Το Mercedes AMG C 63 SE Performance του 2024, μπορεί τεχνικά να είναι ένα PHEV, αλλά προορίζεται για οδήγηση υψηλών επιδόσεων. Το AMG C 63 SE Performance, διαθέτει τον πιο ισχυρό υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων στον κόσμο.
Ο οποίος από μόνος του, παράγει 469 ίππους και 545 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει 203 ίππους και 320 Nm ροπής στον πίσω άξονα. Συνεργαζόμενοι και οι δύο, παράγουν 672 ίππους και 1020 Nm ροπής.
Το 63 E Performance θεωρείται υβριδικό με τον ηλεκτροκινητήρα, το κιβώτιο δύο ταχυτήτων και το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, όλα συνδυασμένα σε μία μονάδα. Πάνω από τον πίσω άξονα, βρίσκεται η μπαταρία 89 κιλών, 6,1 kWh, αν και μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο τα 4,8 kWh.
Η Mercedes εφαρμόζει κάποιες γνώσεις που έχει αποκτήσει, από την αγωνιστική της ομάδα στην F1. Η μπαταρία που βρίσκεται στο 63 E Performance, έχει σχεδιαστεί για γρήγορη απόδοση ισχύος και σταθερές θερμοκρασίες.
Η Mercedes λέει, ότι η μπαταρία των 560 κυψελών, έχει κατά μέσο όρο 45 βαθμούς Κελσίου, ανεξάρτητα από τους κύκλους φόρτισης, χάρη σε ένα σύστημα άμεσης ψύξης, που κυκλοφορεί 14 λίτρα ψυκτικού υγρού μετά από κάθε στοιχείο, μέσω ενός εναλλάκτη θερμότητας και στη συνέχεια σε ένα ψυγείο. Αυτό βοηθά τη μπαταρία να παρέχει σταθερή ισχύ 94 ίππων, με μέγιστη απόδοση 201 ίππους για δέκα δευτερόλεπτα.
Από την πλευρά του θερμικού κινητήρα, το 63 E Performance παίρνει κάποιες βελτιώσεις από τον ηλεκτρικό στροβιλοσυμπιεστή, όπως από το μονοθέσιό στη F1. Ουσιαστικά ένας μικροσκοπικός μικρός ηλεκτροκινητήρας, βρίσκεται στον άξονα μεταξύ του τροχού εξαγωγής και του συμπιεστή εισαγωγής.
Όταν ο οδηγός ζητά ισχύ, ο ηλεκτροκινητήρας εμπλέκεται, περιστρέφοντας τον τροχό και παράγοντας ώθηση, μέχρι να λειτουργήσουν ιδανικά τα καυσαέρια. Το αποτέλεσμα είναι ουσιαστικά καμία καθυστέρηση στο turbo και χρόνος από 0 – 100 σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα.
Ο ενσωματωμένος φορτιστής, είναι μόλις 14 βολτ και μπορεί να δεχτεί μόνο ρεύμα A/C. Η Mercedes λέει ότι θα χρειαστούν περίπου δύο ώρες για να φορτιστεί από μια οικιακή πρίζα. Εκτός από την τετρακίνηση και τη σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους, το 63 E Performance διαθέτει επίσης σύστημα διεύθυνσης και στους πίσω τροχούς, καθώς και 9άρι κιβώτιο ταχυτήτων με επιλογές Sport και Sport+.
Το 63 E Performance, διαθέτει λειτουργία Race, καταγραφικό δεδομένων για την πίστα και ενδείξεις για χρόνους ανά γύρο. Το αυτοκίνητο έχει ακόμη και 30 πίστες στον εγκέφαλό του και γνωρίζει την καλύτερη στιγμή, για να δώσει στον οδηγό πλήρη ηλεκτρική ισχύ.
Οι οδηγοί μπορούν να το ρυθμίσουν, ώστε να επιτύχουν έναν γρήγορο «καυτό» γύρο ή αρκετούς σταθερά γρήγορους γύρους στην πίστα. Παράλληλα, η λειτουργία Drift μπορεί να ενεργοποιηθεί στις λειτουργίες Sport, Sport+ και Race και να «σπρώξει» όλη την ισχύ στους πίσω τροχούς.
Φυσικά, υπάρχουν περισσότερα σε αυτό το αυτοκίνητο από την «ωμή» απόδοση δύναμης. Το 63 E Performance, εξακολουθεί να είναι μια Mercedes με πολυτελή δέρματα χλιδάτη εσωτερική επένδυση και άφθονη τεχνολογία.
Όλα τα αυτοκίνητα Mercedes AMG C 63 SE Performance, διαθέτουν ψηφιακό σύμπλεγμα μετρητών 12,3 ιντσών και κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX. Τα ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto είναι εδώ, όπως και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα.
Επίσης το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο, με πακέτο υποβοήθησης οδηγού με προσαρμοζόμενο cruise control, υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας, υποβοήθηση τυφλού σημείου και άλλα «καλούδια». Μπορείτε επίσης να προσθέσετε στο εσωτερικό ανθρακονήματα και μπροστινά καθίσματα αγωνιστικού τύπου, ζάντες των 20 ιντσών και πολλά άλλα.
Πηγή: insideevs.com