Η διαδικτυακή πλατφόρμα Car & Classic, δημοπράτησε και μια σπάνια Lancia Fulvia Sport Competizione Zagato του 1968. Και είναι·πλήρως ανακαινισμένο και με μόλις 33.330 χλμ στο κοντέρ του. Προσφέρθηκε αρχικά και με εκτιμώμενη τιμή τα 140 -170 χιλιάδες ευρώ.
Το γεγονός και μόνο ότι έφυγε από τα εργαστήρια της αγωνιστικής ομάδας της Lancia, αντιπροσωπεύει και από μόνο του μια γενεαλογία. Ας προσθέσετε και στη συνέχεια ένα ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν. Με εξαιρετικές θέσεις, αλλά και έχοντας ιδιοκτήτες του διαμετρήματος του Σικελού οδηγού Angelo Rizzo. Αλλά και του τζέντλεμαν οδηγού, Emanuele Parrinello και τότε το αυτοκίνητο αποκτάει μυθική σημασία.
Αγωνιστική έκδοση.
Στα τέλη της δεκαετίας του ’60, ο Cesare Fiorio, διευθυντής του τμήματος Lancia Racing, παρήγγειλε και μερικά αγωνιστικά αυτοκίνητα από την Zagato. Έτσι ήρθε στο φως και το Fulvia Sport Competizione. Με τον κινητήρα των 1.300 cc και το αμάξωμα από κράμα αλουμινίου, να ειναι καρφωμένο στο ατσάλινο πλαίσιο. Ήταν ελαφρύ και εξαιρετικά «άγριο».
Ιστορία.
Ο Angelo Rizzo, έλαβε αυτό το αυτοκίνητο από τον Cesare Fiorio το 1968. Όταν ήταν ήδη πρωταθλητής Ιταλίας και στην κατηγορία τουρισμού των 1300 cc. Το χρησιμοποίησε την ίδια χρονιά και για να συμμετάσχει στους αγώνες Targa Fiorio και Catania – Etna. Που ήταν τότε ο μεγαλύτερος αγώνας ανάβασης στην Ιταλία, όπου και τερμάτισε έκτος γενικής.
Εκείνη την περίοδο το Fulvia Sport Competizione, ξαναβάφτηκε στο κομψό Blu Lancia. Ένα χρώμα που το ξεχώριζε και μέχρι αρχές της δεκαετίας του ’90. Όπου ο ιδιοκτήτης του, το επανέφερε στην αρχική του εμφάνιση. Το αυτοκίνητο και σήμερα παρουσιάζεται με το χαρακτηριστικό χρώμα Rosso San Siro, που επέλεξε η Zagato για τις εκδόσεις Competition. Και στα πλαϊνά, έχει το λευκό νούμερο 4 σε μαύρο φόντο, όπως και στην πρώτη του εμφάνιση στο Targa Florio το 1968.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 4 ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, 5 γνήσιες ζάντες 13” της Campagnolo και 5 νέες ζάντες της Cromodora 14×6. Και με νέα ελαστικά Vredestein 185/14 all sezon.
Ο επιπλέον εξοπλισμός, περιλαμβάνει ακόμη, 35άρια καρμπυρατέρ της Dell’Orto, με χοάνες αέρα, ψυγείο λαδιού, διακόπτη μπαταρίας και ανιχνευτή στροφών Brantz. Αλλά και μπροστινό φύλλο ελατηρίου με κυλίνδρους ρουλεμάν, όπως είχε και αρχικά. Στο εσωτερικό, τα πάνελ και τα καθίσματα είναι τα πρωτότυπα, στο χαρακτηριστικό γαλάζιο και με απομίμηση δέρματος.
Η εξάτμιση είναι Inox Aros καινούργια και με πολλαπλή Gr4. Γενικά, το αγωνιστικό παρελθόν αυτού του μοντέλου, καταδεικνύεται από 24 ιστορικές φωτογραφίες αγώνων. Που συμπληρώνουν και το κιτ, μαζί και με τις λίστες συμμετοχών, αλλά και τα αποτελέσματα των αγώνων. Καθώς και από διάφορα χρονικά της περιόδου.