Η Zeekr θα κυκλοφορήσει δύο plug-in υβριδικά το 2025

Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει μια παραλλαγή στέισον βάγκον του σεντάν Zeekr 007, το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Ακούστε το άρθρο

Ο Andy An, Πρόεδρος του Ομίλου Geely, αποκάλυψε την Τετάρτη, ότι η Zeekr θα λανσάρει τρία νέα μοντέλα το 2025, συμπεριλαμβανομένων δύο plug-in υβριδικών (PHEV) και μιας έκδοσης στέισον βάγκον του Zeekr 007. Η Zeekr είναι μια αποκλειστικά ηλεκτρική μάρκα υπό τον Όμιλο Geely, αλλά αυτό θα αλλάξει το 2025, καθώς περισσότεροι Κινέζοι καταναλωτές αλλάζουν τις προτιμήσεις τους προς τα PHEV.

Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει μια παραλλαγή στέισον βάγκον του σεντάν Zeekr 007, το δεύτερο τρίμηνο του 2025. Η CarNewsChina, τράβηξε κατασκοπευτικά πλάνα του νέου στεισον βάγκον με την κωδική ονομασία CC1 E τον Νοέμβριο, ενώ τα περισσότερα εξωτερικά χαρακτηριστικά του, αποκαλύφθηκαν την περασμένη εβδομάδα. Το 007 είναι η απάντηση της Zeekr στο Tesla Model 3 στην Κίνα. Το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού διαθέτει μπαταρία NMC 100 kWh από την CATL, καλή για μια αυτονομία 660 χλμ CLTC. Οι διπλοί κινητήρες παρέχουν ισχύ 645 PS και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα. Το σεντάν των 4,9 μέτρων, ξεκινά από τα 209.900 γιουάν (28.750 USD) ή αλλιώς 28.023 ευρώ στην Κίνα.

Η Zeekr θα κυκλοφορήσει δύο plug-in υβριδικά το 2025

Το τρίτο τρίμηνο, η Zeekr θα κυκλοφορήσει ένα νέο μεγάλο SUV, με την κωδική ονομασία DX1E. Θα έχει αμιγώς ηλεκτρικές και PHEV εκδόσεις. Το τέταρτο τρίμηνο του 2025, η εταιρεία θα αποκαλύψει ένα μεσαίου μεγέθους SUV, με την κωδική ονομασία EX1E, επίσης με επιλογές εξ ολοκλήρου ηλεκτρικές και PHEV.

Η Zeekr δεν αποκάλυψε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τις νέες προδιαγραφές του συστήματος μετάδοσης κίνησης PHEV. Ο Andy An το αποκάλεσε Super Hybrid σύστημα, ισχυριζόμενος ότι θα συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των PHEV. «Το σύστημα μετάδοσης κίνησης, έχει σχεδιαστεί για χαμηλή κατανάλωση ενέργειας σε αυτοκινητόδρομους, ενώ εξακολουθεί να παρέχει μια απρόσκοπτη, πλήρως ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης», είπε ο An.

Σύμφωνα με πληροφορίες του CarnewsChina, το σύστημα Super Hybrid θα είναι μια ελαφρώς προσαρμοσμένη έκδοση του νεότερου υβριδικού συστήματος EM-i Leishen της Geely. Η Geely αποκάλυψε το Leishen EM-i, παλαιότερα γνωστό ως NordThor EM-i, στις 30 Οκτωβρίου στην Κίνα. Η εταιρεία ισχυρίζεται, ότι έχει καλύτερες προδιαγραφές από το σύστημα μετάδοσης κίνησης DM 5.0 της BYD, προσφέροντας κατανάλωση καυσίμου 2,67 l/100χλμ και μικτή αυτονομία έως και 2.390 χλμ.

Η Zeekr θα κυκλοφορήσει δύο plug-in υβριδικά το 2025

Το Super Hybrid σύστημα της Zeekr, αναμένεται να παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης τον Απρίλιο. Τα PHEV κερδίζουν μεγάλη δημοτικότητα στην Κίνα. Στο διάστημα του 2024 από Ιανουάριο έως Νοέμβριο, οι πωλήσεις BEV, αυξήθηκαν κατά 15,6% στις 6.741.000 μονάδες, ενώ οι PHEV αυξήθηκαν κατά 86,4% στις 4.515.000 μονάδες.

Για παράδειγμα, η ανάπτυξη της BYD το 2024, προήλθε κυρίως από τα PHEV. Το 2023, η εταιρεία πούλησε 1,57 εκατομμύρια BEV και 1,48 εκατομμύρια PHEV, ενώ το 2024, τα BEV αυξήθηκαν ελαφρώς στα 1,76 εκατομμύρια μονάδες και τα PHEV αυξήθηκαν σε σχεδόν 2,5 εκατομμύρια μονάδες.

Ο Andy An ανακοίνωσε επίσης τον στόχο της εταιρείας για 320.000 παραδόσεις για το 2025, μια αύξηση σχεδόν 100.000 μονάδων σε σύγκριση με τα 222.123 οχήματα που παραδόθηκαν το 2024. Επιπλέον, το 2024, η Zeekr πρόσθεσε 150 καταστήματα πώλησης παγκοσμίως, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 538.

Η Zeekr θα κυκλοφορήσει δύο plug-in υβριδικά το 2025

Η Zeekr ανήκει στον Όμιλο Geely, ο οποίος έθεσε στόχο πωλήσεων 2,71 εκατομμυρίων οχημάτων για το 2025. Από αυτό, το 1,5 εκατομμύριο θα πρέπει να είναι ηλεκτρικό. Η Zeekr πούλησε 222.123 EV παγκοσμίως το 2024, σημειώνοντας αύξηση 87,3% από 118.585 μονάδες το 2023. Η εταιρεία έχασε ελάχιστα τον στόχο πωλήσεων του 2024, των 230.000 μονάδων.

 

abb_img