Όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, πρέπει και να πετύχουν τους στόχους που έχει θέσει η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου. Διαφορετικά και θα αντιμετωπίσουν πρόστιμα 15.000 λιρών για κάθε όχημα. Που δεν συμμορφώνεται με το ZEV (εντολή για οχήματα μηδενικών εκπομπών). Επί του παρόντος, μόλις το 1,24% των παγκόσμιων πωλήσεων της JLR είναι ηλεκτρικές. Συνολικά, η JLR πούλησε 431.733 αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια 2023-24.
Είναι σημαντικό ότι οι κατασκευαστές μπορούν και να αναβάλουν τις πωλήσεις σε μεταγενέστερο σημείο του κύκλου εντολής ZEV. Έως και τρία χρόνια. Πράγμα που σημαίνει ότι. Και ένα υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων EV το 2026, θα μπορούσε να αντισταθμίσει και την υποχώρηση του 2025.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της JLR, Adrian Mardell, δήλωσε ότι υπάρχει και έντονο ενδιαφέρον για το επερχόμενο Range Rover Electric. Το οποίο και θα φτάσει στα τέλη του 2025. Και ίσως σημαίνει, ότι η εταιρεία είναι πιθανό και να αποφύγει τις κυρώσεις. «Το ενδιαφέρον που έχουμε αρχίσει να βλέπουμε για το Range Rover BEV, είναι αρκετά εξαιρετικό», είπε ο Mardell.
Η βρετανική εταιρεία είναι και αρκετά σίγουρη για το επερχόμενο EV της. Αλλά και για τα άλλα πέντε ηλεκτρικά μοντέλα Jaguar και Land Rover. Τα οποία και θα προκύψουν μέχρι το 2026. Για να επιβεβαιώσει, ότι δεν θα αγοράσει πιστώσεις ZEV από άλλους κατασκευαστές, για να πετύχει τους αυστηρούς στόχους της κυβέρνησης.
Η JLR, είπε ο Mardell, δεν θα «σπρώξει αυτοκίνητα» στην αγορά σε μια προσπάθεια να επιτύχει τους στόχους ZEV. Σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές. Οι οποίοι και προσφέρουν μεγάλες εκπτώσεις στα ηλεκτρικά οχήματα. Με τη μορφή και εισφορών κατάθεσης ή επιδοτούμενου κόστους χρέωσης. Και σε μια προσπάθεια αλλάξουν τα «μείγματα» των πωλήσεών τους.