Lynk & Co Z20: Άλλο ένα μικρό ηλεκτρικό SUV από την Geely

Η Lynk&Co ενδιαφέρεται να παραμείνει πιστή στο τρέχον μάρκετινγκ: ένα μοντέλο, μία έκδοση, χωρίς άλλες επιλογές.

Ακούστε το άρθρο

Ξεκινώντας λίγο αργά στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Geely έχει δουλέψει σκληρά και τα νέα της προϊόντα πολλαπλασιάζονται. Δεν περνάει σχεδόν ένας μήνας χωρίς μια από τις μάρκες της, να μην παρουσιάσει ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο. Και τώρα είναι η σειρά της Lynk & Co να μπει στην «αρρένα».

Στον απόηχο του μεγάλου σεντάν Z10, που στοχεύει περισσότερο στην κινεζική αγορά, το SUV της Lynk & Co το Z20, είναι έτοιμο να κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρωπαική αγορά.

Lynk & Co Z20: Ένα Zeekr X Coupe;

Ως συνήθως, η μάρκα, δεν έχει καθιερώσει μια ιεραρχία στη γκάμα της μέσω των ονομασιών. Το Z20 είναι απλά το μοντέλο που ακολουθεί το Z10 και το τρίτο ηλεκτρικό μοντέλο θα είναι το Z30. Με τις διαστάσεις του, το Z20 προορίζεται άμεσα για την Ευρώπη. Το μέγεθός του είναι επομένως πολύ κοντά στο Zeekr X.

Ένα μοντέλο με το οποίο μοιράζεται αρκετή ομοιότητα στο στυλ. Θυμηθείτε ότι το πρότζεκτ Zeekr X, γεννήθηκε στη Lynk & Co. Παρά τη χαμηλή ποιότητα των φωτογραφιών, εντοπίζουμε εύκολα κοινά σημεία στο επίπεδο των θυρών, ή στη διασταύρωση του μπροστινού φτερού με το καπό και την κολόνα. Το Z20 φαίνεται περίπου σαν ένας «σωσίας» του Zeekr X Coupe.

Lynk & Co Z20: Άλλο ένα μικρό ηλεκτρικό SUV από την GeelyLynk & Co Z20: Άλλο ένα μικρό ηλεκτρικό SUV από την Geely

Η πλατφόρμα SEA2 θα είναι αυστηρά πανομοιότυπη και επομένως το Z20 είναι επίσης «ξάδερφος» του Smart #1 ή του Volvo EX30. Θα βρούμε τον ίδιο κινητήρα πισω των 272 PS και μια μπαταρία των 66 kWh. Η αυτονομία θα μπορούσε να είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από τα 440 χλμ του X, χάρη στον ελαφρώς πιο ευνοϊκό συντελεστή οπισθέλκουσας, ένεκα της κεκλιμένης πίσω πόρτας.

Η ισχύς φόρτισης θα είναι ίδια στα 150 kW, ενώ χρειάζονται περίπου τριάντα λεπτά για να φορτίσει από το 10 έως το 80%. Η Lynk & Co ενδιαφέρεται να παραμείνει πιστή στο τρέχον μάρκετινγκ: ένα μοντέλο, μία έκδοση, χωρίς άλλες επιλογές. Επομένως, η τετρακίνητη έκδοση, ενδέχεται να μην προσφέρεται στην γηραιά ήπειρο ακόμα.

Μοιραζόμενο λοιπόν τη «γενετική» του καταγωγή με το Zeekr, το λανσάρισμα έχει προγραμματιστεί στην Κίνα αυτό το φθινόπωρο και στην Ευρώπη στις αρχές του 2025. Η τιμή του θα πρέπει να τοποθετηθεί λίγο πιο κάτω από το Zeekr X, επομένως πιθανώς γύρω στα 40.000 ευρώ.

Σημειώστε ότι η Lynk & Co, όπως και τα ξαδέρφια της Smart και Zeekr, θα είναι πολύ πιθανό να ακολουθήσει την πορεία του Volvo EX30 στην παραγωγή του στην Ευρώπη.

Πηγή: automobile-propre.com

abb_img