Πριν από αρκετά χρόνια, η Mitsubishi ετοιμαζόταν να περιορίσει τις δραστηριότητές της στην αγορά της ΕΕ, αλλά αργότερα αποφάσισε να αλλάξει τη στρατηγική. Ως αποτέλεσμα, η μάρκα παρέμεινε στην Ευρώπη, αλλά δεν είναι ικανοποιημένη με τις νέες εξελίξεις: η μάρκα πουλάει τώρα κυρίως τα αδελφά μοντέλα της Renault (τα οποία αποτελούν μέρος της τρέχουσας συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi). Συγκεκριμένα, το τρέχον crossover Mitsubishi ASX, είναι ένα επανασχεδιασμένο Renault Captur και το Mitsubishi Colt hatchback, είναι ένα επανασχεδιασμένο Renault Clio.
Η ιαπωνική φίρμα ετοιμάζει δύο ακόμη μοντέλα, που προορίζονται για την Ευρώπη. Ένα από αυτά, θα είναι ένα ηλεκτρικό crossover, «δωρητής» του οποίου πιθανότατα θα είναι το Renault Scenic E-Tech (βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV). Το δεύτερο νέο προϊόν που ανακοινώθηκε, θα είναι ένα SUV, το οποίο θα προσφέρεται τόσο ως υβριδικό HEV (χωρίς δυνατότητα φόρτισης από το δίκτυο), όσο και σε εκδόσεις βενζίνης. Αναμένεται να αποτελεί «δίδυμο» με το Renault Symbioz.
Προς το παρόν, η Mitsubishi, κρατά μυστικά τα ονόματα των μελλοντικών μοντέλων. Στα τέλη του περασμένου μήνα και τα δύο επερχόμενα SUV, εμφανίστηκαν σε ένα teaser, ωστόσο ήταν κρυμμένα, χρησιμοποιώντας χοντρό ύφασμα, μέσα από το οποίο φαινόταν μόνο μια ασαφής σιλουέτα, ένα σχέδιο προβολέων και το λογότυπο της μάρκας, με τη μορφή τριών διαμαντιών.
Το εξωτερικό του νέου SUV, δεν θα διαφέρει πολύ από την εμφάνιση του «δωρητή». Να σας θυμίσουμε ότι το Renault Symbioz, εμφανίστηκε το 2024 και είναι μια «τεντωμένη» έκδοση του Renault Captur/Mitsubishi ASX. Το μήκος του “γαλλικού” είναι 4.413 χλστ. Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός, ότι το μπροστινό μέρος έχει σχεδιαστεί με τον ίδιο τρόπο όπως το σημερινό Mitsubishi ASX (οι ίδιοι προβολείς, μεταξύ των οποίων υπάρχει μια στενή μάσκα ψυγείου με ασυνήθιστο σχέδιο και ένα έμβλημα στο κέντρο). Στο κάτω μέρος του μπροστινού προφυλακτήρα, υπάρχει μια μεγάλη τραπεζοειδής εισαγωγή αέρα.
Το πίσω μέρος του SUV της Mitsubishi, θα έχει προφανώς ένα σχέδιο παρόμοιο με το Renault Symbioz, επομένως μπορούμε να περιμένουμε ξεχωριστά φώτα που εκτείνονται στην πίσω πόρτα, αεροτομή με ενσωματωμένο φως φρένων και κεραία «πτερυγίου καρχαρία» στην οροφή, χωρίς ράγες οροφής, με διαφορετικό λογότυπο, φυσικά.
Το σύστημα κίνησης των μοντέλων, πιθανότατα θα είναι το ίδιο. Να υπενθυμίσουμε ότι το Renault Symbioz στην ευρωπαϊκή αγορά, προσφέρεται προς το παρόν μόνο με υβριδικό σύστημα κίνησης. Το σύστημα περιλαμβάνει έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία χωρητικότητας 1,2 kWh, με συνολική απόδοση 145 ίππους. Η πρεμιέρα του νέου «Ιαπωνικού», έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στα μέσα του έτους.