«Δεν θα υπάρξει ηλεκτρικό σούπερκαρ πριν το φτιάξει η McLaren», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Michael Leiters. Σκορπώντας στον άνεμο, τις προσπάθειες του Mate Rimac με το Nevera, αλλά και το McMurtry Speirling, καθώς και το Aspark Owl SP600, το ιαπωνικό EV με το ρεκόρ τελικής ταχύτητας στα 438,7 χλμ./ώρα.
«Δεν μπορεί να λογίζεται ως υπεραυτοκίνητο, μία κατασκευή με 2.000 ίππους, αλλά και 2.000 κιλά», συμπλήρωσε ο CEO της McLaren. «Φωτογραφίζοντας» τα νούμερα του κροατικού Rimac Nevera, που με 1.914 ίππους για 2.150 κιλά, επιταχύνει από στάση στα 160 χλμ./ώρα σε μόλις 3,21”.
McLaren: Μόνο οι Βρετανοί θα φτιάξουν ένα πραγματικό supercar που θα μπαίνει στην πρίζα
Του πιστώνουμε την εμμονή με το χαμηλό βάρος. Παρότι οι μπαταρίες τοποθετούνται στο δάπεδο και κατεβάζουν το κέντρο βάρος του αυτοκινήτου, κακά τα ψέμματα, ένα ηλεκτρικό μοντέλο, δεν μπορεί μέχρι σήμερα, να πλησιάσει στα χαμηλότερα βάρη των θερμικών υπεραυτοκινήτων.
«Αν καταφέρουμε να φτιάξουμε ένα υπεραυτοκίνητο που θα ζυγίζει όσο τα σημερινά μας μοντέλα, τότε ναι, θα έχουμε ένα πραγματικό ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο. Θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα είναι ευκίνητο, ανάλαφρο κι ότι θα αφήνει στον οδηγό, την πραγματική αίσθηση μιας McLaren». Σχολίασε επίσης ότι η βασική πελατεία της McLaren, είναι «δύσπιστη» σχετικά με την προοπτική, ενός ηλεκτρικού υπεραυτοκίνητου.
Πέρα από το μηχανολογικό κομμάτι όμως, πρέπει να είναι σίγουροι και για την τοποθέτηση του προϊόντος στην αγορά. «Οι πελάτες μας είναι αρκετά πλούσιοι», είπε, «αλλά δεν θέλουν να χάσουν χρήματα. Ο υψηλόβαθμος αξιωματούχος αποκάλυψε, ότι το νωρίτερο που θα μπορούσε να έχει ωριμάσει η τεχνολογία των μπαταριών, είναι το 2028.
Πάντως, ο Mate Rimac στην άλλη πλευρά, έχει την πεποίθηση ότι ο κόσμος δεν αγοράζει ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα, την στιγμή που στα θερμικά, υπάρχει μεγάλη λίστα αναμονής. Και δηλώνει ευτυχής, που κατάφερε να πείσει την Volkswagen, να μην γίνει αμιγώς ηλεκτρική η Bugatti Tourbillion
Πηγή: Autocar