Η LG Energy Solution έχει σχηματίσει νέα ομάδα εργασίας, για την ανάπτυξη πρισματικών μπαταριών και βρίσκεται σε συζητήσεις με τους πελάτες της. Σύμφωνα με την LG, η αγορά EV, απαιτεί ολοένα και περισσότερο αυτές τις μπαταρίες, λόγω της αυξημένης ασφάλειας και των οικονομικών διαδικασιών παραγωγής.
Οι πληροφορίες για τη σύσταση της ειδικής ομάδας, προήλθαν από έκθεση της Business Korea, ωστόσο, το άρθρο δεν αναφέρει συγκεκριμένες πηγές για αυτές τις πληροφορίες. Δεν υπάρχει επίσης κανένα σχόλιο από την εταιρεία. Για τον κατασκευαστή κυψελών μπαταριών LG Energy Solution, η οποία αποσχίστηκε από την LG Chem το 2020, θα ήταν μια αλλαγή στρατηγικής, η ανάπτυξη και η παραγωγή πρισματικών κυψελών. Μέχρι σήμερα, η LGES έχει ειδικευτεί σε κυψέλες θήκης και κυλινδρικές κυψέλες, τόσο για χρήση σε οχήματα, όσο και σε σταθερά συστήματα αποθήκευσης ενέργειας.
Στην αυτοκινητοβιομηχανία ωστόσο, η τάση είναι προς τις ιδέες μπαταριών κυψέλης σε συσκευασία (CtP), στις οποίες οι κυψέλες εγκαθίστανται απευθείας στο πακέτο μπαταριών χωρίς να περάσουν από τις μονάδες. Καθώς οι κυψέλες υπόκεινται επίσης σε δομικά φορτία, οι ιδέες κυψέλης σε συσκευασία είναι δυνατές, μόνο με στοιχεία μπαταρίας που έχουν στερεό και σταθερό περίβλημα, όπως κυλινδρικές κυψέλες ή πρισματικές κυψέλες.
Ωστόσο, οι κυψέλες θήκης, αποτελούνται μόνο από μια λεπτή θήκη από φύλλο στο εξωτερικό και επομένως δεν είναι κατάλληλα για μπαταρίες CtP. Η Business Korea αναφέρει επίσης την υψηλότερη ασφάλεια και τις πιο αποδοτικές διαδικασίες παραγωγής, οι οποίες λέγεται ότι έχουν αυξήσει τη ζήτηση για πρισματικές κυψέλες.
Ένα μειονέκτημα αυτής της μορφής κυψέλης, είναι ότι λόγω του σταθερού περιβλήματος από αλουμίνιο, η ενεργειακή πυκνότητα είναι χαμηλότερη, από εκείνη των στρογγυλών κυψελών ή κυψελών θήκης, πράγμα που σημαίνει ότι το βάρος είναι κάπως υψηλότερο για το ίδιο ενεργειακό περιεχόμενο.
Η LGES έχει θεμελιώδη εμπειρία με αυτήν τη μορφή κυψέλης: ως μονάδα της LG Chem, η εταιρεία ανέπτυξε πρισματικές κυψέλες για μικρότερες συσκευές, τη δεκαετία του 1990 και τις παρήγαγε μαζικά μέχρι τη δεκαετία του 2010, σύμφωνα με την έκθεση. Ωστόσο, οι πρισματικές κυψέλες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι πιθανό να είναι κάπως μεγαλύτερες από τις εξελίξεις εκείνη την εποχή.
Εάν η LGES αποφασίσει πράγματι να ξεκινήσει την παραγωγή πρισματικών κυψελών για ηλεκτρικά οχήματα, η εταιρεία θα είναι πιθανώς ο πρώτος παγκόσμιος παίκτης στη βιομηχανία μπαταριών που θα προσφέρει και τις τρεις μορφές.
Κατά κανόνα, οι εταιρείες συμπεριλαμβανομένου της LGES επί του παρόντος επικεντρώνονται σε δύο μορφές. Από τη Νότια Κορέα, μόνο η Samsung SDI προσφέρει πρισματικές κυψέλες, αλλά και η SK On αναπτύσσει επίσης αυτή τη μορφή κυψέλης.
Πηγή: businesskorea.co.kr