Lexus LBX Morizo ​​RR: Ένα συναρπαστικό, καυτό χάτσμπακ

Ένα ελαφρώς πιο επιθετικό body-kit κι η διπλή απόληξη της εξάτμισης διαχωρίζουν το καυτό Lexus, από τις ταπεινότερες εκδόσεις.

Ακούστε το άρθρο

Ο πρόεδρος της Toyota, ο Akio Toyoda που είναι λάτρης της σπορ οδήγησης και της αδρεναλίνης, έδωσε διαταγή στους ανθρώπους και τους τεχνικούς της ομάδας, να του φτιάξουν ένα πρωτότυπο Lexus LBX, με διαφορετική «καρδιά», ξεχωριστό παρουσιαστικό και ονειρικές επιδόσεις.

Εκείνοι δεν του χάλασαν το χατήρι, έπεσαν με τα μούτρα στη δουλειά και ετοίμασαν ένα καυτό και μοναδικό χάτσμπακ, που το στόλισαν με τα αρχικά RR στο λογότυπο, για να ξεχωρίζει απο τις «πληβείες» εκδόσεις. Με αφορμή αυτη την ειδική έκδοση, η Lexus θα αρχίσει να χρησιμοποιεί τα αρχικά RR, για να χαρακτηρίζει πλέον, όλα τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της.

Lexus LBX Morizo ​​RR: Ένα συναρπαστικό, καυτό χάτσμπακ

Το RR αντιπροσωπεύει το Rookie Racing, την ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της εταιρείας, που αγωνίζεται στην ιαπωνική έκδοση της Formula 2 και σε πρωταθλήματα αυτοκινήτων τουρισμού. Το πρωτότυπο δανείστηκε όλα τα μηχανικά μέρη από την GR Corolla και το GR Yaris, διαθέτοντας έτσι τετρακίνηση και 300 ίππους.

Lexus LBX Morizo ​​RR: Ένα συναρπαστικό, καυτό χάτσμπακ

Στη συνέχεια με το τέλος του πρότζεκτ, υπήρξε ένας προβληματισμός στην εταιρεία, για το αν έπρεπε το πρωτότυπο LBX Morizo ​​RR, να περάσει στη φάση της μαζικής παραγωγής. Η ενθουσιώδης υποδοχή απο τον κόσμο και τους οπαδούς των γρήγορων εκδόσεων της Ιαπωνικής φίρμας, έκαναν τους υπέυθυνους της εταιρείας να δώσουν το πράσινο φως, με τη μόνη διαφορά ότι το αναβαθμισμένο εφ όλης της ύλης LBX, θα πωλείται αρχικά μόνο στην Ιαπωνία.

Lexus LBX Morizo ​​RR: Ένα συναρπαστικό, καυτό χάτσμπακ

Αντικατοπτρίζοντας εμφατικά στα μηχανικά του μέρη το GR yaris, το αυτοκίνητο διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς, ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο και προαιρετικά ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων το οποίο είναι 30 κιλά πιο βαρύ, με την επιτάχυνση στα 0-100 χλμ,/ώρα, να βρίσκεται στο πολύ καλό 5,2”.

Lexus LBX Morizo ​​RR: Ένα συναρπαστικό, καυτό χάτσμπακ

Το σύστημα τετρακίνησης ευνοεί περισσότερο τους μπροστινούς τροχούς σε αναλογία 75:25, αλλά όταν οι συνθήκες του δρόμου το απαιτήσουν, θα εκτρέψει έως και το 50% της ισχύος στον πίσω άξονα για να ενισχύσει την πρόσφυση. Ωστόσο, αν πατηθεί το κουμπί AWD Mode, η δύναμη μοιράζεται μόνιμα 50:50 μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, παρέχοντας πιο ουδέτερη απόδοση ισχύος.

Το καυτό Ιαπωνικό χάτσμπακ, ζυγίζει με όλη του την «προίκα» απο τις εκδόσεις GR, 1.440 κιλά και φοράει ελαστικά Continental Sport Contact 7 διαστάσεων 235/45, πάνω σε 19άρες σφυρήλατες ζάντες, ενώ είναι 15 χλστ φαρδύτερο και 10 χλστ χαμηλωμένο σε σχέση με το γνώριμο υβριδικό Lexus LBX.

Lexus LBX Morizo ​​RR: Ένα συναρπαστικό, καυτό χάτσμπακLexus LBX Morizo ​​RR: Ένα συναρπαστικό, καυτό χάτσμπακ

Εξωτερικά, ένα περισσότερο «αγριεμένο» body kit, καθώς και η διπλή απόληξη της εξάτμισης το κάνουν να αποστασιοποιείται απο τις απλές εκδόσεις. Τα διακοσμητικά του θόλου των τροχών, είναι πλέον στο χρώμα του αμαξώματος και όχι σε γκρι και μπορείτε να επιλέξετε να έχετε τις δαγκάνες των φρένων σε κίτρινο, το χαρακτηριστικό χρώμα της μάρκας RR. Η ξεχωριστή του ταυτότητα φαίνεται και στο εσωτερικό, όπου το Lexus LBX Morizo ​​RR, διαθέτει ημί-μπάκετ μπροστινά καθίσματα.

Lexus LBX Morizo ​​RR: Ένα συναρπαστικό, καυτό χάτσμπακ

Σε μια εποχή που τα διασκεδαστικά αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης πρόκειται να εξαφανιστούν, η δημιουργία του LBX Morizo ​​RR σίγουρα ανεβάζει τη διάθεση και σκορπάει πολλά χαμόγελα ικανοποίησης, στους λάτρεις της αδρεναλίνης.

 

 

 

 

 

 

abb_img