«Ο στόχος είναι ακόμα 15 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα», σε κυκλοφορία στους γερμανικούς δρόμους, είπε στέλεχος της Γερμανικής κυβέρνησης.
«Ένας φιλόδοξος στόχος», εξήγησε ένας εκπρόσωπος του Scholz, απαντώντας σε συνέντευξη Τύπου σε ερωτήσεις σχετικά με τα προγράμματα αποδοτικότητας της Volkswagen και τις περικοπές εργατικού δυναμικού που ανακοίνωσε η Tesla για το εργοστάσιο στα περίχωρα του Βερολίνου.
Νέες υποδομές φόρτισης
Η Γερμανία βασίζεται πάνω απ’ όλα στην υποδομή για να προωθήσει την κινητικότητα: “Τώρα πρόκειται για τη δημιουργία και την προσφορά ενός ελκυστικού περιβάλλοντος για την ηλεκτροκίνηση.
Και ένας παράγοντας επιτυχίας είναι σίγουρα η υποδομή φόρτισης, την οποία επεκτείνουμε συνεχώς. Από τη σύσταση αυτής της κυβέρνησης το 2022, Έχουμε διπλασιάσει τα διαθέσιμα δημόσια σημεία φόρτισης, φτάνοντας πάνω από εκατό χιλιάδες.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται σε αυτό και προσφέρει πολύ ελκυστικές προσφορές», κατέληξε ο εκπρόσωπος.
Οι συμφωνίες με την Κίνα
Στο μεταξύ, η Γερμανία φαίνεται να έχει επιλύσει ένα λεπτό ζήτημα σχετικά με την παρουσία ξένων εταιρειών στην Κίνα.
Το Βερολίνο και το Πεκίνο υπέγραψαν κοινή δήλωση συνεργασίας για την αυτόνομη και συνδεδεμένη οδήγηση και ειδικότερα για τον καθορισμό προτύπων και κανόνων για τη διαχείριση δεδομένων και πληροφοριών.
Πρόκειται για ένα είδος προσυμφωνίας, που θα μπορούσε να επιτρέψει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να ξεπεράσουν τους τρέχοντες περιορισμούς στη μεταφορά δεδομένων από την Κίνα στη Γερμανία.
Όπως και τις υποχρεώσεις χρήσης αποκλειστικά κινεζικών υπηρεσιών cloud. Ωστόσο, η δήλωση είναι μόνο ένα πρώτο βήμα, διότι απαιτούνται περαιτέρω συζητήσεις για το θέμα πριν επιτευχθεί τελική συμφωνία.