Ένα Lexus με κινητήρα από το GR Corolla είναι «πολύ πιθανό» να φτάσει στην παραγωγή. Αλλά όχι σε όλες τις αγορές του κόσμου.
Θα ήταν κρίμα αν η Toyota δεν τοποθετούσε το ισχυρό τρικύλινδρο κινητήρα της σε περισσότερα αυτοκίνητα. Πέρα από το GR Yaris και το GR Corolla. Και μάλλον το τρίτο μοντέλο που θα πάρει τον 1,6 λίτρων turbo κινητήρα θα έχει το σήμα της Lexus. Το είδαμε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο τον Ιανουάριο στο Tokyo Auto Salon. Τώρα το LBX Morizo RR έχει υψηλές πιθανότητες να φτάσει στην παραγωγή.
Το μικρό crossover της Lexus με τον μικρό αλλά ισχυρό κινητήρα G16E-GTS είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένες αγορές. Ο CEO της Lexus Australia, John Pappas είπε σε μέσο ενημέρωσης ότι το LBX Morizo RR είναι «πολύ πιθανό» να μπει σε παραγωγή. Ωστόσο, πρόσθεσε ότι η ισχυρή έκδοση του LBX, με βάση το Yaris Cross, δεν έχει πάρει ακόμη το πράσινο φως.
Ενώ το Yaris Cross έχει δείξει μια παραλλαγή GR Sport, αυτό είναι μόνο για επίδειξη χωρίς κανένα εμπορικό μέλλον. Όμως το LBX που ήταν στην αρχή του έτους στην Ιαπωνία είχε τον κινητήρα 300 ίππων από το GR Corolla. Τον ίδιο που είχε και η έκδοση Morizo του GR Corolla. Μάλιστα αυτός θα συνεργαστεί στο LBX με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με μετατροπέα ροπής από το GR Yaris του 2024.
Πιο διασκεδαστικά αυτοκίνητα
Το αυστραλιανό μέσο λέει ότι ο Akio Toyoda, έχει ήδη ακουστεί να λέει ότι το LBX Morizo RR θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2024. Ενδιαφέρον έχει ότι ο πρώην πρόεδρος και CEO της εταιρείας χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο «Morizo» όταν συμμετέχει σε αγώνες. Εάν πάρει τελικά την έγκριση για παραγωγή, το μοντέλο θα έχει περισσότερη από διπλάσια ισχύ από το κανονικό LBX. Το οποίο έχει έναν υβριδικό κινητήρα 1,5 λίτρων και αποδίδει 134 ίππους.
Βέβαια το μοντέλο δεν θα πάει σε όλες τις αγορές του κόσμου. Ωστόσο, η τοποθέτηση του δυναμικού κινητήρα στο crossover μπορεί να είναι σημαντική ένδειξη. Για το ότι η Toyota και η Lexus είναι έτοιμες να κάνουν περισσότερα διασκεδαστικά αυτοκίνητα. Ιδανικά, μερικά από αυτά θα δωθούν σε όλες τις αγορές. Το νέο κέντρο R&D στην Ιαπωνία με το εσωτερικό του σχεδιασμένο να μιμείται την πίστα του Nürburgring είναι το μέρος όπου αναπτύσσονται τα μελλοντικά μοντέλα GR (και Lexus). Αυτό μας δίνει ελπίδα για περισσότερα αυτοκίνητα με την ετικέτα Gazoo Racing.
Ο ίδιος ο Akio Toyoda μίλησε στο τέλος του περασμένου έτους για την αναβίωση του Cellica. Επιπλέον, στις αρχές του 2023, ο πρόεδρος της Toyota, Koji Sato, είχε πει ότι θα ήθελε να δει μια όγδοης γενιάς Corolla. Εν τω μεταξύ, το FT-SE concept είναι μια ένδειξη για το μέλλον ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με βάση το MR2.
Πηγή: motor1.com