Όλα τα Ioniq 5 που πωλούνται αυτήν τη στιγμή στις Ηνωμένες Πολιτείες, εισάγονται από τη Νότια Κορέα. Είναι και το EV με τις περισσότερες πωλήσεις της μάρκας και στις ΗΠΑ, με 33.918 αντίτυπα, το 2023. Αύξηση και 48% από το 2022. Αλλά και σημαντικά μεγαλύτερη από τα 12.999 Ioniq 6, αλλά και 8.866 Kona EV που πωλήθηκαν έτσι την ίδια περίοδο.
Η τοποθεσία στη Γεωργία, αλλά και την οποία η Hyundai αποκαλεί «Metaplant» της, αποτελεί έτσι μέρος ενός τεράστιου συγκροτήματος EV. 7,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Που περιλαμβάνει έτσι, ένα εργοστάσιο μπαταριών κοινής επιχείρησης και με την LG Energy Solution. Αλλά ο παγκόσμιος διευθύνων σύμβουλος του Hyundai Motor Group, Jose Muñoz, δήλωσε ότι αυτό είναι και «αυθόρμητο». Αλλά το Ioniq 5, είναι έτσι το πρώτο μοντέλο που κατασκευάστηκε στο εργοτάξιο και λέγοντας ότι «είναι απολύτως και το best seller».
Ioniq 5: με προοπτικές ευρείας παραγωγής
Έτσι το εργοστάσιο, θα κατασκευάσει τελικά έξι EV από τις μάρκες Hyundai, Kia και Genesis. Και έχει και την ικανότητα να κατασκευάζει έως και 300.000 EV ετησίως. Πηγές αναφέρουν, ότι το εργοστάσιο θα έχει έτσι, την ευελιξία να αυξήσει τη χωρητικότητα και σε 500.000 μονάδες. Και ανάλογα με τη ζήτηση.
Σύμφωνα και με τον Muñoz, η γραμμή παραγωγής EV θα ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο και έτσι η κατασκευή του Ioniq 5 θα ξεκινήσει αμέσως. Το εργοστάσιο μπαταριών του συγκροτήματος όμως, δεν θα ανοίξει για άλλον ένα χρόνο ακόμα. Πράγμα που σημαίνει ότι και η μπαταρία του Ioniq 5, θα συνεχίσει έτσι να προέρχεται από τις εγκαταστάσεις της SK On στην Ουγγαρία.
Το αμερικανικής κατασκευής Ioniq 5, αναμένεται και να είναι επιλέξιμο για την πλήρη έτσι πίστωση φόρου. 7.500 δολαρίων του ομοσπονδιακού φόρου EV, αλλά όταν ξεκινήσει η τοπική συναρμολόγηση. Παρόλο που και η μπαταρία θα προέρχεται αρχικά από την Ευρώπη. Έτσι όλα τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στο Metaplant. Θα χρησιμοποιούν μπαταρίες και από το παρακείμενο εργοστάσιο LG Energy Solution.