Lamborghini Urus SE: Plug-in Hybrid Super SUV με 800 HP και 312 χλμ/ώρα!

Το plug-in υβριδικό Urus SE κάνει το ντεμπούτο του με 789 ίππους, 0-100 χλμ/ώρα σε 3,4'' και τελική ταχύτητα 312 χλμ/ώρα.

Ακούστε το άρθρο

Η Lamborghini Urus επιτέλους ηλεκτρίστηκε, με τη νέα Urus SE να αντικαθιστά το τρέχον βασικό μοντέλο Urus S. Τα μεγάλα νέα είναι ότι το super SUV εφοδιάζεται με την ίδια μπαταρία 25,9 kWh που έχετε σε μια υβριδική Porsche Cayenne Turbo. Kαι αυτό σημαίνει έως και 60 χλμ πλήρως ηλεκτρική οδήγηση με τελική ταχύτητα 134 χλμ/ώρα.

Tο νέο SE αντιπροσωπεύει βελτιώσεις σε κάθε μέτρηση, συμπεριλαμβανομένης της ισχύος προς το βάρος. Το αποτέλεσμα είναι ένα μηχάνημα που αναπτύσσει 800 μετρικούς ίππους και 700 lb-ft ροπής. και είναι επίσης πιο όμορφο από πριν.

Ισχυρό σύστημα κίνησης

Ο V8 twin-turbo 4,0 λίτρων από την παλιά Urus μεταφέρθηκε, αναπτύσσοντας από μόνος του 611 ίππους και 590 lb-ft ροπής. Ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη μέσα στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων προσθέτει 189 ίππους και 356 lb-ft.

Συνολικά, έχετε 789 ίππους στις 6.000 σ.α.λ και 700 lb-ft ροπής, διαθέσιμα από τις 1.750-5.750 σ.α.λ. Ως αποτέλεσμα, τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται ένα δέκατο λιγότερο από το Urus S. Τα 0-200 χλμ/ώρα χρειάζονται μόλις 11,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί στα 312 χλμ/ώρα.

Βοηθά στη διαχείριση όλης αυτής της ισχύος, ένα νέο σύστημα διαμήκους ηλεκτρικού διανύσματος ροπής που διαθέτει ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων. Που μπορεί να μεταβάλλει τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων. Σε συνδυασμό με ένα νέο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο πίσω άκρο, βοηθά στο να δώσει στο αυτοκίνητο αυτό που η Sant’Agata περιγράφει ως “υπερστροφή κατ’ απαίτηση”.

Φορτία Λειτουργιών Drive

Ο λεγόμενος επιλογέας οδήγησης tamburo δίνει πρόσβαση στις λειτουργίες Strada, Sport και Corsa για δρόμο. Αλλά και πίστα. Και τις λειτουργίες Neve, Sabbia και Terra για πιο ολισθηρές επιφάνειες. Αλλά τώρα υπάρχουν τέσσερις νέες «Στρατηγικές Ηλεκτρικής Απόδοσης» που ονομάζονται EV Drive, Hybrid, Performance και Recharge.

Το EV Drive είναι η πλήρως ηλεκτρική λειτουργία οδήγησης με αυτονομία 60 χλμ και τελική ταχύτητα 135 χλμ/ώρα. Ενώ το Hybrid, είναι ιδανικό για καθημερινή οδήγηση, εξισορροπώντας τόσο τα ηλεκτρικά όσο και τα στοιχεία καύσης.

Η λειτουργία Performance σάς δίνει πρόσβαση στις “πλήρες δυνατότητες του Urus SE”. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις τρεις λειτουργίες ασφάλτου (Strada, Sport, Corsa) καθώς και σε Sabbia και Terra. Ανάλογα με το σε ποια βρίσκεστε, το τιμόνι και οι αποκρίσεις και ο ήχος του V8 αλλάζουν. Μαζί με το σύστημα ανάρτησης αέρα, το οποίο παρέχει 15 χλστ.  οταν ταξιδεύετε στο δρόμο και έως 75 χλστ όταν το σύστημα ανύψωσης είναι ενεργό.

Γυρνάει παντού κεφάλια η Urus

Ως νέο σημείο εισόδου στην ιδιοκτησία της Lamborghini, το Urus SE πρέπει να μοιάζει με τους μη υβριδικούς προγόνους του. Αλλά και να έχει μια οικογενειακή ομοιότητα με την υβριδική ναυαρχίδα της Revuelto – όλα αυτά χωρίς να επανασχεδιάσει πλήρως το όχημα. Οι λεπτές αλλαγές περιλαμβάνουν ένα νέο μπροστινό καπό που εκτείνεται μέχρι κάτω από τους προβολείς, δίνοντας στο SUV μια πιο συνεκτική εμφάνιση. Αυτοί οι προβολείς LED matrix έχουν επανασχεδιαστεί με μια νέα υπογραφή φωτισμού.

Και ο προφυλακτήρας και οι γρίλιες του έχουν εξομαλυνθεί ελαφρώς αλλά φαίνονται πιο επιθετικοί από ποτέ. Η περιοχή γύρω από τα πίσω φώτα έχει πλέον τονιστεί με ένα διχτυωτό σχέδιο που συνδέει κάθε σύμπλεγμα, δίνοντας μια εντύπωση αυξημένου πλάτους. Ένας νέος, πιο έντονος πίσω διαχύτης τα συνδυάζει όλα, αυξάνοντας την πίσω κάθετη δύναμη έως και 35% σε σχέση με το Urus S.

Εσωτερικές αναβαθμίσεις Urus

Η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό έχει μεγεθυνθεί στις 12,3 ίντσες και έχει νέα γραφικά δανεισμένα από το Revuelto. Η Lamborghini ισχυρίζεται επίσης βελτιωμένη ευκολία χρήσης. Οι αεραγωγοί, τα διακοσμητικά στοιχεία από ανοδιωμένο αλουμίνιο σε σχήμα Υ, τα καθίσματα, το ταμπλό και τα εσωτερικά πάνελ έχουν λάβει νέα σχέδια.

Ενώ τα κουμπιά έχουν μια πιο απτική αίσθηση, όπως λέει η Lamborghini. Η πιο σημαντική αλλαγή, είναι το στυλ της παύλας. Η νέα διάταξη χωρίζει το πάνω μισό της κεντρικής κονσόλας από το κάτω, και αυτό δίνει την εντύπωση μιας χαμηλότερης θέσης καθίσματος. Αυτός ο σχεδιασμός, κάνει επίσης την καμπίνα πιο φαρδιά.

Άφθονες επιλογές προσαρμογής

Σε αντίθεση με πολλές σύγχρονες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Lamborghini δεν πτοείται από τα έντονα χρώματα βαφής  γι’ αυτό υπάρχουν τώρα περισσότερες από 100 διαθέσιμες εξωτερικές χρωματικές επιλογές. Η βαφή Arancio Egon και το εσωτερικό της Arancio Apodis βυθίζουν το SUV σε πορτοκαλί χρώμα, ενώ η βαφή Bianco Sapphirus με επένδυση Terra Kedros σημαίνει ένα λευκό SUV με καμπίνα από τερακότα. Η Lamborghini λέει ότι οι εσωτερικές επιλογές περιλαμβάνουν 47 χρωματικούς συνδυασμούς και τέσσερις τύπους καπιτονέ κεντημάτων Q-citura.

Φυσικά, όσοι θέλουν να ξεχωρίσουν ακόμη περισσότερο, μπορούν να συνεργαστούν με το πρόγραμμα Ad Personam της Sant’Agata για να φτιάξουν κάτι πραγματικά μοναδικό. Νέες ζάντες Galanthus σε διαστάσεις 23 ιντσών είναι τώρα διαθέσιμες με νέα ελαστικά Pirelli. Αλλά αν δίνετε προτεραιότητα στην άνεση έναντι της απόδοσης, το λάστιχο P Zero Elect για το Urus SE είναι επίσης διαθέσιμο σε μεγέθη 21 και 22 ιντσών. Τα ελαστικά Sporpion Winter 2 έχουν επίσης αναπτυχθεί ειδικά για SUV όπως αυτό.

Τιμές και διαθεσιμότητα Lamborghini Urus

Οι παραδόσεις του Urus SE θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος του 2024. Το Urus SE θα έχει βασικό MSRP 258.000 $, εξαιρουμένων των φόρων ή άλλων τελών. Συγκριτικά, το 2024 Urus S ξεκινά από την περιοχή των 235.000 $. Λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσθετες επιδόσεις, το στυλ και την τεχνολογία που προσφέρεται με το SE, το plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα Urus θα συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε ο προκάτοχός του.  Τώρα  μπορεί να ισχυριστεί ότι ξεπερνά όλους τους άμεσους αντιπάλους της στα χαρτιά,

Πηγή: CARBUZZ

abb_img