Η Xiaomi ετοιμάζεται να γίνει «σκληρός παίκτης» στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και για να το πετύχει αυτό, προσελκύει κορυφαία ταλέντα από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BMW. Μόνο τον τελευταίο χρόνο, τουλάχιστον πέντε υψηλόβαθμα στελέχη της BMW έχουν ενταχθεί στην Xiaomi, αναλαμβάνοντας ρόλους στο ευρωπαϊκό κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας, του οποίου η ακριβής τοποθεσία παραμένει άγνωστη. Αναζητώντας στο LinkedIn, διαπιστώνουμε ότι η Xiaomia προσέλαβε τον Rudolf Dittrich, πρώην υπεύθυνο της BMW με 15 χρόνια εμπειρίας στον όμιλο, συμπεριλαμβανομένων και πολυετών θητειών στις ομάδες Formula 1 Williams και Sauber. Τώρα, θα ηγηθεί του ευρωπαϊκού R&D της Xiaomi. Επιπλέον, ο Dusan Sarac, με πλούσια εμπειρία στη BMW και τη Rolls-Royce, έχει επίσης ενταχθεί στην εταιρεία.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters, ένας ακόμη κορυφαίος μηχανικός, ο Jannis Hellwig, άφησε τη BMW, για να αναλάβει ρόλο ανώτερου μηχανικού στην Xiaomi, εστιάζοντας στην ανάπτυξη και βελτιστοποίηση των επιδόσεων των ηλεκτρικών οχημάτων. Παράλληλα, η εταιρεία ψάχνει να προσλάβει και άλλους ειδικούς, όπως ανώτερους σχεδιαστές αμαξωμάτων και μηχανικούς δυναμικής οχημάτων, με βάση το Μόναχο της Γερμανίας.
Δείτε ακόμα: Το SU7 της Xiaomi τίναξε την μπάνκα στις πωλήσεις
Xiaomi: Αγωνιστικοί στόχοι – Πωλήσεις και νέα μοντέλα
Η Xiaomi δεν περιορίζεται στην προσέλκυση ταλέντων, αλλά θέλει να σαρώσει και στις πωλήσεις. Φέτος, στοχεύει να πουλήσει 350.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα, έναν αριθμό που, αν επιτευχθεί, θα ξεπεράσει τις συνολικές πωλήσεις EV των Volkswagen, Audi, BMW, Mercedes και Porsche το 2024. Είναι ένα φιλόδοξο πλάνο, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι η Xiaomi, ξεκίνησε την παραγωγή του πρώτου της ηλεκτρικού σεντάν, SU7, μόλις πέρυσι.
Ωστόσο, η εταιρεία φαίνεται να επιταχύνει: το SU7 Ultra έχει ήδη βγει στον δρόμο με τεχνολογίες που ανταγωνίζονται υπεραυτοκίνητα, ενώ το 2025 θα είναι μια κρίσιμη χρονιά με την έναρξη παραγωγής του YU7, ενός ηλεκτρικού SUV που στοχεύει να ξεπεράσει το Tesla Model Y. Λαμβάνοντας υπόψη την παγκόσμια ζήτηση σε SUV, το YU7 μπορεί να γίνει ακόμα πιο δημοφιλές από το SU7, θέτοντας τη Xiaomi ακόμα πιο κοντά, στους «μεγάλους» της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Πηγή: carscoops.com