Πρώτα, μια περικοπή στην παραγωγή EV, μετά ένα πάγωμα προσλήψεων και αργότερα, η έλλειψη ηλεκτρικών κινητήρων για μεγάλο χρονικό διάστημα, έτσι τα περισσότερα νέα για το εργοστάσιο της VW στο Emden της Γερμανίας ήταν αρνητικά. Αλλά τώρα η εμπιστοσύνη πάλι επιστρέφει και η VW αυξάνει την παραγωγή EV στο Emden
Όπως αναφέρει η γερμανική Nordwest-Zeitung, επικαλούμενη πληροφορίες της εταιρείας, η αυτοκινητοβιομηχανία θα κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Emden από τον επόμενο χρόνο, μετά την σταδιακή κατάργηση του Arteon, με το μισό του όγκου να αντιστοιχεί στο ID.4 και το μισό στο ID. 7. Αντίστοιχα, 190.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν στο Emden το 2025, ενώ η VW αναμένει να κατασκευαστούν 140.000 μονάδες φέτος. Ο διευθυντής του εργοστασίου Uwe Schwartz φέρεται να το είπε αυτό την περασμένη εβδομάδα.
Ωστόσο, αυτά είναι προκαταρκτικά σχέδια. Σύμφωνα με την έκθεση, «τα στοχευμένα στοιχεία για το επόμενο έτος, θα συζητηθούν» στο Βόλφσμπουργκ αυτή την εβδομάδα. Στη συνέχεια, το εργατικό δυναμικό, θα ενημερωθεί σε συνάντηση εργασίας στις αρχές Σεπτεμβρίου. Καθώς οι εισερχόμενες παραγγελίες είναι «θετικές», θα μπορούσε στην πραγματικότητα να οδηγήσει σε υψηλότερη παραγωγή, καθώς το ID.7 κατασκευάζεται μόνο στο Emden. Για το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο από την East Frisia, το ID.4, η μεταβαλλόμενη ζήτηση θα μπορούσε επίσης να καλυφθεί από το Zwickau.
Το ID.7 Tourer, ειδικότερα, έχει μεγάλη ζήτηση μόλις λίγες εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του στην αγορά. «Η τρέχουσα ζήτηση για αυτά τα μοντέλα είναι σύμφωνη με τις προβλέψεις και τις προσδοκίες μας», εξήγησε ο εκπρόσωπος του εργοστασίου Wolfgang Sebastian στην εφημερίδα NWZ. Επιπλέον, οι νέες εκδόσεις ID.7 και ID.7 Tourer έχουν «ολοκληρωθεί με επιτυχία». Η άνοδος διαταράχθηκε από την έλλειψη ηλεκτροκινητήρων APP550, τους οποίους κατασκευάζει η VW Group Components στο Κάσελ και οι οποίοι απαιτούνται τόσο στο ID.7 όσο και στο ID.4.
Θεωρητικά, η VW μπορεί να κατασκευάζει έως και 250.000 αυτοκίνητα ετησίως στο εργοστάσιο, σε 24ωρη λειτουργία με νυχτερινές βάρδιες. Σύμφωνα με τον Schwartz, 190.000 οχήματα θα σήμαιναν ότι το τρέχον μοντέλο με δύο βάρδιες, θα χρησιμοποιηθεί πλήρως. Επί του παρόντος, 100 σαλούν ID.7, 300 ID.7 Tourer και 400 ID.4 κατασκευάζονται καθημερινά στη βόρεια Γερμανία. “Αν παραγγείλετε ένα ID.7 Tourer σήμερα, δεν θα το αποκτήσετε μέχρι το επόμενο έτος”, φέρεται να είπε ο διευθυντής του εργοστασίου Schwartz.
Το ID.7 ξεκίνησε ως ένα πολλά υποσχόμενο μοντέλο, καθώς η VW μετέφερε την παραγωγή του μπεστ σέλερ του εργοστασίου, του Passat, στη Μπρατισλάβα, με την αλλαγή γενιάς του 2023. Το ID.7 προοριζόταν να καλύψει αυτό το κενό, το οποίο αρχικά απέτυχε να κάνει το σαλούν: ακόμη και πριν από τη συμβολική έναρξη της παραγωγής τον Αύγουστο του 2023, η VW έπρεπε να ακυρώσει προσωρινά την καθυστερημένη μετατόπιση της παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Emden λόγω έλλειψης ζήτησης.
Με το ID.7 Tourer ως σημαντικό μοντέλο εταιρικού αυτοκινήτου, η κατάσταση αλλάζει και η αξιοποίηση της χωρητικότητας αυξάνεται. Πρέπει να αναφερθεί ότι η ζήτηση για το Passat ήταν επίσης πολύ υψηλότερη, και το σαλούν Passat κατασκευάστηκε μόνο σε συγκρίσιμο επίπεδο με το σαλούν ID.7 (100 οχήματα την ημέρα).
Ως εκ τούτου, το εργατικό δυναμικό στο Έμντεν περιμένει τις συνομιλίες στο Βόλφσμπουργκ, αλλά μπορεί να είναι σίγουρο, δεδομένης της αυξανόμενης ζήτησης. Μετά το Zwickau, το Emden θα γίνει το δεύτερο εργοστάσιο αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2025. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η παραγωγή του Arteon Shooting Brake έχει προγραμματιστεί να τελειώσει στο τέλος του έτους. Ωστόσο, με 40 μονάδες την ημέρα, το τελευταίο μοντέλο καύσης από την Emden, αποτελούσε μόνο ένα μικρό μέρος της παραγωγής ούτως ή άλλως.
Πηγή: nwzonline.de