Στις 7 Απριλίου, η Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA), η κοινοπραξία που δημιουργήθηκε από τη Huawei και την Chery, ανακοίνωσε την έναρξη των προ-πωλήσεων, δύο νέων εκδόσεων του Luxeed R7 EREV: τις Ultra και Max (53,4 kWh Battery Edition). Αυτές οι εκδόσεις, προσφέρουν εντυπωσιακή συνδυαστική αυτονομία 1.673 km σύμφωνα με το πρότυπο CLTC και 360 χλμ πλήρως ηλεκτρικής κίνησης. Η τετρακίνητη Ultra έκδοση, διαθέτει διπλούς ηλεκτροκινητήρες Huawei DriveONE και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η Max είναι πισωκίνητη.
Το R7 είναι το πρώτο SUV της μάρκας Luxeed και κυκλοφόρησε αρχικά τον Σεπτέμβριο του 2024 ως αμιγώς ηλεκτρικό. Τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους, λανσαρίστηκε και η έκδοση EREV (Extended Range Electric Vehicle), διαθέσιμη στις εκδόσεις Pro και Max. Η Pro έρχεται χωρίς lidar και βασίζεται στο Huawei ADS Basic, ενώ η Max διαθέτει το προηγμένο Huawei ADS 3.0.
Όλες οι προηγούμενες εκδόσεις EREV, συνδυάζουν έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 272PS με έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, για επέκταση της αυτονομίας. Η μπαταρία των 37 kWh προσφέρει 251 χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας και συνολική αυτονομία 1.570 χλμ.
Δείτε ακόμα: Chery Tiggo 7 C-DM: Το Land Rover του φτωχού
Το όχημα βασίζεται στην πλατφόρμα Tuling της Huawei, με διαστάσεις 4.956 x 1.981 x 1.634 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος), μεταξόνιο 2.950 χλστ και αεροδυναμικό συντελεστή 0,247 Cd. Η πλατφόρμα υποστηρίζει πολλαπλές διατάξεις κινητήρων, ενώ διαθέτει ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με δυνατότητες όπως, μεταβλητής σκληρότητας απόσβεση και αερανάρτηση. Στις 13 Μαρτίου, η HIMA ανακοίνωσε πως οι συνολικές παραγγελίες του Luxeed R7 ξεπέρασαν τις 80.000 μονάδες, επιβεβαιώνοντας την ισχυρή απήχηση του μοντέλου στην αγορά.
Πηγή: HIMA