χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική MEB της VW για EV, χρησιμοποιεί μια ταχύτητα.

Ο Grünitz είπε επίσης, ότι υπάρχουν και άλλες δυνατότητες μείωσης ή αύξησης της απόδοσης, εκτός των κιβωτίων πολλαπλών ταχυτήτων και συμπλήρωσε: «Υπάρχουν πολλές μικρές βίδες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, για να βελτιώσετε την απόδοση, χωρίς να πάτε στο κιβώτιο ταχυτήτων».

Η VW δεν θα προχωρήσει σε κιβώτια 2 ταχυτήτων στα EV

Όλα αυτά παρά το γεγονός, ότι ο Grünitz παραδέχτηκε ότι η Volkswagen δημιούργησε ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων για EV και ότι το έχει δοκιμάσει, αλλά δεν του άρεσε. Ενώ αυτή η μονάδα θα ήταν για ένα «ενθουσιώδες» όχημα όπως ένα ηλεκτρικό GTI, το διακεκριμένο στέλεχος είπε, ότι του αρέσει η ομαλότητα των EV, που συνοδεύονται από κιβώτιο ταχυτήτων μίας μόνο ταχύτητας.

Ο Grünitz είπε επίσης, ότι κανείς δεν μιλάει πραγματικά για αποτελεσματικότητα. Όταν πιέστηκε για το θέμα επειδή η Lucid, μεταξύ άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι αρκετά ενθουσιώδης πάνω σε αυτό το θέμα, ο Grünitz σημείωσε, ότι δεν συζητείται σε επίπεδο καταναλωτή και ρώτησε: «Γιατί δεν βλέπουμε αυτές τις συζητήσεις στους πελάτες μας;» Κλείνοντας, ο Grünitz σημείωσε, ότι το να γίνουν τα οχήματα ακόμα πιο αποτελεσματικά, θα έκανε τα ηλεκτρικά οχήματα, ακόμα πιο ακριβά.

Πηγή: greencarreports.com

 

abb_img